Perhosvoltti..

JFVoimistelija

Eli oon 13.v notkea voimistelija ja haluisin oppia perhosvoltin, mutta ei mitään hajua miten sitä alkaisin harjoittelemaan.. osaan kärrynpyörän normaalisti, yhdellä kädellä ja arabialaisenkin täysin suoraan, mutta mites perhosvoltti?

8

2282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telinevoimistelija

käy kattoo youtubest jotai vinkkei ne on kyl suurin osa englantilaisia mutta niissa on aina video. kirjota sinne hakuu how to do an aerial

• haha19

no jos saat hyvin sivuspagaatin, perhonen on aika helppo oppia, maalla kannattaa harjoitella poikia niin että laitat kädet ylös ja yrität saada vauhtia niista kun heilautat ne sivukautta tai ulkokautta tavallaa( vaikea selittää) ja sitten jos löytyy trampaa niin kannattaa koittaa esim kovalla vauhdilla, ja jalat tosi erillään ja nopeasti kannattaa yrittää laittaa vaikka kädet seläntaakse tai pitää jostain vaikka juomapullosta kiinni ettei kädet tuu automaattisesti ja jos meinaa käydä huonosti niin toinen käsi voi sitten ottaa vastaan huom. trampallaXD kovalla maalla ei kannata koittaa ja siis alussa sun kannatais olla vähänku ristarissa mutta sivuttain ja sit ponnistaa tosi paljon sil jalalla mikä on maassa, toivotaa ett opit;)

• Cheeppari

Voit kokeilla poppis kärrynpyörää eli laitat kädet vasta keski vaiheessa maahan ja sit yrittää pitää niitä pois maasta mahdollisimman kauan ja sivu spagaatti ois hyvä myös osata ja avaa jalat nii isoiks kun pystyt ja sit koita yhistää arabialainen ja poppis ja uskalla vaa( koita eka jollai patjalla esim)w

• Anonyymi

Oon 12 vuotias tyttö ja haluaisin oppia perhosen mutta en tiedä mistä aloittaa

• Anonyymi

no tää

• Anonyymi

Mäkin oon pitkään halunnut oppia
      sen

• Anonyymi

veteen on mukava heittää perhosvoltteja eli ilmakärrynpyöriä.

• Anonyymi

Perhosvoltti ei oo todellakaan vaikeeta sit ku sen osaa. Ensin kannattaa opetella se trampalla. Sen jälkeen airtrackilla jos mahollista. Ja sit altaassa ja vesillä jos on mahollista kesäaikaan. Eli ensin pitää tehä mahdollisimman korkeita kärrynpyöriä. Ja vaan enemmän voimaa ja korkeutta sekä nopeutta. Pikkuhiljaa käsiä pois. Ja sit ku uskaltaa niin ei muuta kuin kokeilemaan. Kuvittele että toinen käsi hakkaa halon ja toinen käynnistää työkalun kun lähet vetää sitä. Sit vaan hyppäät ja kovaa potkaiset molemmat jalat pään yli sivuttain ja tiput takas jaloilleen. Ei oo kovin vaikeeta. Ja se kannattaa opetella molempiin suuntiin että tulee lihasvoimaa molemmille puolille. Onnea harjoituksiin! Muista lämmitellä ennen ku hypit muuten tulee rumaa jälkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      311
      2784
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      52
      2604
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1410
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1221
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1080
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70