Tänään tuli vastaan treenattu salimies leväperseisen suotallaajan kanssa jolla oli vielä ruma kynitty kampauskin. On se surkeaa taaperrusta monet suomalaisten miesten parisuhteetkin.
Epäsuhtaiset pariskunnat
96
1208
Vastaukset
- LihaksikasATM
Salilla näen silloin tällöin pariskunnan missä mies on hoikka ja kasvoiltaan fiksun näköinen. Nainen pyöreä, tunkeutuneena urheilutrikoisiin. Lyhyet hiukset, enkä ihmettele vaikka tatuointejakin sieltä vaatteiden alta löytyisi.
- Anonyymi
Mistä tiedät jos se nainen on just pilannu kroppansa lapsenteolla? Ei aina oo pelkäst pullansyönnistä kyse
- atännä
Joku tykkää pullukammista, toinen enemmän teini- tai lapsivartalotyyppisistä ja jollekin kelpaa kireämpi salikissakin. Ei kai se kropan malli ole ratkaisevaa kaikille parisuhteilijoille?
Koska miehet ovat enemmistönä lihavissa, löytyy sitten normaalipainoisia naisia vatsakkaille miehille enemmän, jos salipenat ottavat "muodokkaammasta" päästä. Ottakaa tämä huomioon, jos timmikroppaisia naisia kaipailette ;)
Onneksi meillä kaikilla on erilainen maku kumppaneiden suhteen, riittää kaikille oikeanlainen :)Minä luulen, että on ennemminkin ihastuttu muihin ominaisuuksiin kuin lihavuuteen. Tai sitten kilot ovat tulleet suhteen aikana, eivätkä ne sentään ole syy erota. Ainakaan minusta.
- Avio-Matti
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä luulen, että on ennemminkin ihastuttu muihin ominaisuuksiin kuin lihavuuteen. Tai sitten kilot ovat tulleet suhteen aikana, eivätkä ne sentään ole syy erota. Ainakaan minusta.
Minusta vaimon lihominen on oikein hyvä syy erota. Omaisuuden uusjako eron jälkeen on puolestaan hyvä syy olla eroamatta.
- Pitäisihuoltaitsestäsi
Tämähän on hevonpaskaa.
"Koska miehet ovat enemmistönä lihavissa, löytyy sitten normaalipainoisia naisia vatsakkaille miehille enemmän"
Jos puhutaan nuoremmista ikäryhmistä niin katsoisin kyllä tarkkaan missä kunnossa naiset ovat.
"oku tykkää pullukammista, toinen enemmän teini- tai lapsivartalotyyppisistä ja jollekin kelpaa kireämpi salikissakin. Ei kai se kropan malli ole ratkaisevaa kaikille parisuhteilijoille? "
Kyllä sillä helvetin väliä on.
Todella harva tykkää pullukkanaisista. Moni joutuu kuitenkin tyytymään sellaiseen.
Mutta taidat itse olla läski jos esität vaihtoehdoiksi vain haukkuen teini/lapsi/salikissa vartalot.
Mitenkä olisi ihan sellainen EI-pullukka normaalivartalo?
Ai niih, ei sellaisia ole kun olette niin vitun säälittävän laiskoja mässyttäjiä. - ätmel
Miehet ovat enemmistönä ylipainoisissa, mikä ei ole yksiselitteisesti sama asia kuin lihava. Lihaskin painaa ja sitä on miehillä enemmän.
- atännä
Pitäisihuoltaitsestäsi kirjoitti:
Tämähän on hevonpaskaa.
"Koska miehet ovat enemmistönä lihavissa, löytyy sitten normaalipainoisia naisia vatsakkaille miehille enemmän"
Jos puhutaan nuoremmista ikäryhmistä niin katsoisin kyllä tarkkaan missä kunnossa naiset ovat.
"oku tykkää pullukammista, toinen enemmän teini- tai lapsivartalotyyppisistä ja jollekin kelpaa kireämpi salikissakin. Ei kai se kropan malli ole ratkaisevaa kaikille parisuhteilijoille? "
Todella harva tykkää pullukkanaisista. Moni joutuu kuitenkin tyytymään sellaiseen.
Mutta taidat itse olla läski jos esität vaihtoehdoiksi vain haukkuen teini/lapsi/salikissa vartalot.
Ai niih, ei sellaisia ole kun olette niin vitun säälittävän laiskoja mässyttäjiä.""oku tykkää pullukammista, toinen enemmän teini- tai lapsivartalotyyppisistä ja jollekin kelpaa kireämpi salikissakin. Ei kai se kropan malli ole ratkaisevaa kaikille parisuhteilijoille? "
Kyllä sillä helvetin väliä on."
Sillä on siis merkitystä sinulle. Ei kaikille. Ei esimerkiksi minulle.
"Mutta taidat itse olla läski jos esität vaihtoehdoiksi vain haukkuen teini/lapsi/salikissa vartalot."
Ehkä tuosta sitten puuttui välistä löysä normaalivartalo?
Olen alle 60 kg ja salikissavartaloinen. Minulle on tärkeämpää, että kumppani elää terveellisesti kuin se että kroppa on ihan mallivartaloinen. Ja se pään sisältö on ratkaisevampi asia. Kroppa on tietysti kunnossa siinä sivussa, kun elämäntavatkin ovat terveelliset ;) atännä kirjoitti:
""oku tykkää pullukammista, toinen enemmän teini- tai lapsivartalotyyppisistä ja jollekin kelpaa kireämpi salikissakin. Ei kai se kropan malli ole ratkaisevaa kaikille parisuhteilijoille? "
Kyllä sillä helvetin väliä on."
Sillä on siis merkitystä sinulle. Ei kaikille. Ei esimerkiksi minulle.
"Mutta taidat itse olla läski jos esität vaihtoehdoiksi vain haukkuen teini/lapsi/salikissa vartalot."
Ehkä tuosta sitten puuttui välistä löysä normaalivartalo?
Olen alle 60 kg ja salikissavartaloinen. Minulle on tärkeämpää, että kumppani elää terveellisesti kuin se että kroppa on ihan mallivartaloinen. Ja se pään sisältö on ratkaisevampi asia. Kroppa on tietysti kunnossa siinä sivussa, kun elämäntavatkin ovat terveelliset ;)"Ja se pään sisältö on ratkaisevampi asia."
Miksi sillä on mekitystä kun oma pääsikin on tyhjä tai vaihtoehtoisesti täynnä paskaa?- atännä
super-atm kirjoitti:
"Ja se pään sisältö on ratkaisevampi asia."
Miksi sillä on mekitystä kun oma pääsikin on tyhjä tai vaihtoehtoisesti täynnä paskaa?Hei!
Sovitaanko ettei kommentoida toistemme kirjoituksia. Terveempää mieltä ja Jumalan siunausta sinulle :) atännä kirjoitti:
Hei!
Sovitaanko ettei kommentoida toistemme kirjoituksia. Terveempää mieltä ja Jumalan siunausta sinulle :)Hei!
Ei sovita. Ja muista käydä huomenna kirkossa rukoilemassa ja pyytämässä jumalalta syntejäsi anteeksi. :)- kaljalihasmahassa
ätmel kirjoitti:
Miehet ovat enemmistönä ylipainoisissa, mikä ei ole yksiselitteisesti sama asia kuin lihava. Lihaskin painaa ja sitä on miehillä enemmän.
Miehet ovat OIKEASTI enemmistönä ylipainoisissa. Siinä on otettu jo huomioon tuo miesten lihasten osuus. Pelkkä painoindeksi ei kerro mitään vaan rasvan ja lihaksen osuus kropassa. Pieni osuus on miehiä joilla "liikapainon" tekee lihas. Kyllä se läskiä on suurimmalta osin.
- Ihmejuttu3
Tämähän on hevonpaskaa.
Ai niih, ei sellaisia ole kun olette niin vitun säälittävän laiskoja mässyttäjiä.On, onhan se tietysti tärkeintä naisessa miltä se näyttää. Korvien välissä ei tarvitsae olla mitään eikä mitään sellaisia kemioita ja muita vastaavia sukupuolten välisiä henkimaailman asioita ole olemassakaan. Pääasia on, että nainen on näyttävän näköinen.
Ihme vaan, kun näyttävät naiset tuntuu olevan niin nirsoja, että eivät kelpuuta miestä, vaikka mies olisi mallilaatua ulkonäöltään. Mistä ihmeestä se mahtaa johtua? Tietääkö kukaan? - ätmel
kaljalihasmahassa kirjoitti:
Miehet ovat OIKEASTI enemmistönä ylipainoisissa. Siinä on otettu jo huomioon tuo miesten lihasten osuus. Pelkkä painoindeksi ei kerro mitään vaan rasvan ja lihaksen osuus kropassa. Pieni osuus on miehiä joilla "liikapainon" tekee lihas. Kyllä se läskiä on suurimmalta osin.
Siinä on otettu huomioon jonkun olemattoman standardimiehen lihasmäärä. Todennäköisesti jokaisella salilla käyvällä miehellä on enemmän lihasta kuin standardimiehellä. Ylipainon rajaa on puljattu edes takaisin ja iso osa viimeisten vuosikymmenien lisäyksistä esimerkiksi Amerikassa on tullut siitä, että normaalipainoisen rajaa on tiukennettu. Painoindeksi yksinään ei ole riittävä määrittelemään ihmisen ylipainoa.
- kaljalihasmahassa
ätmel kirjoitti:
Siinä on otettu huomioon jonkun olemattoman standardimiehen lihasmäärä. Todennäköisesti jokaisella salilla käyvällä miehellä on enemmän lihasta kuin standardimiehellä. Ylipainon rajaa on puljattu edes takaisin ja iso osa viimeisten vuosikymmenien lisäyksistä esimerkiksi Amerikassa on tullut siitä, että normaalipainoisen rajaa on tiukennettu. Painoindeksi yksinään ei ole riittävä määrittelemään ihmisen ylipainoa.
Miten iso osa miehistä on salilla käyjiä? Kun katsotaan kaikki 18-65 vuotiaat miehet niin pieneksi jää salilla käyvien osuus. Lähes kaikki tuohon ikähaarukkaan kuuluvista on juuri niitä standardimiehiä. Salilla käy suurimmaksi osaksi 18-30 ikävuoden väliin jäävät ja harva heistäkin treenaa niin että lihakset vaikuttaa painoon.
- KokoNainsena
Ihmejuttu3 kirjoitti:
On, onhan se tietysti tärkeintä naisessa miltä se näyttää. Korvien välissä ei tarvitsae olla mitään eikä mitään sellaisia kemioita ja muita vastaavia sukupuolten välisiä henkimaailman asioita ole olemassakaan. Pääasia on, että nainen on näyttävän näköinen.
Ihme vaan, kun näyttävät naiset tuntuu olevan niin nirsoja, että eivät kelpuuta miestä, vaikka mies olisi mallilaatua ulkonäöltään. Mistä ihmeestä se mahtaa johtua? Tietääkö kukaan?Meikän mies on mallilaatua ja kertoi olleensa kaikille entisilleen naisilleen vain esittelyesine. Kas kummaa niinhän monet kauniit naisekin miehilleen ovat? Ei ilmeisesti kukaan sitä sitten halua ? Ei kaunis nainen ei komea mies?
Hekin siis haluavat tuntea olevansa rakastettuja omina epätäydellisinä itseinään enemmin tai myöhemmin. Kukaanhan ei siis ole täydellinen.
Ehkä se komea mies löytää sen tunteen tavispullukka naisen kanssa ja kaunis nainen tavismiehen kanssa tiedä sitä ? Jos miehelle riittää kaunis nainen niin sille kauniille naiselle se riittäminen ei välttämättä riitä?
Nainen haluaa olla muutakin ja tuntea sen ja jos näin ei käy niin voi olla että se kaunis yksikertainen blondi jossakin kohtaa tajuaa sen. Sen että muuta hänen ei edes tarvitse olla niin hän joko jättää miehen tai alkaa käyttämään huolettomammin miestä hyväkseen. Komea mies tekee samoin hokatessaan että naisetkaan eivät halua komealta mieheltä muuta kuin että voivat esitellä kavereilleen. Alkavat käyttää sitä hyväkseen tai haluavat sitten löytää jokun joka näkee muutakin.
Se joku on ehkä sellainen joka on itse joutunut tekemään vaikutuksen muilla kuin ulkoisilla avuillaan eli persoonalla tai älkykkyydellään? Se joku näkee sen ulkoisen taakse eli sen komean miehen naaman ohi sinne sisään.
Hyvännäköisten ihmistenhän ei itse sellaisia asioita tarvitse kenellekkään esitellä vaan riittää kun näyttää ulkoista puolta. Siihen oppii eikä edes yritä tuoda esille ajatuksiaan sen enempää ei ne ketään kiinnosta. Saattaa olla että sitä jotakin kiinnostaakin?
Tuo oma mieheni oli myös tottunut vain vastaanottamaan naisia ilman isompia taikatemppuja. Helppoa toki mutta loppupeleissä ei se antanutkaan sitä mitä mies olisi suhteelta halunnut?
Toki varmaan monelle miehelle riittää pitkään pelkästään se pimpan saaminen ja naisen hyvä pylly mutta pitkään se ei näköjään riitä edes miehelle.?
Mies iän myötä saattaa jopa alkaa itse kaipaamaan sielunkumppanuutta? Sama kauniiden naisten kanssa. Voi olla kiva olla vähän aikaa esittelyesineenä miehen kavereille ja voi olla mukavaa saada kauneuden takia lupa käyttää miehen luottokorttia mutta ennemmin tai myöhemmin...haluaa enemmän sitä että joku oikeasti rakastaisikin kokonaisena ihmisenä. KokoNainsena kirjoitti:
Meikän mies on mallilaatua ja kertoi olleensa kaikille entisilleen naisilleen vain esittelyesine. Kas kummaa niinhän monet kauniit naisekin miehilleen ovat? Ei ilmeisesti kukaan sitä sitten halua ? Ei kaunis nainen ei komea mies?
Hekin siis haluavat tuntea olevansa rakastettuja omina epätäydellisinä itseinään enemmin tai myöhemmin. Kukaanhan ei siis ole täydellinen.
Ehkä se komea mies löytää sen tunteen tavispullukka naisen kanssa ja kaunis nainen tavismiehen kanssa tiedä sitä ? Jos miehelle riittää kaunis nainen niin sille kauniille naiselle se riittäminen ei välttämättä riitä?
Nainen haluaa olla muutakin ja tuntea sen ja jos näin ei käy niin voi olla että se kaunis yksikertainen blondi jossakin kohtaa tajuaa sen. Sen että muuta hänen ei edes tarvitse olla niin hän joko jättää miehen tai alkaa käyttämään huolettomammin miestä hyväkseen. Komea mies tekee samoin hokatessaan että naisetkaan eivät halua komealta mieheltä muuta kuin että voivat esitellä kavereilleen. Alkavat käyttää sitä hyväkseen tai haluavat sitten löytää jokun joka näkee muutakin.
Se joku on ehkä sellainen joka on itse joutunut tekemään vaikutuksen muilla kuin ulkoisilla avuillaan eli persoonalla tai älkykkyydellään? Se joku näkee sen ulkoisen taakse eli sen komean miehen naaman ohi sinne sisään.
Hyvännäköisten ihmistenhän ei itse sellaisia asioita tarvitse kenellekkään esitellä vaan riittää kun näyttää ulkoista puolta. Siihen oppii eikä edes yritä tuoda esille ajatuksiaan sen enempää ei ne ketään kiinnosta. Saattaa olla että sitä jotakin kiinnostaakin?
Tuo oma mieheni oli myös tottunut vain vastaanottamaan naisia ilman isompia taikatemppuja. Helppoa toki mutta loppupeleissä ei se antanutkaan sitä mitä mies olisi suhteelta halunnut?
Toki varmaan monelle miehelle riittää pitkään pelkästään se pimpan saaminen ja naisen hyvä pylly mutta pitkään se ei näköjään riitä edes miehelle.?
Mies iän myötä saattaa jopa alkaa itse kaipaamaan sielunkumppanuutta? Sama kauniiden naisten kanssa. Voi olla kiva olla vähän aikaa esittelyesineenä miehen kavereille ja voi olla mukavaa saada kauneuden takia lupa käyttää miehen luottokorttia mutta ennemmin tai myöhemmin...haluaa enemmän sitä että joku oikeasti rakastaisikin kokonaisena ihmisenä.Hyviä ajatuksia, toivottavasti teillä näin, ainakin tekstistäsi sai sen käsityksen.
- Wannaberatikka
KokoNainsena kirjoitti:
Meikän mies on mallilaatua ja kertoi olleensa kaikille entisilleen naisilleen vain esittelyesine. Kas kummaa niinhän monet kauniit naisekin miehilleen ovat? Ei ilmeisesti kukaan sitä sitten halua ? Ei kaunis nainen ei komea mies?
Mies iän myötä saattaa jopa alkaa itse kaipaamaan sielunkumppanuutta? Sama kauniiden naisten kanssa. Voi olla kiva olla vähän aikaa esittelyesineenä miehen kavereille ja voi olla mukavaa saada kauneuden takia lupa käyttää miehen luottokorttia mutta ennemmin tai myöhemmin...haluaa enemmän sitä että joku oikeasti rakastaisikin kokonaisena ihmisenä."KokoNainsena kirjoitti:
Meikän mies on mallilaatua ja kertoi olleensa kaikille entisilleen naisilleen vain esittelyesine. Kas kummaa niinhän monet kauniit naisekin miehilleen ovat? Ei ilmeisesti kukaan sitä sitten halua ? Ei kaunis nainen ei komea mies?"
Sitten kun sinusta tulee hänen entinen naisensa, niin hän kertoo seuraavalle naiselleen, että olit hänelle vain esittelyesine. - atännä
Wannaberatikka kirjoitti:
"KokoNainsena kirjoitti:
Meikän mies on mallilaatua ja kertoi olleensa kaikille entisilleen naisilleen vain esittelyesine. Kas kummaa niinhän monet kauniit naisekin miehilleen ovat? Ei ilmeisesti kukaan sitä sitten halua ? Ei kaunis nainen ei komea mies?"
Sitten kun sinusta tulee hänen entinen naisensa, niin hän kertoo seuraavalle naiselleen, että olit hänelle vain esittelyesine."Sitten kun sinusta tulee hänen entinen naisensa, niin hän kertoo seuraavalle naiselleen, että olit hänelle vain esittelyesine."
Tämä on varmasti totta :) Kertoo ihmisestä aika paljon, miten hän puhuu entisistä kumppaneistaan. atännä kirjoitti:
"Sitten kun sinusta tulee hänen entinen naisensa, niin hän kertoo seuraavalle naiselleen, että olit hänelle vain esittelyesine."
Tämä on varmasti totta :) Kertoo ihmisestä aika paljon, miten hän puhuu entisistä kumppaneistaan.Diktatuurit yms. näkevät asian juuri samoin, eli eivät tykkää arvostelijoista, eikä myöskään siitä, että jotkut puhuvat asioista avoimesti, rehellisesti ja totuudenmukaisesti.....
Harvemmin tietynlaiset yksilöt, organisaatiot jne. pitävät rehellisestä totuudesta ja avoimuudesta....hmmmm....mistäköhän mahtaa johtua?....hmmm.....- Anonyymi
Tämähän on hevonpaskaa.
Ai niih, ei sellaisia ole kun olette niin vitun säälittävän laiskoja mässyttäjiä.Teini kommentoi elämän suuria asioita.
- vihatipunen
Mä en vieläkään ymmärrä, että miksi joku tuntematon ihminen jaksaa olla pahoillaan toisen ihmisen puolesta siitä, minkälaisen ihmisen kanssa joku tuntematon vastaantulija"joutuu olemaan". Eiköhän se ole jokaisen oma asia.
- Pitäisihuoltaitsestäsi
Varmaan lähinnä sen takia että se kertoo yleisestä ajasta.
Hyvätasoinennkin mies joutuu tyytymään epäviehättävään pullukkaan kun HYVIÄ naisia ei löydy.
Se on säälittävää. - vihatipunen
Varmaan lähinnä sen takia että se kertoo yleisestä ajasta.
Hyvätasoinennkin mies joutuu tyytymään epäviehättävään pullukkaan kun HYVIÄ naisia ei löydy.
Se on säälittävää.Miesten mielestä siis "hyväntasoinen" mies on treenattu. Eiks ne miehet mitä te täällä kutsutte "jännäpaskoiksi" ole myöskin usein treenattuja. Jotain logiikkaa nyt näihin juttuihinne hei...
- Pitäisihuoltaitsestäsi
vihatipunen kirjoitti:
Miesten mielestä siis "hyväntasoinen" mies on treenattu. Eiks ne miehet mitä te täällä kutsutte "jännäpaskoiksi" ole myöskin usein treenattuja. Jotain logiikkaa nyt näihin juttuihinne hei...
Tässä logiikan oppitunti.
"Miesten mielestä siis "hyväntasoinen" mies on treenattu."
Minun mielestäni. Miehet on monikko, valopää.
Yleensä hyväntasoinen mies on myös treenattu.
Treenattu mies ei välttämättä ole hyväntasoinen.
Ohops. ymmärrätkö loogisesti eron?
Jos et niin kipin kapin hakemaan kirja kirjastosta joka koskee logiikkaa ja esimerkiksi ryhmäoppia.
"Eiks ne miehet mitä te täällä kutsutte "jännäpaskoiksi" ole myöskin usein treenattuja."
Ketkä ihmeen "me"? tai "täällä"?
Kerroin ylempänä yhdessä viestissä että "hyväntasoinenkin mies joutuu tyytymään epäviehättävään pullukkaan".
Missä puhuin jännäpaskoista? Mistä lähin "jännäpaska" olisi "hyväntasoinen"?
Mutta tietysti jos "jännäpaskalla" tarkoitat jotain munamaisteria joka hurmaa naisen junteilla jutullaan ja "mä panen sua kohta" asenteella yhdistettynä treenattuun kroppaan niin se ei tee "hyväntasoista miestä", toistan.
Mutta ehkä se treenattu kroppa nostaa sen henkilön kuitenkin sen epäviehättävän pullukkanaisen yläpuolelle? Varmasti nostaa.
" Jotain logiikkaa nyt näihin juttuihinne hei..."
No sulla itselläsi ei ole pienintäkään logiikkaa koko viestissäsi.
ja taas monikko lopussa.
Olen vastuussa vain omista mielipiteistäni vitun idiootti.
Hanki aivot ja sen jälkeen sydäntä, sitten ehkä voit olla nainen.
Ennen sitä, et ole muuta kuin pillu.
Sitä ennen ylös, ulos ja lenkille koska läskit vaikuttavat jo aivoihisikin. - shameonyoubitch
Jos et niin kipin kapin hakemaan kirja kirjastosta joka koskee logiikkaa ja esimerkiksi ryhmäoppia.
"Eiks ne miehet mitä te täällä kutsutte "jännäpaskoiksi" ole myöskin usein treenattuja."
Kerroin ylempänä yhdessä viestissä että "hyväntasoinenkin mies joutuu tyytymään epäviehättävään pullukkaan".
Mutta tietysti jos "jännäpaskalla" tarkoitat jotain munamaisteria joka hurmaa naisen junteilla jutullaan ja "mä panen sua kohta" asenteella yhdistettynä treenattuun kroppaan niin se ei tee "hyväntasoista miestä", toistan.
Mutta ehkä se treenattu kroppa nostaa sen henkilön kuitenkin sen epäviehättävän pullukkanaisen yläpuolelle? Varmasti nostaa.
ja taas monikko lopussa.
Sitä ennen ylös, ulos ja lenkille koska läskit vaikuttavat jo aivoihisikin.Shaming language ja henkilöhyökkäys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
ja taas monikko lopussa.
Sitä ennen ylös, ulos ja lenkille koska läskit vaikuttavat jo aivoihisikin.Olet ihan hirveä ihminen.
- entiedäkkään
Ihmisen ominaisuudet on vakio ,ehkä toisella näistä on pääkopassakin jotain.
Tässä taas hyvä esimerkkin naisten hypergamiasta ja nirsoilusta. Eli siitä miten oman tasoinen ei kelpaa, vaan miehen pitää olla naista tasokkaampi.
Miettikää asia toisin päin. Ottaisiko hyvävartaloinen fitness-nainen miehekseen jonkun läskin kaljamahan? Ei todellakaan.- näkeenäkee
Näkeehän näitäkin. Sellaisia epäsuhtaisia pariskuntia. Miehet ei kyllä tee sellaisista aloituksia sinkkupalstalla. Todella monenlaisia pariskuntia näkee kun pitää silmänsä auki.
- 5plus1
http://www.hs.fi/kotimaa/a1431315370668
Miehistä 60 % ja naisista 43 % on Suomessa ylipainoisia. Kun kunnossa oleva mies ottaa yhden noista ylipainoisista naisekseen, jää hoikemmista pitäville parempi valikoima.
Tuossa muuten lienee aika suuri selitys miesten vastentahtoiselle sinkkuudelle. Harva haluaa läskiä kumppaniksi, oli sitten mies tai nainen.- tttyy5555555
Monella ylipainoisella miehellä on pattia kun naiset taas pelkästään ovat läskejä.
- valitan
tttyy5555555 kirjoitti:
Monella ylipainoisella miehellä on pattia kun naiset taas pelkästään ovat läskejä.
Muutamalla mutta todella pienellä osalla. Läskiä ne on suurimman osan ylikilot miehelläkin. Yleissilmäyksellä näkee ulkona liikkuessa että peruslihavia ovat. Harva on joiden kilot luulisi tulevan lihaksista.
Miehet voi jaotella kahteen. Osa on laihoja riukuja joilla ei ole läskiä mutta lihaksistakaan ei ole tietoakaan. Osa taas näitä rasvapitoisia isomahaisia lihavia. Todella pieni osa sitten niitä joiden ns. ylipaino tulee lihaksista. Siinä suomalaisen miehen tarjonta. - fdgdfgdsgdfg
valitan kirjoitti:
Muutamalla mutta todella pienellä osalla. Läskiä ne on suurimman osan ylikilot miehelläkin. Yleissilmäyksellä näkee ulkona liikkuessa että peruslihavia ovat. Harva on joiden kilot luulisi tulevan lihaksista.
Miehet voi jaotella kahteen. Osa on laihoja riukuja joilla ei ole läskiä mutta lihaksistakaan ei ole tietoakaan. Osa taas näitä rasvapitoisia isomahaisia lihavia. Todella pieni osa sitten niitä joiden ns. ylipaino tulee lihaksista. Siinä suomalaisen miehen tarjonta.Eli ihan normaali jakauma? Ei kai treenaminen kuitenkaan vielä mikään perusvaatimus ole? Ihminen on suunniteltu pärjäämään ihan niillä peruslihaksilla, joissakin ammateissa tulee luonnostaan enemmän lihastreeniä mutta salilla treenaaminen on keinotekoista.
- mieluumminyksin
Suomen parisuhdemarkkinoita kuvastaa se fakta, että nainen valitsee, kenet ottaa!
Nainen päättää, kenelle flirttailee, kenen kanssa lähtee treffeille, kenen kanssa aloittaa suhteen, mennäänkö kihloihin, avioon, tehdäänkö lapsia.
Naisilla on pillu, naisilla on valta.
On oikeasti huvittavaa katsella noita epäsuhtaisia pareja. Mies on se 190 cm pitkä adonis ja nainen sen näköinen, että elämässä ei ole muuta kuin sohva, telkkari ja jääkaappi.- Pitäisihuoltaitsestäsi
"Mies on se 190 cm pitkä adonis ja nainen sen näköinen, että elämässä ei ole muuta kuin sohva, telkkari ja jääkaappi."
Aivan.
Tosin aivan yhtä säälittävää on naiset joilla ei ole muuta kuin liikunta, shoppailu/matkailu/sisustus ja kaverit.
Tosin ainakin ovat viehättäviä verrattuna näihin pullukka-palleroihin. - ihmettelenvaan
"Tosin aivan yhtä säälittävää on naiset joilla ei ole muuta kuin liikunta, shoppailu/matkailu/sisustus ja kaverit."
Kerro nyt ihmeessä omat kriteerisi millainen snaisen omasta mielestäsi kuuluu olla ja mitä naisen kuuluisi sun mielestä harrastaa. Kun nyt teit selväksi ettei omia harrastuksia saa naisella olla. - YTMn_neuvot
Kannattaa sen adoniksen pistää laaduttomille naisille omalta kohdaltaan seksisaarto. Tätä menetelmää minä olen käyttänyt menestyksekkäästi. Ei seksi ole niin mullistava juttu henkilölle joka sitä on saanut jo menneisyydessä, että sen vuoksi pitäisi omista periaatteistaan lipsua.
Tyytyminen on käteen jos laadukkaita naisia ei ole tarjolla. - reppanamiehet
YTMn_neuvot kirjoitti:
Kannattaa sen adoniksen pistää laaduttomille naisille omalta kohdaltaan seksisaarto. Tätä menetelmää minä olen käyttänyt menestyksekkäästi. Ei seksi ole niin mullistava juttu henkilölle joka sitä on saanut jo menneisyydessä, että sen vuoksi pitäisi omista periaatteistaan lipsua.
Tyytyminen on käteen jos laadukkaita naisia ei ole tarjolla.Noinhan ne naisetkin tekee. Mies itkee sitten että nainen pihtaa ja sillä on jatkuva päänsärky.
- vaihtoehdot.vähissä
Olen itse miehenä kokenut tämän asian sillä tavalla että olen ottanut itseäni paljon huonompitasoisen naisen. Hän on minua reilusti vanhempi ja kroppa on vain ok kun minulla on treenattu kroppa.
Mutta toinen vaihtoehto on se että olen kokonaan yksin.- vaihtoehdot.vähissä
super-atm kirjoitti:
Hyväksyt siis naisten hypergamian ja tasa-arvon vastustamisen.
Olen kyllä yrittänyt saada itseäni nuoremman/hyväkroppaisen naisen ja kerran sellaisen sainkin mutta häneltä tuli aika nopeasti pakit joten minkäs teet?
vaihtoehdot.vähissä kirjoitti:
Olen kyllä yrittänyt saada itseäni nuoremman/hyväkroppaisen naisen ja kerran sellaisen sainkin mutta häneltä tuli aika nopeasti pakit joten minkäs teet?
Niinpä. Monella miehellä vaihtoehtoina on elää yksin tai ottaa nainen, joka on itseään läskimpi ja vanhempi tai vaihtoehtoisesti myös köyhempi ja yksinhuoltaja.
Yleinen muutos tasa-arvoisempaan suuntaan tapahtuisi vain, jos miehet eivät hyväksyisi itselleen kuin itsensä tasoisia naisia.
Itselleni vaihtoehtoina on ollut enimmäkseen yksinhuoltajia, joten olen valinnut sinkkuuden. Kaikella on hintansa, ainkain kun naisista on kyse. Itse joutuisin maksamaan parisuhteesta sen verran isoa hintaa, että vastaus on: ei kiitos.- Taasnäitä
super-atm kirjoitti:
Niinpä. Monella miehellä vaihtoehtoina on elää yksin tai ottaa nainen, joka on itseään läskimpi ja vanhempi tai vaihtoehtoisesti myös köyhempi ja yksinhuoltaja.
Yleinen muutos tasa-arvoisempaan suuntaan tapahtuisi vain, jos miehet eivät hyväksyisi itselleen kuin itsensä tasoisia naisia.
Itselleni vaihtoehtoina on ollut enimmäkseen yksinhuoltajia, joten olen valinnut sinkkuuden. Kaikella on hintansa, ainkain kun naisista on kyse. Itse joutuisin maksamaan parisuhteesta sen verran isoa hintaa, että vastaus on: ei kiitos.Mulla oli vähän samat vaihtoehdot: Olla yksin tai jonkun yksinhuoltajalehmän kanssa. No onneks oli sen verran fyrkkaa, että oli varaa valita iskemätön aasialainen. Se oli hyvä valinta: Paitsi, että sänkyelämä on ihan eri planeetalta verrattuna johonkin löysään pyöriäiseen, niin vaimo on pistänyt perheen talouden ihan uuteen järjestykseen. Oma firmakin sillä on.
Taasnäitä kirjoitti:
Mulla oli vähän samat vaihtoehdot: Olla yksin tai jonkun yksinhuoltajalehmän kanssa. No onneks oli sen verran fyrkkaa, että oli varaa valita iskemätön aasialainen. Se oli hyvä valinta: Paitsi, että sänkyelämä on ihan eri planeetalta verrattuna johonkin löysään pyöriäiseen, niin vaimo on pistänyt perheen talouden ihan uuteen järjestykseen. Oma firmakin sillä on.
Hyvä valinta. Jotkut suomalaiset naiset halveksuvat miehiä, jotka löytävät itselleen ulkomaalaisen naisen. Suomalaisten miesten ulkomailta muuttaneet vaimot ovat kunnollisia ihmisiä.
- retret
http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-1431656035340.html
Aina näissä laihdutusohjelmissa nainen on se ryhävalas..- pitkätikku
Paskaa tikunnokassa
- KyylätVittuun
Mitä se sulle kuuluu. Onko sun pakko kytätä vieraita ihmisiä?? Hanki oma elämä tai vaikka akvaario ja sinne erivärisiä Malawi ahvenia.
- Kyylänen
Ei ympäristön havainnointi ole kyyläämistä.
- KaunisRakastaaRumaa
Jepjep. Sitä se rakkaus on. Ei sitä voi ymmärtää, jos ei ole itse kokenut.
- ewdjkdfjokw3ej
Mutta harvemmin kaunis nuori nainen rumaa miestä. Se on tässä aisurien maassa aina toisinpäin.
- erkkiniminen522
a ) eivät välttämättä olleet pariskunta
b ) ihminen on muutakin kuin ulkoinen olemus, paitsi pintapuolisen tunne-elämän omaaville asperger / atm hemmoille jotka eivät koskaan löydä ketään
Tottakai itsekin katson treenattuja mimmejä ennemmin kuin lihavaa naista mutta eipä niistä kumppaniksi ole jos luonne pas-ka.- Kyylänen
"a ) eivät välttämättä olleet pariskunta"
Hyvä pointti! Esim. aikuisten mies- ja naissisaruksen kommunikointi saattaa ulkopuolisesta vaikuttaa pariskunnan kommunikoinnille.
- hkhlhh
Ehkä aloittajalta jää huomaamatta ne pariskunnat, joissa mies on lihava ja nainen normaalimitoissa. Tällaiset pariskunnat omien epätieteellisten havaintojeni perusteella ovat usein ns. vanhempia pariskuntia. Miehet kuitenkin ovat keskimäärin lihavampi sukupuoli.
Tuossa tapauksessa mies on rikas ja nainen pienituloinen, luultavasti jopa työssä käymätön parisuhdehuora.
- atännä
Joku kaivanut vanhan ketjun esille. Hmm, nuo omat kommenttini olivat aika huonosti ymmärrettäviä. No joo, olkoon.
Vihatipunen kirjoitti hyvin, että miksi joku viitsii olla pahoillaan jonkun toisen kumppanivalinnasta.
Aloittaja varmaankin näkisi mieluummin itsensä sen naisen tilalla, vai miksi se asia noin kovasti korventaa? Tämä palstalla vellova naisviha saa aika usein miettimään, että pahimmat sovaajat taitavat pitää enemmän miehistä "siinä mieleessä". Tämänkin aloittaja ihaili miehen ulkonäköä.- atännä
pahimmat sovaajat =pahimmat solvaajat
- Näinonkarjat
Jostain kummasti aina välillä kaivetaan esiin homo-kortti. Eiköhän se vaan aloittajasta tuntunut epäreilulle, että kyväkuntoinen mies syystä tai toisesta vaikutti joutuvan tyytymään ylipainoiseen naiseen? Ihan perustellusti ei ylipainoisia sinkkumiehiä korpeaa, jos ei ylipainoiset naiset eivät heistä kiinnostu ja ylipainoinen nainen ei näille miehille oikein kelpaa.
- nimimerkitönj
Tähän justii pätee se, että voit määrittää itse tasosi miten tykkäät, mutta pitää löytyä se vastakappale joka pitää sua tasoisenaan muiden mutinoista huolimatta. Eli tasokin on oikeasti hyvinkin subjektiivinen näkemys eikä tiukat lokerot ja määritelmät kustakin tasosta oikeen toimi, kun ihmisillä on omat mielipiteet ja näkemykset kuka ketäkin pitää minkäkin tasoisena. Siksi koko tasoteoria on minusta jokseenkin ontuva ellei jopa halvaantunut käsite.
- nimimerkitönj
Pitää olla aika röyhkeä ja ylimielinen, jos menee toiselle sanomaan ettet ole tasoisesi ihmisen kanssa. Kui sä silleen noin huono tasosen valittit ja niin edelleen. Jokainen valitsee itse ja ne jotka ei voi valita, ne valittaa. Kumppaniinsa tyytyväiset ihmiset eivät valita heistä eikä heidän tasosta, koska ovat saaneet mitä ovat halunneetkin.
Sinun makuusi suohirviö voi olla toisen ruusunen. Muistakaa se subjektiivinen kokemus aina vaikuttaa valintoihin. Ihan omia ajatuksia taas........noiden tasotteluiden ja koko teorian tarkoitus on osittain manipuloida yksilöitä toteuttamaan sitä.......näinhän massojen käytöstä ohjataan haluttuun suuntaan, eli kana/sopuli tehtailijoita löytyy joka tarkoitukseen....
- gfgfdgsdfg
Tasoteoriahan käsittelee keskimääräistä lähtötilannetta, eikä yksilöllistä toteumaa. Elämässä on toki paljon muuttujia, jotka aiheuttavat poikkeuksia ja vaihtelua, mutta ei liene kenenkään vaikeaa ymmärtää sitä yksinkertaista perusajatusta, että hyvännäköisellä ihmisellä on lähtökohtaisesti helpompaa ihmissuhdemarkkinoilla (enemmän mahdollisuuksia ja valinnanvaraa) ja tutkimusten mukaan monessa muussakin asiassa.
- onparöyhkeäätodellakin
nimimerkitönj kirjoitti:
Pitää olla aika röyhkeä ja ylimielinen, jos menee toiselle sanomaan ettet ole tasoisesi ihmisen kanssa. Kui sä silleen noin huono tasosen valittit ja niin edelleen. Jokainen valitsee itse ja ne jotka ei voi valita, ne valittaa. Kumppaniinsa tyytyväiset ihmiset eivät valita heistä eikä heidän tasosta, koska ovat saaneet mitä ovat halunneetkin.
Sinun makuusi suohirviö voi olla toisen ruusunen. Muistakaa se subjektiivinen kokemus aina vaikuttaa valintoihin.Itseasiassa minulla on käynyt niin että vieras mies tuli sanomaan että olen liian tasokas omalle miehelleni. "Miks oot sen kanssa, olet sille aivan liian kaunis ja fiksu?"
Ja kyllä pidin sitä kommenttia röyhkeänä ja loukkaavana. Taisi olla miehelleni kateellinen. Joitakin ihmisiä jurppii oma elämä niin pahasti että pitää mennä laukomaan idiootti-juttujaan toisille ja aiheuttaa pahaa mieltä.
- CampanulaCarpatica
Eihän kenenkään tarvitse olla muodoiltaan ja kiloiltaan nimenomaan sinua miellyttävä - korkeintaan oman kumppanisi, jos sellaisen onnistut saamaan. Ehkä joudut kuitenkin tyytymään tavalliseen ihmiseen, ehkä jopa vähän tyhmempäänkin, koska tuollaisella arvomaailmalla varustettu ei käsittääkseni todellakaan ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla.
Minusta ns. salilla käyminen on idiotismia puhtaimmillaan. Millainen on sellaisen ihmisen pään sisältö ja tunne-elämä, joka pitää kaikkein tärkeimpänä asiana omaa tai kumppaninsa ulkonäköä ja nimittää sitä "itsestään huolehtimiseksi"? Järkyttävää! Eivätkö he tiedä mitään ns. henkisten arvojen olemassaolosta vai eikö heidän kapasiteettinsa yksinkertaisesti riitä enempään?
Sekä minä että puolisoni olemme normaalipainoisia, ulkoilemme paljon, purjehdimme, teemme puutarhatöitä, käymme konserteissa, festivaaleilla, oopperassakin. Pidämme silloin tällöin päivälliskutsuja tai puutarhajuhlia, meillä on melko suppea, mutta samanhenkinen ystäväpiiri, johon kuuluu myös sukulaisiamme. Vietämme paljon aikaa perheen kesken ja mukana on usein lastemme ystäviä tai seurustelukumppani.
Lapsemme ovat jo lukiossa ja he menestyvät hyvin sekä koulussa että harrastuksissaan, toinen valtakunnan- toinen kansainvälisellä tasolla. Heillä on hyvä ystäväpiiri ja melko selvät tulevaisuudensuunnitelmat, jotka he mitä todennäköisimmin myös pystyvät toteuttamaan.
Meille sopii tällainen elämä parhaiten. Jollakin tapaa minulle tulee väistämättä hienoinen säälintunne niitä ihmisiä kohtaan, joilta ilmiselvästi puuttuu jotakin olennaista. Kyllä varmaan "salilla käyvät" myös toteuttavat sitä, mihin heidän kapasiteettinsa riittää. Heille ehkä itsensä kehittäminen tarkoittaa isompaa hauiksen ympärystä. Voi sentään!- yksinkertaista.ajattelua
Aika mustavalkoinen kuva salillakävijöistä. Ihan kuin kaikki siellä kävijät olisivat jotain kehonrakentajia joilla ei ole muuta elämää :D jos mies käy vaikkapa sen vakio kolme kertaa viikossa salilla (treenistä riippuen n. 3-6 tuntia viikossa) niin siinä jää aika monta tuntia myös noihin samoihin aktiviteetteihin joita mainitsit. Ja kyllä, kun ollaan suhteessa niin mielestäni kummankin pitää huolehtia omasta kehostaan, että pysyy viehättävä myös fyysisesti kumppaninsa silmissä.
- Naisasialooseri1
Pitää kutinsa. Minulle itsensä kehittäminen tarkoittaa juurikinisompaa hauiksen ympärystä ja isompia kaikkia muita lihaksiakin ja se sentään kiinnostaa tuntemattomia ihmisiäkin ja he huomaavat sen toisin kuin kukaan ei huomaa henkisiä arvojasi, joita olet kehittänyt. Joten turhapa niitä on kehittää kun ei niillä baarissa tai missään muuallakaan huomiota saa.
Kirjallisuus kiinnostaa jos se liityy MA-teoriaan ja alemman tason miehiin eli siltä osin kehitän kyllä itseäni henkisestikin. Olen lukenut mm. Houellebeqin erittäin mielenkiintoisen teoksen jossa kerrotaan mitä on seksuaalinen liberalismi, mihin se väistämättä johtaa ja annetaa henkilöesimerkki 30v neitsyt miehestä. Tämän lisäksi myös Laasasen ja Hännikäisen kirjoitukset aiheesta kiinnostavat kovasti.
- tarralenkkari666
Aika monet lihaskimput tykkää juurikin pehmeämmistä naisista.
- Naisasialooseri1
Kuinka monella suomalaisella kehonrakentajalla on"pehemä"nainen eli läskipallo? ei yhdelläkään vaan kyllä ne ovat timmejä fitnesnaisia
- VienoIltaTuuli
" treenattu salimies " - Onko se sinun mielestäsi positiivinen ominaisuus? Minusta sellainen on erittäin vastenmielinen. Kun sellaiset yrittävät lähestyä minua, peräännyn vilkkaasti takavasemmalle - mitä heidän suhteettoman suuren egonsa on vaikea käsittää.
Sinun sivistystasostasi kertoo, että käytät sellaista ilmaisua kuin "leveäperseinen suotallaaja". Ehkä sinä et arvosta sivistystä mihinkään, mutta moni arvostaa.
Veljeni avovaimo on melko leveälanteinen ja vähän pulleahko, todella älykäs, fiksu ja hyväkäytöksinen. Veljeni arvostaa kaikkia hänen ominaisuuksiaan. Myös tämän naisen leveähkö lantio miellyttää veljeni silmää suuresti.- sukupuolirealisti
Oikeasti veljesi on vain tyytynyt läskiin kun ei parempaakaan saanut eikä kestä olla ilman seksiä.
Kukaan normaali ihminen ei ajattele, onko kumppani "samantasoinen" vai "eritasoinen" kuin itse on. Täällä eletään jossain ihmeellisessä rinnakkaistodellisuudessa.
Itsekin haluan uskoa ihmisiin ja näin itsekin ajattelen, mutta aina löytyy joitakin, jotka yrittävät toteuttaa jotain agendaansa, syystä tai toisesta..........yksilöitä yritetään ehdollista käyttäytymään tietyllä tavalla, eli manipuloida heidän käytöstään ja jotkut ovat siihen enemmän tai vähemmän taipuvaisia.....
Tuo tasottelu on automaattinen turn-off.....ja se kyllä paistaa yksilöstä läpi jossain vaiheessa jos on tasottelija...- Näinonkarjat
Enemmistö sinkuistakin on ihan normaaleja. Sinkuilla voi olla enemmän aikaa ja osalla kykyäkin pohtia tällaisia asiota, mikä ei tee heistä mitään epänormaaleja. Asian epäromanttisuus vaan häiritsee osaa ihmisistä. Yhteiskunta muutenkin on erilaisia tasoja täynnä.
- hc-ätämi_
Ei sitä yleensä tietoisesti kelatakaan. Ja on todellakin hienoa että löytyy ihmisiä, jotka eivät juuri välitä tasoista, mutta harvassa he ovat ja moni valehtelee jopa itselleen.
hc-ätämi_ kirjoitti:
Ei sitä yleensä tietoisesti kelatakaan. Ja on todellakin hienoa että löytyy ihmisiä, jotka eivät juuri välitä tasoista, mutta harvassa he ovat ja moni valehtelee jopa itselleen.
"Tasot" ovat oman pään sisäinen fiktiivinen konstruktio.
- Gammaromeo
outsider1 kirjoitti:
"Tasot" ovat oman pään sisäinen fiktiivinen konstruktio.
"Taso" on ihan täyttä todellisuutta. Jos esim. minä ja Teemu Selänne lähdemme yhdessä baariin naisia iskemään, niin minulla on huonommat mahdollisuudet.
Turhaa jossittelua. Teemu Selänne on tunnetusti pitkäaikaisessa liitossa ja tuntuu huolehtivan julkisuuskuvastaan, joten kovin avoimesti hän ei varmaan voi mennä baariin iskemään ketään. Yleensä tasohömpöttäjät esittävät aina jotain tällaisia "ajatusleikkejä" ja pitävät niitä todisteina jostain...
- Gammaromeo
outsider1 kirjoitti:
Turhaa jossittelua. Teemu Selänne on tunnetusti pitkäaikaisessa liitossa ja tuntuu huolehtivan julkisuuskuvastaan, joten kovin avoimesti hän ei varmaan voi mennä baariin iskemään ketään. Yleensä tasohömpöttäjät esittävät aina jotain tällaisia "ajatusleikkejä" ja pitävät niitä todisteina jostain...
Turhaan takerrut Teemu Selänteeseen. Pointti kuitenkin on siinä että hyvin tunnettu ja useimpien naisten mielestä kyllin komea mies on tasokas ja suurin osa miehistä ei.
Jokaisen varmaan kannattaa etsiä sellainen kumppani, jonka mielestä juuri hän on tasokas. Yleensä en täysin ymmärrä, miksi kukaan edes haluaisi parisuhteen tyypin kanssa, joka ei halua parisuhdetta hänen kanssaan.
- hc-ätämi_
Tässä taas näkee että tasoteorian vastustajat eivät kykene kumoamaan sitä loogisesti vaan yrittävät kiinnittää huomion johonkin ihan muuhun. Ja taas sekoitetaan käsitteet subjektiivinem tasokkuus ja yleinen tasokkuus. Eihän kukaan kai haluakaan paridsuhteeseen sellaisen tyypin kanssa joka ei näe sua haluttavana, mutta korkeampitasoisilla on enemmän valinnanvaraa.
- hc-ätämi_
outsider1 kirjoitti:
Ajatusleikeillä on helppo todistaa jonkun idean logiikka. Tässä on aivan turha takertua sellaiseen epäolennaisuuteen kuin että Teemu Selänne on pitkäaikaisessa liitossa, koska sillä ei ole merkitystä jutun pointin kannalta. Voimme tehdä oletuksen että hän onkin sinkku ja miettiä miten kyseisessä tilanteessa kävisi. Joten ei takerruta lillukanvarsiin.
No mitä sillä "valinnanvaralla" tekee jos voi valita vain yhden. Miehillä saattaa olla sisäsyntyinen tarve fantasioida kaikkien naisten huomiosta, mutta tuosta kannattaisi kasvaa jossain vaiheessa yli. Muistaakseni Homerin isä totesi yhdessä Simpson-jaksossa nuorelle Homerille: "Boy, you just can't have 'em all!".
Jos tuollaisista ajatusleikeistä saa jotain mielihyvää, niin mikäs siinä. Mitään tekemistä todellisuuden kanssa niillä ei ole, eikä niistä ole mitään hyötyä käytännön elämässä.- Wannaberatikka
"Mitään tekemistä todellisuuden kanssa niillä ei ole, eikä niistä ole mitään hyötyä käytännön elämässä."
Suositulla julkkismiehellä todellisuutena ilmenevä atmin/ktmin ajatusleikki kuitenkin hyödyttää häntä suurena valinnanvarana naisten suhteen, mikä ei kuitenkaan tarkoita sitä että jokainen tällainen mies nussisi ympäriinsä vaikka olisikin mahdollisuus. - hc-ätämi_
outsider1 kirjoitti:
No mitä sillä "valinnanvaralla" tekee jos voi valita vain yhden. Miehillä saattaa olla sisäsyntyinen tarve fantasioida kaikkien naisten huomiosta, mutta tuosta kannattaisi kasvaa jossain vaiheessa yli. Muistaakseni Homerin isä totesi yhdessä Simpson-jaksossa nuorelle Homerille: "Boy, you just can't have 'em all!".
Jos tuollaisista ajatusleikeistä saa jotain mielihyvää, niin mikäs siinä. Mitään tekemistä todellisuuden kanssa niillä ei ole, eikä niistä ole mitään hyötyä käytännön elämässä.Kyllä, useimmat miehet haluaisivat harrastaa seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa. Ja ihminen on polygyyninen laji. Kulttuurimme nyt on iskostanut päähämme että täytyy tyytyä yhteen. Ja hyvinhän sen näkee nykyään miten hyvin tätä noudatetaan kun suositut miehet pyörittävät panorinkejään ja erotilastot kasvaa. Olemme toisin sanoen palaamassa alkuasetelmaan mistä ei ole mitään hyötyä ätämeille eikä naisille, jotka toivovat juuri heihin sitoutuvaa miestä.
Ajatusleikeissä nimenomaan on kyse todellisuudesta ja ilmiöiden takana olevan perimmäisen logiikan löytämisestä. Elämysperäiseen ajatteluun taipuvaiset ihmiset eivät vaan halua tunnustaa tosiaisioita, koska ne tuntuvat ikäviltä. Totuus on kuitenkin totuus eikä mielipiteistä muutu. Ja totuuden tuntemisesta on huomattavasti enemmän hyötyä käytönnön elämässä kun satujen mukaan elämisessä. Biologiassa on kaksi peruslisääntymisstrategiaa: r-strategia jossa tuotetaan paljon jälkeläisiä eikä huolehdita niistä (esim. tyypilliset kalat) ja K-strategia, jossa tehdään vähän jälkeläisiä ja huolehditaan niistä. Ihminen on äärimmäinen K-strategi, jolla molemmat sukupuolet osallistuvat jälkeläisten hoivaamiseen. Se siitä polygeniasta.
- Gammaromeo
hc-ätämi_ kirjoitti:
Kyllä, useimmat miehet haluaisivat harrastaa seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa. Ja ihminen on polygyyninen laji. Kulttuurimme nyt on iskostanut päähämme että täytyy tyytyä yhteen. Ja hyvinhän sen näkee nykyään miten hyvin tätä noudatetaan kun suositut miehet pyörittävät panorinkejään ja erotilastot kasvaa. Olemme toisin sanoen palaamassa alkuasetelmaan mistä ei ole mitään hyötyä ätämeille eikä naisille, jotka toivovat juuri heihin sitoutuvaa miestä.
Ajatusleikeissä nimenomaan on kyse todellisuudesta ja ilmiöiden takana olevan perimmäisen logiikan löytämisestä. Elämysperäiseen ajatteluun taipuvaiset ihmiset eivät vaan halua tunnustaa tosiaisioita, koska ne tuntuvat ikäviltä. Totuus on kuitenkin totuus eikä mielipiteistä muutu. Ja totuuden tuntemisesta on huomattavasti enemmän hyötyä käytönnön elämässä kun satujen mukaan elämisessä."Kyllä, useimmat miehet haluaisivat harrastaa seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa. Ja ihminen on polygyyninen laji. Kulttuurimme nyt on iskostanut päähämme että täytyy tyytyä yhteen."
Inhorealistisesti tunnustan että tämä pätee ainakin minun kohdallani. En kiellä etteikö minusta monien naisten kanssa olisi kiva mennä sänkyyn. Jo tietoisuus tästä optiosta olisi mukava, vaikka sitä optiota ei lunastaisikaan. Olla kalifina. Mutta kun on erittäin hankala päästä edes yhden mieluisan kanssa sänkyyn ja toisaalta kun minut on kasvatettu tässä kulttuurissa tyytymään yhteen, niin aion panostaa parhaani mukaan, jos seurustelusuhde vielä kohdalleni tulee.
- hc-ätämi_
Ja sää päättelit heti ulkonäöstä että nää ihmiset ei voi olla onnellisia keskenään? Onneksi tähän maailmaan mahtuu ihmisiä joille luonnekin merkkaa jotain. Semmoset voi olla onnellia yhdessä vielä vanhainkodissakin kun kaikki ulkoiset seikat on rapissut.
- muna-hilkka
Epäsuhtaiset parit ja paskat on. :-)
Kun yhdellä pillulla saa yli 20 kullia on mistä valita.
Kun yhdelläkään kullilla ei saa yhtään pillua, ei ole mitään mistä valita.
Kas tässä sulle pommi putos, oiva pariskunta on tulos ja sen kun kävelet ulos. - 300
Nyt on Suomeen tullut irakilaisten miesten kansainvaellus. Arabithan pitävät lihavista naisista. Nyt on lihavilla naisilla vientiä. Saavat suomalaiset miehet sitten jäljelle jääneet salikissat itselleen.
- Kyllastyttaa
Miten voi olla niin vaikeaa tajuta, että osa miehistä pitää " muhkummista" ? Jopa osa niistä treenatuista ja komeista?
Sen sijaan iljettävä mies superseksikkään mallikaunottaren kanssa olisi just jeesääääääääh miks mä ees
- hc-ätämi_
Vai suotallaaja? Mistä te näitä nimityksiä keksitte?
- Anonyymi
Kiira kosonen ja sen jääkiekko mies ovat todella eri tasoisia. Mies kuin veistos, mitähän se näkee siinä naisessa.
- Anonyymi
Kylläpä nimimerkki outsider1, kirjoittaa hyvin...
Onko vielä vierailut Sinkkupalstalla? Vai siirtynyt parisuhdepalstalle? - Anonyymi
Mikä meitä vaevoo...mitä se kettään liikuttaa miten minä elän ja kenen kanssa...näyttää liikuttavan...sen sanon että täällä missä nyt asun, täällä on ihkuja immeesiä...tervehtivät, juttelevat, ihkuja...turussa asuessa ei tällasta ollut...täällä on oikeita immeesiä, paikka on hanko...
- Anonyymi
Pariskunta hiihdot ja kävelyt, tanssi, jotka ovat, tätä Ilkka Heinonen. Tyyli ovien takana Supo
Sunnuntai Supo su Po Po su
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197