kerrostalon katolta? Kauniita unia *hymy*
https://www.youtube.com/watch?v=NupV7Pli3TY
Oletko koskaan katsonut tähtitaivasta
14
57
Vastaukset
- hymynenänpään
Olen nähnyt tähtitaivaan
erään silmistä.
Ne hymyilee salaa
Se on suuri ilo
niin suuri
että sitä on
vaikea nähdä
levollisia unia
varjeluksen myötä
*hymy*- hymynenänpään
Näkeminen taivaan
kulku tähtilaivaan
Näky maan
todellisuus huomataan
palkinto on jo odottanut kauan
mutta kun on faneja lauman
ei ole onni nähnyt
ei muuta kuin haliin kännyt
ja palkinto tulee
kun kutsu käy
-ikävä kun onnii ei näy-
*hymy*
- kiinnostavatkyllä
Olen katsellut. Olen muutenkin katsellut paljon tähtiä ja tähtitaivasta. Keskellä hiljaisuutta se on upea tunne (ei siis ihan kerrostalon katolla).
Mitkä ovat suosikkitähtikuvioitasi? Entä suosikkiplaneettasi? *hymy*
https://www.netikka.net/mpeltonen/siirretyt/tekstit/ptaivas.htm
- ToiEiOllutRuno
En muistaakseni. Talven lumisella pellolla maaten vain. Ja Heurekan planetariossa näytti vähän tuolta. Mulla on kyllä onnentähti joka näkyy selvimmin alkutalvesta, marraskuussa, mut ei sekään joka vuos näköjään toimi...
Mikä onnentähtesi on? Uskallatko paljastaa? *hymy*
https://www.netikka.net/mpeltonen/siirretyt/tekstit/ptaivas.htm- EiKaikille
Ei ole kyse tyhmänrohkeasta uskalluksesta. Tuollaiset tähdet viitoitetaan vain oman rakkaan kanssa siellä hangessa köllötellen, eikös;-) Sitä odotellessa - sammuvatkohan tähdetkin jo sitä ennen
- tavoittamattomiatähtiä
Oli se visuaalinen runo ja kaunis sellainen. Olihan sillä rytmikin.
- eikaupunigissanäe
Miksi kerrostalon? Siellä missä on kerrostaloja on yleensä valosaastetta.
- sateinenpäivänen
En ole...mutta muualla kylläkin:)
- tähtienvyöt
En ole katsonut kerrostalon katolta. Tähtitaivas ja siellä pohjantähti.
Pegasus on iso ja hieno kuvio ainakin kartalla, varsinkin pieneen koiraan verratessa :) Hieno on myös karhunvartija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273325Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122469Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.862388Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072084Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481564Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261466Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1281207
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136