Selitys evoluution suurelle harppaukselle

panteisti

13

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • al_jabr

      Muistelen lukeneeni myös sellaisen selityksen, että kohtuullisen pitkä pätka geenirihmaa olisi kääntynyt nurinpäin ja näin syntynyt makromutaatio olisi poikkeuksellisesti ollut onnistunut. Pitäneekö paikkansa?

    • avain_kysymys

      Kyllä kai tästä vielä tulee tv-ohjelmiakin, niin isosta asiasta on kysymys. Hyvin mielenkiintoista.

      • 125512

        tiede ei ole totta ja evoluutio on Saatanan valhetta. Tämä EI ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on MAALLISTA, SIELULLISTA, RIIVAAJIEN viisautta. Jaak. kirj. 3:15 täten tiedemiesten viisaus on demonien viisautta tuomitsematta tiedemiehiä


      • 152152
        125512 kirjoitti:

        tiede ei ole totta ja evoluutio on Saatanan valhetta. Tämä EI ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on MAALLISTA, SIELULLISTA, RIIVAAJIEN viisautta. Jaak. kirj. 3:15 täten tiedemiesten viisaus on demonien viisautta tuomitsematta tiedemiehiä

        Itse olen täysluuseri, nolla olen. Täyskovakalloinen olen. Mutta tiedän totuuden. Totuus on Kristus ja Häneen uskova pelastuu.


    • sdcvzdfxvc

      Vielä kun joku keksisi miksi neegereiden evoluutio pysähtyi ja he jäivät kivikaudelle

      • biologiaa

        Minkään biologisen olennon evoluutio ei voi pysähtyä. Satunnaisten geenimutaatioiden syntymä ja ympäristön suorittama valinta eivät lopu koskaan.


      • bernsteinilainen-liike
        biologiaa kirjoitti:

        Minkään biologisen olennon evoluutio ei voi pysähtyä. Satunnaisten geenimutaatioiden syntymä ja ympäristön suorittama valinta eivät lopu koskaan.

        Evoluutio voi kuitenkin edetä eitoivottuun suuntaan , kuten esimerkiksi nimimerkille "sdcvzdfxvc" näyttää käyneen. Sisäsiittoisuus voi vaikuttaa henkisiin kykyihin jo muutamassa sukupolvessa ja saada aikaan ihmisessä kognitiivista taantumaa, jota ei millään lääketieteellä tai koulutuksella pystytä korjaamaan.


      • hulluus_leviää

        Kulttuuri voi pysäyttää evoluution vaikutuksen, näinjhän on käynyt muslimimaissa, mielipuolinen kulttuuri on niissä pysäyttänyt kaiken kehityksen pimeään keskiaikaan.

        Maailmalle yksi suurimmista uhista on islamin leviäminen ja sen aiheuttama ihmiskunnan taantuma, ja ehkä jopa vuosituhansia kestävä pysähtyneisyyden ja takapakin synkkä aikakausi.


      • Mutkilainen
        bernsteinilainen-liike kirjoitti:

        Evoluutio voi kuitenkin edetä eitoivottuun suuntaan , kuten esimerkiksi nimimerkille "sdcvzdfxvc" näyttää käyneen. Sisäsiittoisuus voi vaikuttaa henkisiin kykyihin jo muutamassa sukupolvessa ja saada aikaan ihmisessä kognitiivista taantumaa, jota ei millään lääketieteellä tai koulutuksella pystytä korjaamaan.

        Kognitiivinen taantuma tuntuu vaivan myös tälle palstalle silloin tällöin kirjoittavia kreatonisteja, tosin tähän ketjuun eivät ainakaan vielä tainneet ehtimään.


      • Kun joku vielä hokaa, miksi viidesläisissä on niin paljon rasistisuutta, kd-popula, se luterilaisuuden viideskolonna paljon tässä rasistisuudessa mukana.

        lapin somalikin näitä. Sitten se trollaa omaa lapinsomalinikkiään lapinsomalihomoksi.

        Ikuisen arven niiden psyykeihin jätti tasa-arvoisen avioliittolain läpimeno eduskunnassa.
        Ei taida Soinikaan tässä asiassa heitä pystyä auttamaan. Josko Kankaanniemi?


      • cortesioni
        Mutkilainen kirjoitti:

        Kognitiivinen taantuma tuntuu vaivan myös tälle palstalle silloin tällöin kirjoittavia kreatonisteja, tosin tähän ketjuun eivät ainakaan vielä tainneet ehtimään.

        Päivitä toki mutkis tietosi ja lue myös 19.5 kd-pökäleet.
        Kohta > täyskovakalloinen <


      • panteisti

        "Niillä on analyysien perusteella ainakin 100 geeniä, jotka koodaavat kehittyneitä solutoimintoja, kuten solukalvojen hajotusta sekä kuplamaisten vesirakkuloiden muodostusta ja kuljetusta solussa. Tällaisia rakenteita tunnetaan ennestään lähinnä vain aitotumaisilta eliöiltä, joihin kuulumme niin me ihmiset ja muut eläimet kuin vaikkapa sienet ja monet yksisoluiset levätkin.

        Tutkijoiden mukaan Lokiarchaeotaan kuuluvat arkit ovat aitotumaisten eli eukaryoottien lähin sukulainen arkkien joukossa. Samalla ne ovat läheisimmät sukulaisemme kaikista esitumaisista eli prokaryooteista. Yhteinen kantamuotomme eli noin kaksi miljardia vuotta sitten.

        Tutkijat huomauttavat, että lokiarkkien rakenne on silti niin erilainen aitotumaisiin verrattuna, että merkittävästä puuttuvasta lenkistä välillämme ei voi puhua. Lokiarchaeotaan kuuluvilla eliöillä ei ole soluissaan esimerkisi energiaa tuottavia mitokondrioita, jotka ovat aitotumaisille tyypillisiä. "

        Tutkimus aiheesta julkaistiin Nature-lehdessä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe