Eerola pystyi vedättämään

loistavaa

ei ihme että myhäili tyytyväisenä, kaikkea ei tietenkään voi saada mutta ilmeisen hyvä tuli.

Sillä maahanmuuttokirjaukset ovat hyvin epämääräisiä(kannattaa lukea huolella), ja niihin voidaan todellisuudessa sisällyttää kaikenlaista. Tämän ovat myös Vihreät nyt tajunneet, vasurit eivät tuttuun tyyliin taaskaan tajua mitään, mutta jatkavat valehteluaan.

Esim. pakolaiskiintiö pidettiin ennallaan, sillä persut tajusivat että EU-komissio hyväksyy taakanjaon. Ja jos Suomi vastaanottaa vuosittain nykyisen määrän pakolaisia, niin sen pitäisi riittää, joten olisi ollut turhaa laskea kiintiötä, mutta vihervassut pitivät kiintiöiden pitämistä ennallaan persujen häviönä - näin se ei kuitenkaan ollut.

Monta hyvää asiaa siellä on.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiat_ennallaan

      Persujen sitoutuminen tähän mennessä harjoitettuun maahanmuuttopolitiikkaan on suorastaan liikuttavaa...

      • hehehehehe

        Koitahan tutustua asioihin poju.


      • Eihän nuo Persut nyt niin pahalta vaikutakkaan. Myötäilevät vain Sipilää ja Stubbia. Ainut mikä enää oikeastaan häiritsee on rahojen säätiöinti ja Persujen olemassaolon turhuus.


      • vaalit-meni-jo

        Persut ajavat Suomen kannalta oikeita asioita. Kansako taas äänesti väärin?
        Hallitusohjelmaa vasta laaditaan ja valmista tulee aikanaan. Onko hallitusohjelman laatiminen takinkääntöä?
        Demokratia edellyttää sopimista yhteisistä asioista. Edellinen hallitus riiteli. Sitä roskakasaa joudutaan nyt perkaamaan. Pätkäministerit kokkari-Räty ja Rinteen SDP-AY-änkyrä veivät koko silloisen eduskunnan jäljellä olevan arvovallan. Naureskellen äänestettiin omia, itse valmisteltuja lakiesityksiä nurin. Oli hauskaa ja palkka juoksi.
        Kun persut saavat yli 50 % äänistä ja 101 kansanedustajaa, voivat niin halutessaan laatia hallitusohjelman yksinkin.


      • järkihoi

        nyt sitten kokkarit pystyvät jatkamaan naureskeluaan nuoleskelevat persut apupuolueenaan


    • säälittävää

      Ei vedättänyt vaan joutui vedetyksi kölin alitse. "säilyy ainakin nykyisellään", eli siis lisääntyy. Eu pakottaa siihen ja persutkin tulevat vain myötäilemään, säälittävät takinkääntäjät. Kovat puheet mutta...

    • kelvi

      Demarien Rinnettä olisi tarvittu nyt työnantajat voivat palkata ulkomaalaisia helpommin Suomen työttömyys jono kasvaa, missähän se soinin puhe "nyt neuvotellaan ja neuvotellaan lujasti " Olis luullu parenpaan äänimäärän perusteella pääsevän mutta ehkä se ministerin salkku kiinnostaa niin paljon ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1668
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1044
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      924
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      31
      817
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      255
      778
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      208
      706
    Aihe