Oletteko huomanneet miten lihominen muuttaa naisen yleistä käytöstä "vähemmän naiselliseen suuntaan"? Lihavan naisen ulkomuoto ja olemushan heijastaa jo sinänsä vähemmän naisellisuutta verrattuna hoikkaan naiseen, mutta sen lisäksi käytöskin muuttuu pääasiallisesti huonompaan suuntaan kuten:
- kiroilu lisääntyy huomattavasti, joskus luulen että olen jossain raksamiesten kahvitauolla kun kuulen lihavien naisten puheita
- jutut ovat hoikkia naisia ronskimpia. Tämä ei kyllä ole aina huono juttu, tietyissä tilanteissa kuten baari-iltoina on vain siistii kun nainenkin heittää n.s rasvaista läppää, mutta sitten normaaleina arkipäivänä en kyllä halua kuulla lihavilta naisilta liikaa näitä juttuja, se jotenkin osaltaan vähentää naisellisuutta entisestään
- arvostus omaa vartaloaan ja osittain myös minäkuvaan vähenee. Tämä on naiselle itselleen huono asia, mutta ätminä voin itsekkäistä syistä todeta että se alentaa lihavan naisen antokynnystä mitä tulee rumiin ätmeihin. Lihavien naisten seksimarkkina-arvo (mutta ei seurustelumarkkina-arvo) on edelleen suht. korkea, siksi tämä on pillunpuutteessa elävälle AT-miehelle positiivinen asia. Olen 3 kertaa saanut elämäni aikana pillua ja jokainen nainen oli merkittävästi ylipainoinen.
- itsepetos ja yleisesti itsensä huijaaminen lisääntyy huomattavasi. Olin viikonloppuna pitkästä aikaa mäkkärissä ja viereisessä pöydässä oli 2 erittäin lihavaa ja 1 erittäin hoikka nainen. Nämä kaksi lihavaa naista tunkivat Big Macciä ja ranskalaisia suuhunsa minkä kerkesivät, silti oli aivan pakko puhua kovaan ääneen suu täynnä roskaruokaa. Päivittelivät sitä että eivät laihdu vaikka vähentäisivätkin kaloreita, syy oli kuulemma heidän geeneissään joten he eivät voineet asialle mitään, oli näköjään sit se ja sama mitä söivät ja kuinka paljon. Joopa joo mitä itsekusetusta. Kyllä teki ilkeetä kattoo ku nää läskit oikein mussuttelivat ruokaansa ja samalla puhuivat roskaa, ei hyvää päivää...
Ylipaino muuttaa naisen luonnetta ja käytöstä
27
<50
Vastaukset
- kyssyymmyyss
Mitä se hoikka söi vai söikö mitään?
- hoikkamuttarumaHCATM
se söi salaattia
- huhklljubvbj
En oo huomannu! Ehkä ei oo viel tarpeeks sitä ylipainoa! ;)
- oo-hiljaaa
I love chocolate
- niin.varmaan
Aloittaja voisi keksiä uskottavamman tarinan kuin sellaisen, jossa läskit naiset suureen ääneen selittävät mäkkärissä, etteivät geeniensä vuoksi pysty laihtumaan. Läskit tuskin haluavat mainostaa läskiensä alkuperää istuskelemalla mäkkärissä. Jos ostavat roskaruokaa, vievät sen todennäköisemmin mukanaan. Vielä vähemmän he rupeaisivat kovaan ääneen huutelemaan omista läskeistään mäkkärissä muiden kuullen. Aloittaja on joku sairas läskinatsi, jota sekä kiehtoo, että ällöttää hyllyvä selluliitti. Tai sitten aloittajalla on syömishäiriö ja ruoan syöminen ällöttää, jopa kun syömisen hoitaa joku muu kuin hän itse.
- Waisala
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Taitaa nimimerkki niin.varmaan olla joku siiderivalas itse. Aloittaja varmaan sokerikuorutti todellisuutta jossain määrin, mutta kyllä minäkin olen huomannut aika lailla samanlaisia piirteitä näissä XXXXL-naikkosissa
- niin.varmaan
En ole siiderivalas, en ole ikinä edes maistanut siideriä. Olen itse asiassa terveydenhuollon ammattilainen ja tekemisissä ravitsemusasioiden ja lihavien ihmisten kanssa.
Nämä palstan läskijutut ovat selkeästi vain naisille kelpaamattomien miesten halua lyödä naisia edes jollakin asialla. Ärsyttävää sinänsä, että lihavista ihmisistä kerrotaan tuollaisia valheita. Mistä tahansa muusta ryhmästä kuin ylipainoisista jos lähtisi vihapuheita kertomaan, päätyisi oikeuteen. - Waisala
Mitä tuossa oli valhetta paitsi ehkä toi McDonalds episodi? Kiroilut, ronskit jutut, arvostavat kehoaa vähemmän, antavat vähän helpomalla << olen huomannut itse kaiken tuon, enkä varmasti ole ainoa. Taidat itse valehdella ammatistasi sun muusta, olet joku vihastunut ylipainoinen vanhapiika.
- niin.varmaan
En allekirjoita tuollaista väitettä, että lihavat naiset kiroilisivat tai puhuisivat törkeyksiä enemmän kuin muut. Taitaa vain olla ennakkoluulo ja ennakkoasenne, jonka kautta huomaa vain sellaiset asiat mitkä todistavat ennakkoasenteen puolesta.
Ei minun tarvitse valehdella ammatistani, enkä myöskään ole vihastunut, ylipainoinen vanhapiika. Olen onnellisesti naimisissa eikä minun tarvitse kiukutella kenellekään (toisin kuin aloittajan ilmeisesti) ja satun vain tietämään lihavuusasioista työni puolesta, joten siksi halusin kommentoida. - epähoro
Waisala kirjoitti:
Mitä tuossa oli valhetta paitsi ehkä toi McDonalds episodi? Kiroilut, ronskit jutut, arvostavat kehoaa vähemmän, antavat vähän helpomalla << olen huomannut itse kaiken tuon, enkä varmasti ole ainoa. Taidat itse valehdella ammatistasi sun muusta, olet joku vihastunut ylipainoinen vanhapiika.
Minä olen hirveä läski ja törkeä suustani, mutta kenenkään kanssa en suostu sekstailemaan. Horojen hommaa.
- hoikkamuttarumaHCATM
Yhtään asiaa en aloituksessa valehdellut, en edes käyntiäni ja tapahtumia mäkkärissä viikonloppuna. Itse asiassa, se oli juuri näiden lihavien naisten roskapuheet jotka saivat minut puistattamaan päätä ja kirjoittamaan tänne asiasta. Nämä lihavat naiset puhuivat todella alatyylisesti koko ajan muutenkin.
- Ex--PUA
Voimmeko siis sanoa, että nainen on siksi lihava, koska sillä on huono luonne alun perinkin?
- kilttiherrasmies
Emme voi. Ruokailulla ja luonteella ei ole mitään tekemistä keskenään.
- kloi
Omasta kokemuksesta voisin sanoa,että suurin ongelma tulee siitä,että naisen itsetunto ja arvostus itseään kohtaan ei ole hyvä.Eli sitten se heijastuu myös muuhun elämään..ja mahdolliseen parisuhteeseen..
- 4plus7
Olen deittaillut sekä pulleampia- että hoikkia naisia ja ehdottomasti pulleammat naiset ovat miehekkäämpiä. Kiroilevat enemmän, ovat avoimempia seksin suhteen, pervompia, valittavat lihavuudesta lähes päivittäin (muutoksia ei haluta tehdä kuitenkaan) jne.
- SeukkuSeksi
Tämä on myös minun kokemukseni pullukoista. Positiivisina asioina voin todeta että he ovat ulkopuolisille keskimääräistä ystävällisempiä ja rennompia ja suostuvat pervoiluun helpommin kuin hoikat, erityisesti heidät saa helpommin suostuteltua peppupanoihin.
- SullaOnHirveä
pakkomielle lihavista ihmisistä. Tulee kyllä tunne, että joku lihava on tehnyt sinulle OHARIT ja olet siitä LOUKKAANTUNUT. Ensinnäkin kaikki baarissa hilluvat känniset naiset ovat suulaita suustaan ja varsinkin, jos alkoholista tulee päivittäistä herkkua, niin naisilla se lisää miessukuhormonia veressä ja miehille tapahtuu päinvastoin. Kovasti ryyppäävillä naisilla on myös iso vatsa.
Ja mitä nyt itse käy näissä pikaruokapaikoissa, niin kyllä ne hoikatkin siellä vetää näitä burilaisia ja ranskalaisia.- kevlarvest
"Ja mitä nyt itse käy näissä pikaruokapaikoissa, niin kyllä ne hoikatkin siellä vetää näitä burilaisia ja ranskalaisia."
Hoikilla naisilla on varaa vetää hyvällä omatunnolla purgereita nassuun koska pitävät muuten huolta itsestään. Läskit taas vetävät pizzaa ja purilaisia alvariinsa. Jättäisivät ahmimisen sikseen niin olisi myöhemmin vähemmän terveyshaittojakin.
- karufakta
Kaikki nämä negatiiviset kommentit lihavista saattaa tuntua tosi kovilta joillekin, mutta se on ylipainoisillekin parempaa kun jatkuva hyssyttely joka saa heidät vain jatkamaan epäterveellistä ylisyöntiä. Lihaville on hyvä muistuttaa säännöllisesti heidän huonoista tottumuksistaa, toivon mukaan he siitä sisuuntuvat ja muuttavat tapojaan sellaisella 'kyllä minä vielä näytän'-mentaliteetilla. Ylipainoinen ihminen ei ikinä muuta huonoja tapojaan jos aina ollaan hiljaa ja hyssytellään. Maltillinen haukkuminenkin on parempi kuin hiljaiselo.
- kirjoitaKenttään
Tuolla samalla logiikalla voisi myös olettaa, että kun palstan ätmejä tarpeeksi haukutaan ja mollataan, hekin ryhdistyisivät vihdoin. Nostaisivat housunsa, niistäisivät nenänsä ja olisivat MIEHIÄ. Lakkaisivat vinkumasta.
..Vai miten se meni? Olisiko hyväntahtoinen kannustus kuitenkin parempi apu? kirjoitaKenttään kirjoitti:
Tuolla samalla logiikalla voisi myös olettaa, että kun palstan ätmejä tarpeeksi haukutaan ja mollataan, hekin ryhdistyisivät vihdoin. Nostaisivat housunsa, niistäisivät nenänsä ja olisivat MIEHIÄ. Lakkaisivat vinkumasta.
..Vai miten se meni? Olisiko hyväntahtoinen kannustus kuitenkin parempi apu?"Tuolla samalla logiikalla voisi myös olettaa, että kun palstan ätmejä tarpeeksi haukutaan ja mollataan, hekin ryhdistyisivät vihdoin. Nostaisivat housunsa, niistäisivät nenänsä ja olisivat MIEHIÄ. Lakkaisivat vinkumasta."
Saa puuttua epäkohtiin ja täytyykin, mutta jokainen on yksilö ja jokaiselle ei naisen vaatima "lista elämä" sovi, se on manipulointia ja alistamista, johonkin typerään muottiin, sekä kaavaimeen autismiin.....- HaistakaaSmegmaanne
MGTOW kirjoitti:
"Tuolla samalla logiikalla voisi myös olettaa, että kun palstan ätmejä tarpeeksi haukutaan ja mollataan, hekin ryhdistyisivät vihdoin. Nostaisivat housunsa, niistäisivät nenänsä ja olisivat MIEHIÄ. Lakkaisivat vinkumasta."
Saa puuttua epäkohtiin ja täytyykin, mutta jokainen on yksilö ja jokaiselle ei naisen vaatima "lista elämä" sovi, se on manipulointia ja alistamista, johonkin typerään muottiin, sekä kaavaimeen autismiin....."Saa puuttua epäkohtiin ja täytyykin, mutta jokainen on yksilö ja jokaiselle ei naisen vaatima "lista elämä" sovi, se on manipulointia ja alistamista, johonkin typerään muottiin, sekä kaavaimeen autismiin....."
Mutta sitten lihavia saa kuitenkin pilkata ja haukkua? Lihavia naisia saa myös yrittää pakottaa johonkin muottiin, niinkö? Mihinkäs se yksilöllisyys unohtuu palstalla? Vai eikö naiset saakaan olla yksilöllisiä, eri kokoisia ja näköisiä? HaistakaaSmegmaanne kirjoitti:
"Saa puuttua epäkohtiin ja täytyykin, mutta jokainen on yksilö ja jokaiselle ei naisen vaatima "lista elämä" sovi, se on manipulointia ja alistamista, johonkin typerään muottiin, sekä kaavaimeen autismiin....."
Mutta sitten lihavia saa kuitenkin pilkata ja haukkua? Lihavia naisia saa myös yrittää pakottaa johonkin muottiin, niinkö? Mihinkäs se yksilöllisyys unohtuu palstalla? Vai eikö naiset saakaan olla yksilöllisiä, eri kokoisia ja näköisiä?Saa puuttua epäkohtiin ja täytyykin, mutta jokainen on yksilö ja jokaiselle ei MIEHEN vaatima "lista elämä" sovi, se on manipulointia ja alistamista, johonkin typerään muottiin, sekä kaavaimeen autismiin.....
;)
ps, jokaisella saa olla kriteerinsä, jokainen saa olla juuri sellainen yksilö kuin haluaa, mutta ei saa vaatia kumppaniksi sellaista ihmistä, jonka kriteereitä ei täytä, jos sortuu siihen, että lähtee itseään muuttamaan muiden mieleiseksi ja saa sitä pahan olon itselleen, niin syy on siinä, että ei ole enää oma aito itsensä, kun on alistunut tekemään asioita muiden mieliksi......
Jokaisen pitäisi tutkia itseään ja löytää se aito oma itsensä, jonka jälkeen tekee niitä muutoksia, mitkä kuuluvat siihen omaan aitoon itseensä ja elää sellaista elämää, mistä oikeasti nauttii, ei sellaista, joka opitaan mediasta, kaavamaisesta autismista, listoista, muiden painostuksesta jne...jne...
- ytm-panomies
Ärsyttää kun lihavat naiset tulee kännissä iskemään ihan kuin olisin kiinnostunut lihavista. Sanon aina että laihduttaa koska läski ei vaan ole seksikästä
- Kilttiatm
Naiset vetää big maccia mutta harvoin salilla näkyy lihavia naisia. Naisilla ei vaan ole itsetuntoa tulla salille mutta hampurilaisia vetävät hyvällä omantunnolla. En ole misään hampurilaispaikassa käynyt vuosiin.
- lisäkysymys
Mites miehen luonnetta? Irtoaako läski sedältä helpommin pers silmää?
- lkhfvlujhv
Tämä olisikin kiva tietää.
Ja lisäksi tahdoimme tietää, miksi ätmit valittaa puutetta. Nirsouttahan se on ilmiselvästi, jos ei omantasoinen kelpaa.
Ätmin on turha haaveilla mistään teinimisseistä. Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934