Muistattehan muistaa äitienpäivänä

äitiänne, ja muitakin äitejä. Se on tärkeää.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistetaan

Joidenkin äidit ei ole enää elossa.

Mutta ne joiden on, muistakaa heitä! Samoin muistakaa lastenne äitejä, ja pysykää poissa täältä edes sunnuntaina, vaikka joku muu olisi mielessänne kuin se joka on rinnallanne.

• Totta turiset, niille joiden äidit eivät ole elossa, lämmin halaus.

• nenäsilmätsuu

On tärkeää.
      Äidin kasvot on lapsen ensimmäinen kokonainen maailma.

• Rakastaäitiä

Muistan.

Ja jokainen äiti ansaitsee tulla muistetuksi äitienpäivänä.

Lasten kortit ovat monesti niin liikuttavia.

• https://www.youtube.com/watch?v=3rNr0z07eFc

• edellinen
        Onnii kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=3rNr0z07eFc

Kiitos, kuuntelin :')

Äitini on esimerkillinen ja lämmin ihminen, joka on aina halunnut olla elämässäni läsnä sopivasti ja kannustajana. Hän ansaitsee kiitoksen.

• motherofnature

Olen vanhempieni hylkäämä. En vieläkään tiedä oikeaa lopullista syytä. Tiedän missä he asuvat, ovat. Tunne siitä, että he ovat elossa, joskus sattuu ja paljon. Olen joskus toivonut, että olisin helpompi ymmärtää asia, jos hylkääminen olisi tapahtunut luonnollisen poistuman kautta. Mutta ei. Laitoin silti äidille postia. Isälle laitan marraskuussa. Heiltä en saa postia.

• Ikäväkuulla

Voihan :'(

• Vaikea kuvitella mitä käyt läpi tai olet käynyt läpi. Saanko udella onko hylkäys tapahtunut sinun ollessasi ihan vauva vai myöhemmällä iällä. Jokatapauksessa on tärkeää muistaa, että sinussa ei ole mitään vikaa. Tiedä se.

• motherofnature

Silloin, kun nuorena aikuisena sairastuin hyvin vakavasti, se oli kovaa aikaa kaikille. Taistelin yksin, yksi tuttu vain vierellä. Sisarenikin unohtivat yhtyedenoton, eli olen ns. juureton, orpo. Meinasi käydä huonosti silloin, siitä on jo aikaa. Lopputulos: olen elossa, kiitos siitä. Mutta sukua ei enää ole. Vaikka oikeasti on.

• motherofnature kirjoitti:

Silloin, kun nuorena aikuisena sairastuin hyvin vakavasti, se oli kovaa aikaa kaikille. Taistelin yksin, yksi tuttu vain vierellä. Sisarenikin unohtivat yhtyedenoton, eli olen ns. juureton, orpo. Meinasi käydä huonosti silloin, siitä on jo aikaa. Lopputulos: olen elossa, kiitos siitä. Mutta sukua ei enää ole. Vaikka oikeasti on.

Perheesi vaikuttaa kyllä todella oudolta, mutta tärkeintä on että olet selvinnyt!

• motherofnature

Miten tuolla tuo yksi aloitukseni....kaikki muuthan pitivät minua outona.

• motherofnature kirjoitti:

Miten tuolla tuo yksi aloitukseni....kaikki muuthan pitivät minua outona.

Ai en ole lukenut, kirjoitusten perusteella nyt tuskin voi muodostaa kenestäkään minkäälaista mielipidettä, joten ei kannata välittää.

• TUSKINPAmuistan

äiti on pelkkä riidan haastaja ja ei ole järkeä muistaa häntä.

• Miten olisi pieni sovinnon ele? Halaa äitiäsi ja sano rakastan sinua mami.

• Äidille

Ei ehkä liity aiheeseen, mut tuli mieleen yks kerta, kun mun poika sanoi mulle, et ota pois tuo sormus äiti, olisit silloin vapaa. Olin häkeltynyt. Muutenkin kuulen heiltä päivittäin, että rakastavat mua. Se on paras lahja, jonka tiedän.

• mm_kay

Tietenkin ja itseäni myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      223
      6856
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2907
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2357
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      101
      2237
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2061
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1530
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      87
      1514
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1396
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1345
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      390
      1319
    Aihe