joka pyöritti tyttöjä
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1430958701109.html
Varmaankin ihastus oli joku amispaska
15
<50
Vastaukset
- amissika
Voi olla lukiopaskakin miksei olisi.
- Niinsemeni
Kun itse olin yläasteella, yli 18v. amikset kävivät noutamassa 8- ja 9-luokkalaiset tyttöystävänsä autoilla koulun portilta
- Hehheh-hee
Ja lukioon mennyttä nössömiestä vituttaa, kun itsellä on vielä poikuus tallella kolmikymppisenä
- Niinsemeni
Hehheh-hee kirjoitti:
Ja lukioon mennyttä nössömiestä vituttaa, kun itsellä on vielä poikuus tallella kolmikymppisenä
Ainakaan en ole pedofiili
- Hehheh-hee
Ei ole pedofiliaa jos tyttö on 15 ja poika 18.
- LexLaw
Lain silmissä on
- ouhgt
LexLaw kirjoitti:
Lain silmissä on
Laki on kukkahattutätien laatima
- EiAmis
En ymmärrä tätä amisvihaa
- Tuuupo
Amikset ovat semmoisia jännäjörnijöitä
Tuuupo kirjoitti:
=D...huikun jännää, melkein tulee jännikset housuun. 8-0
Taitaa olla vain jonkun keharin ja "muka" suvaitsevaisen provoilu tämäkin, omia mietteitä.....- kyllästynyt_V
Tuuupo kirjoitti:
Isäs oli jännäjörjinä kun sua teki
- Huonoamakua
kyllästynyt_V kirjoitti:
Isäs oli jännäjörjinä kun sua teki
Älä sotke toisten vanhempia tähän
- ammattimiehet
En minäkään. Kukas toteuttaa ne hienot suunnitelmat käytännössä, jotka korkeasti koulutetut osaa piirtää vain paperille? Itseäni ainakin ottaa päähän kun ei silloin aikoinaan tullut mentyä suoraan peruskoulusta amikseen vaan lukioon. Silloin kun amikseen menneet jo valmistui ammattiin ja pääsivät leivän syrjään kiinni, me lukiolaiset vasta mietittiin, että mitähän seuraavaksi.
Arvostan ammattikoulun valinneita edelleen. - ätmel
ammattimiehet kirjoitti:
En minäkään. Kukas toteuttaa ne hienot suunnitelmat käytännössä, jotka korkeasti koulutetut osaa piirtää vain paperille? Itseäni ainakin ottaa päähän kun ei silloin aikoinaan tullut mentyä suoraan peruskoulusta amikseen vaan lukioon. Silloin kun amikseen menneet jo valmistui ammattiin ja pääsivät leivän syrjään kiinni, me lukiolaiset vasta mietittiin, että mitähän seuraavaksi.
Arvostan ammattikoulun valinneita edelleen.Ai kuka tekee hommat päin vittua huolimatta ohjeistuksesta, jonka korkeakoulutettu suunnittelija on laatinut? Amishan se.
- jättäkäärauhaan
Ei pitäisi spekuloida asialla, josta ei tiedä mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1247107Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam814908Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk733781Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272964Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni432579Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t281979Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2091505Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3211302Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on471116Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1641009