Tämä kirja on kaiketi vuodelta 1976? Moniko muistaa tämän joogakirjan? Itse olen tutustunut moniin nykyaikaisiin joogakirjoihin ja voi sitä tekstin määrää, valtavasti selityksiä ja painotetaan henkistä puolta-mantroja ja meditaatiota ja itämaista ajatusmaailmaa. Itse kaipaan ainoastaan niitä asanoita, liikkeitä miten joogaa tehdään. Kristittynä en kaipaa mantroja. Kareen Zebroffin kirja pitää jalat maassa ja ohjeet on annettu hyvin selkeästi ja kuvat selkeyttävät asiaa. Olen pitänyt eniten juuri tästä kirjasta vaikka vanha onkin. Kuinka moni tekee joogaliikkeitä tämän kirjan ohjeiden mukaan? Kirja sisältää erilaisia harjoitusohjelmia eri tarpeisiin.
Kareen Zebroff-Jokamiehen joogaa
4
1503
Vastaukset
- thfhtfhtf
Pääsenkö sen kautta nirvanaan? Entä hyväksyykö Jeesus Zebroffin opit vai onko sielunvihollinen taas asialla?
- Anonyymi
Minäkin olen jooganut ko. kirjan oppien mukaan ja nyt sain tilattua huuto netistä uuden kirjan kun omastani tyttäret ovat repineet kannet ja sisällysluettelon pois.
Itse tykkäsin kun oli liikkeet eri tarpeisiin ja näytetty sekä helpompi että vaikeampi versio. Tosi selkeä kirja ja liikkeet aakkosjärjestyksessä joten ne löytyvät helposti.
Ja toiselle kommentoijalle Jeesuksella7ukonnolla ei ole mitään tekemistä joogan kanssa.- Anonyymi
Itse aloitin 70-luvulla joogan juurikin tuon kirjan avulla ja aina välillä lopettanut joogan, hölmöä kyllä ja taas aloittanut. Ihan paras kirja minusta tuo on ja löysin minäkin käytettynä kirjan. En välitä niinkään meditioinnissa ja olen kristitty ja hengellinen ihminen. Mutta kun rauhallisesti liikkeitä tekee, mielikin toki tuossa rauhottuu.
- Anonyymi
Tuossa kirjassa on myös todella selkeästi kerrottu, mihin kukin liike vaikuttaa ja miten ne tulisi tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008860
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265198- 534571
- 834240
- 563498
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583168Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571