Selitys evoluution suurelle harppaukselle
13
99
Vastaukset
- al_jabr
Muistelen lukeneeni myös sellaisen selityksen, että kohtuullisen pitkä pätka geenirihmaa olisi kääntynyt nurinpäin ja näin syntynyt makromutaatio olisi poikkeuksellisesti ollut onnistunut. Pitäneekö paikkansa?
- avain_kysymys
Kyllä kai tästä vielä tulee tv-ohjelmiakin, niin isosta asiasta on kysymys. Hyvin mielenkiintoista.
- 125512
tiede ei ole totta ja evoluutio on Saatanan valhetta. Tämä EI ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on MAALLISTA, SIELULLISTA, RIIVAAJIEN viisautta. Jaak. kirj. 3:15 täten tiedemiesten viisaus on demonien viisautta tuomitsematta tiedemiehiä
- 152152
125512 kirjoitti:
tiede ei ole totta ja evoluutio on Saatanan valhetta. Tämä EI ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on MAALLISTA, SIELULLISTA, RIIVAAJIEN viisautta. Jaak. kirj. 3:15 täten tiedemiesten viisaus on demonien viisautta tuomitsematta tiedemiehiä
Itse olen täysluuseri, nolla olen. Täyskovakalloinen olen. Mutta tiedän totuuden. Totuus on Kristus ja Häneen uskova pelastuu.
- sdcvzdfxvc
Vielä kun joku keksisi miksi neegereiden evoluutio pysähtyi ja he jäivät kivikaudelle
- biologiaa
Minkään biologisen olennon evoluutio ei voi pysähtyä. Satunnaisten geenimutaatioiden syntymä ja ympäristön suorittama valinta eivät lopu koskaan.
- bernsteinilainen-liike
biologiaa kirjoitti:
Minkään biologisen olennon evoluutio ei voi pysähtyä. Satunnaisten geenimutaatioiden syntymä ja ympäristön suorittama valinta eivät lopu koskaan.
Evoluutio voi kuitenkin edetä eitoivottuun suuntaan , kuten esimerkiksi nimimerkille "sdcvzdfxvc" näyttää käyneen. Sisäsiittoisuus voi vaikuttaa henkisiin kykyihin jo muutamassa sukupolvessa ja saada aikaan ihmisessä kognitiivista taantumaa, jota ei millään lääketieteellä tai koulutuksella pystytä korjaamaan.
- hulluus_leviää
Kulttuuri voi pysäyttää evoluution vaikutuksen, näinjhän on käynyt muslimimaissa, mielipuolinen kulttuuri on niissä pysäyttänyt kaiken kehityksen pimeään keskiaikaan.
Maailmalle yksi suurimmista uhista on islamin leviäminen ja sen aiheuttama ihmiskunnan taantuma, ja ehkä jopa vuosituhansia kestävä pysähtyneisyyden ja takapakin synkkä aikakausi. - Mutkilainen
bernsteinilainen-liike kirjoitti:
Evoluutio voi kuitenkin edetä eitoivottuun suuntaan , kuten esimerkiksi nimimerkille "sdcvzdfxvc" näyttää käyneen. Sisäsiittoisuus voi vaikuttaa henkisiin kykyihin jo muutamassa sukupolvessa ja saada aikaan ihmisessä kognitiivista taantumaa, jota ei millään lääketieteellä tai koulutuksella pystytä korjaamaan.
Kognitiivinen taantuma tuntuu vaivan myös tälle palstalle silloin tällöin kirjoittavia kreatonisteja, tosin tähän ketjuun eivät ainakaan vielä tainneet ehtimään.
Kun joku vielä hokaa, miksi viidesläisissä on niin paljon rasistisuutta, kd-popula, se luterilaisuuden viideskolonna paljon tässä rasistisuudessa mukana.
lapin somalikin näitä. Sitten se trollaa omaa lapinsomalinikkiään lapinsomalihomoksi.
Ikuisen arven niiden psyykeihin jätti tasa-arvoisen avioliittolain läpimeno eduskunnassa.
Ei taida Soinikaan tässä asiassa heitä pystyä auttamaan. Josko Kankaanniemi?- cortesioni
Mutkilainen kirjoitti:
Kognitiivinen taantuma tuntuu vaivan myös tälle palstalle silloin tällöin kirjoittavia kreatonisteja, tosin tähän ketjuun eivät ainakaan vielä tainneet ehtimään.
Päivitä toki mutkis tietosi ja lue myös 19.5 kd-pökäleet.
Kohta > täyskovakalloinen <
- panteisti
"Niillä on analyysien perusteella ainakin 100 geeniä, jotka koodaavat kehittyneitä solutoimintoja, kuten solukalvojen hajotusta sekä kuplamaisten vesirakkuloiden muodostusta ja kuljetusta solussa. Tällaisia rakenteita tunnetaan ennestään lähinnä vain aitotumaisilta eliöiltä, joihin kuulumme niin me ihmiset ja muut eläimet kuin vaikkapa sienet ja monet yksisoluiset levätkin.
Tutkijoiden mukaan Lokiarchaeotaan kuuluvat arkit ovat aitotumaisten eli eukaryoottien lähin sukulainen arkkien joukossa. Samalla ne ovat läheisimmät sukulaisemme kaikista esitumaisista eli prokaryooteista. Yhteinen kantamuotomme eli noin kaksi miljardia vuotta sitten.
Tutkijat huomauttavat, että lokiarkkien rakenne on silti niin erilainen aitotumaisiin verrattuna, että merkittävästä puuttuvasta lenkistä välillämme ei voi puhua. Lokiarchaeotaan kuuluvilla eliöillä ei ole soluissaan esimerkisi energiaa tuottavia mitokondrioita, jotka ovat aitotumaisille tyypillisiä. "
Tutkimus aiheesta julkaistiin Nature-lehdessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530