Jos ATM hyppäisi benjihypyn

ätminkäinen

Niin parantaisiko se hänen markkina-arvoaan naisten silmissä?

14

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätminkäinen

Mitenkähän asian laita on?

• atmaina

Ei sitten mitenkään.

• ätminkäinen

Eikö oikeesti? Mielestäni benjihypyn tekeminen on merkki rohkeudesta ja itsevarmuudesta.

• On se varmasti rohkeutta jos on esim. korkeanpaikan kammo tjms., mutta ei muuten, onhan se kokemus muiden joukossa, mutta ei mikään niin ihmeellinen, eikä kokemuksista varmasti mitään sellaista arvoa saa, itseluottamusta voi saada, jolloin tietenkin vaikuttaa, moneenkin asiaan.

• Sota ei ole hyväksi yhdellekään kansalaiselle, eikä sitä ole syytä toivoa, ei koskaan, mutta puolustuksesta on kuitenkin juuri tästä syystä pidettävä huoli.

Luusisin, jos sota syttyisi, niin rukoilisit rauhan aikaa, aikaa ennen sotaa.

Tästä voisi käydä vaikka, kuinka pitkän keskustelun, mutta nyt ei oikein jaksa, ehkä joku toinen kerta.

• ffdfdssas

Ainoa lähes varma seuraus benjihypystä on vammautuminen tai kuolema, eivätkä ne nosta markkina-arvoa.

• prooatmi

Benjihyppy on 100% sti turvallinen....

• ätminkäinen

Mikään ei ole tässä maailmassa täysin 100% turvallista, mutta 99,999% turvallista kylläkin, niin kuin esimerkiksi benjihyppy.

• ätminkäinen

Benjihyppy viestii mielestäni itsevarmuudesta, ja naisethan tunnetusti rakastaa itsevarmuutta, joten, mitenkähän luulisitte asian oikeesti sitten olevan?

• trueätmi

Olen tehnyt benjihypyn, hypännyt lentokoneesta, kalliokiipeillyt, laskenut koskea jne. mutta olen silti ätmi. Ei nuo vaikuta paskaakaan.

• thatsyourproblem

Oletko kaikesta huolimatta yhä kiltti?

• NaisetOvatElukoita

No jos teet sen naru kaulassa niin kyllä se nostaa arvoasi naisen silmissä.

Siten naiselle jää enemmän resursseja jaettavaksi hänelle itselleen ja hänen pennuilleen.

Tai oikeammin jos käyt töissä ätminä niin tällöinhän nainen pahoittelisi kuolemaasi koska hänelle jäisi vähemmän resurssejasi jaettavaksi kun et tulonsiirroilla olisi jakamssa hänen ja hänen ÄPÄRIENSÄ elämää.

Naiset ovat VITUN ELUKOITA ja ajattelevat vain miten voit resurssiesi ja statuksesi myötä vaikuttaa heidän oman pillunsa hyvinvointiin.

• Bbughv

Jos hänen elämänasenne muuttuisi...hänestä tulisi rohkea huimapää...niin kyllä parantaisi

• Neitsyt-Setä

Ei ainakaan jos tupee lähtee päästä hypätessä ja kalju loistaa kuin kuutamo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      36
      2679
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2363
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2074
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      39
      1975
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1738
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1309
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1005
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      972
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      914
    Aihe