Muistattehan muistaa äitienpäivänä

äitiänne, ja muitakin äitejä. Se on tärkeää.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistetaan

Joidenkin äidit ei ole enää elossa.

Mutta ne joiden on, muistakaa heitä! Samoin muistakaa lastenne äitejä, ja pysykää poissa täältä edes sunnuntaina, vaikka joku muu olisi mielessänne kuin se joka on rinnallanne.

• Totta turiset, niille joiden äidit eivät ole elossa, lämmin halaus.

• nenäsilmätsuu

On tärkeää.
      Äidin kasvot on lapsen ensimmäinen kokonainen maailma.

• Rakastaäitiä

Muistan.

Ja jokainen äiti ansaitsee tulla muistetuksi äitienpäivänä.

Lasten kortit ovat monesti niin liikuttavia.

• edellinen
        Onnii kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=3rNr0z07eFc

Kiitos, kuuntelin :')

Äitini on esimerkillinen ja lämmin ihminen, joka on aina halunnut olla elämässäni läsnä sopivasti ja kannustajana. Hän ansaitsee kiitoksen.

• motherofnature

Olen vanhempieni hylkäämä. En vieläkään tiedä oikeaa lopullista syytä. Tiedän missä he asuvat, ovat. Tunne siitä, että he ovat elossa, joskus sattuu ja paljon. Olen joskus toivonut, että olisin helpompi ymmärtää asia, jos hylkääminen olisi tapahtunut luonnollisen poistuman kautta. Mutta ei. Laitoin silti äidille postia. Isälle laitan marraskuussa. Heiltä en saa postia.

• Ikäväkuulla

Voihan :'(

• Vaikea kuvitella mitä käyt läpi tai olet käynyt läpi. Saanko udella onko hylkäys tapahtunut sinun ollessasi ihan vauva vai myöhemmällä iällä. Jokatapauksessa on tärkeää muistaa, että sinussa ei ole mitään vikaa. Tiedä se.

• motherofnature

Silloin, kun nuorena aikuisena sairastuin hyvin vakavasti, se oli kovaa aikaa kaikille. Taistelin yksin, yksi tuttu vain vierellä. Sisarenikin unohtivat yhtyedenoton, eli olen ns. juureton, orpo. Meinasi käydä huonosti silloin, siitä on jo aikaa. Lopputulos: olen elossa, kiitos siitä. Mutta sukua ei enää ole. Vaikka oikeasti on.

• motherofnature kirjoitti:

Silloin, kun nuorena aikuisena sairastuin hyvin vakavasti, se oli kovaa aikaa kaikille. Taistelin yksin, yksi tuttu vain vierellä. Sisarenikin unohtivat yhtyedenoton, eli olen ns. juureton, orpo. Meinasi käydä huonosti silloin, siitä on jo aikaa. Lopputulos: olen elossa, kiitos siitä. Mutta sukua ei enää ole. Vaikka oikeasti on.

Perheesi vaikuttaa kyllä todella oudolta, mutta tärkeintä on että olet selvinnyt!

• motherofnature

Miten tuolla tuo yksi aloitukseni....kaikki muuthan pitivät minua outona.

• motherofnature kirjoitti:

Miten tuolla tuo yksi aloitukseni....kaikki muuthan pitivät minua outona.

Ai en ole lukenut, kirjoitusten perusteella nyt tuskin voi muodostaa kenestäkään minkäälaista mielipidettä, joten ei kannata välittää.

• TUSKINPAmuistan

äiti on pelkkä riidan haastaja ja ei ole järkeä muistaa häntä.

• Miten olisi pieni sovinnon ele? Halaa äitiäsi ja sano rakastan sinua mami.

• Äidille

Ei ehkä liity aiheeseen, mut tuli mieleen yks kerta, kun mun poika sanoi mulle, et ota pois tuo sormus äiti, olisit silloin vapaa. Olin häkeltynyt. Muutenkin kuulen heiltä päivittäin, että rakastavat mua. Se on paras lahja, jonka tiedän.

• mm_kay

Tietenkin ja itseäni myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      302
      4893
    2. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      95
      3202
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      138
      3119
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      34
      1601
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      236
      1309
    6. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      22
      1296
    7. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1229
    8. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      80
      1118
    9. Onko 65-vuotias liian vanha lähtemään rintamalle?

Suomessa reserviläisikä nousee ensi vuoden alusta 65 ikävuoteen. Jatkossa asevelvollinen kuuluu reserviin sen vuoden lop
      Maailman menoa
      326
      1080
    10. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      64
      1067
    Aihe