Olen viime aikoina ihan mielenkiinnosta selaillut miesten profiileja maksuttomilla nettideittisivustoilla ja mikä siinä on, ettei itsestä jakseta paria sanaa, hyvä kun edes hymiön verran, kirjoittaa? Monet kerrat olen katsellut, että olisipas mukavan näköinen mies seuraa vailla, mutta turn-offiksi muodostuu, että profiilitekstinä on vain ":)", " mukava mies seuraa vailla" tai "ota yhteyttä niin mennään vaikka leffaan". Juu, okei, mutta kuka Sinä olet? Mitä harrastat, minkälaista naista etsit, millainen koulutus sinulla on? Nämä ovat asioita, jotka varmasti useimpia naisia kiinnostaisivat. Tuolla kuvauksella mahdollisen hengenheimolaisen etsiminenhän on ihan arpapeliä. Seuraavan kerran, kun tekee mieli tulla avautumaan, kuinka naiset kiinnittää huomiota vain ulkonäköön eikä tavallinen suomalainen mies kelpaa, niin käypä mieluummin päivittämässä profiiliisi "täällä kalastusta harrastava alemman korkeakoulututkinnon omaava mies etsii huumorintajuista ja avarakatseista naista" (tms.), niin olisi muutakin kuin se kuva, johon kiinnittää huomiota! ;)
miesten profiilit
47
155
Vastaukset
- atännä
Eiköhän miehet laita oman näköisensä profiilin. Jos heille koulutus on tärkeä, niin varmasti laittavat sen näytille. Jos taas raha, mainitaan vakavaraisuus ja vuositulot jne... Minusta on tärkeää, että se persoona tulee ilmi.
Minä kierrän nuo pinnalliset statustyypit ja mitään sanomattomat "huumorintajuiset ja avarakatseiset". Miehillä on myös usein erilainen tyyli kirjoittaa kuin naisilla.
Yhtälailla jos ei ole mitään sanottavaa tai tarjoittavaa, profiili on tyhjä tai vajaasti täytetty.
Ajattelen niin, että sen profiilin ei tarvitse kaikkia kiinnostaakaan, vain niitä joiden toivoo sen kiinnostavan. Siksi olisi hyvä kertoa niistä omista tärkeistä asioista, jotta löytäisi samaa arvostavan naisen. - Kunnotonta
Kukapa tiliotettaan ekaks laittaa , saa vielä leuhkan maineen . Vaik muuten kunnollinen .
- trollibensa
Erittäin harvoin, jos koskaan, nainen tekee aloitteen ja lähestyy miestä. Tällöinkin yleensä on kyseessä huijaus ("natasha" hakee) tai sitten nainen ei mitenkään ole miehen tasolla.
Käytännössä siis mies joutuu aina tekemään aloitteen. Tuohon aloitusviestiin voi sitten kirjoitella niitä asioita joita haluaa tuoda esiin ja samalla tehdän viestistä juuri kyseiselle naiselle personoidun.- liarsliars
Tuossa vaan on se huono puoli että monesti tyhjällä profiililla liikkujat ovat ns. mukautujia jotka katsovat naisen profiilista mistä tämä tykkää ja viestissään sitten pokkana valehtelevat itsekkin pitävänsä juuri näistä samoista asioista. Näitä on omalle kohdalle osunut jo niin monta että enää en vastaa tyhjille profiileille kuin "ei kiitos" vaikka kuinka panostaisivat siihen aloitusviestiin.
- deittinainen
liarsliars kirjoitti:
Tuossa vaan on se huono puoli että monesti tyhjällä profiililla liikkujat ovat ns. mukautujia jotka katsovat naisen profiilista mistä tämä tykkää ja viestissään sitten pokkana valehtelevat itsekkin pitävänsä juuri näistä samoista asioista. Näitä on omalle kohdalle osunut jo niin monta että enää en vastaa tyhjille profiileille kuin "ei kiitos" vaikka kuinka panostaisivat siihen aloitusviestiin.
Sama täällä, en koskaan vastaa liian tyhjään profiiliin, kokemusta myös näistä "mukautujista".
- että_semmosta
Itse olen tehnyt saman havainnon miesten profiileista. On outoa että miksi tehdä profiili jos ei mitään itsestään kerro esittelyssä. Liekkö laiskuutta, vai mies vaan kattelemassa vai juuri siksi että voi sitten valehdella mitä huvittaa. Ja sit laittavat tosiaan vain viestin että mennäänks kahville. En vastaa minäkään noihin tyhjiin ja kuvattomiin profiileihin. Erikoista on myös se että kuvaton profiili sanoo itse että voi laitaa yksityisesti kuvansa muttei sitten sitä koskaan laita. Olen itse avoin ja rehellinen, noi treffinettisaitit ovat osoittaneet että sellaista on vaikea saiteilta saada.... harmi. Mut kaippa sieltä joskus joku rehellinen löytyy. Tai sitten oikeasta maailmasta :)
- eivät-ne-silti-vastaa
Itse yritin tiivistää ja kertoa vain oleellisimmat, ja profiilitekstiä tuli näytöllinen. Taidan olla poikkeustapaus.
- deittinainen
Liian paljon tekstiä jos näytöllinen. Profiileita pitää lukea satoja satoja, ei jaksa keskittyä liian pitkään tekstiin.
- eivät-ne-silti-vastaa
deittinainen kirjoitti:
Liian paljon tekstiä jos näytöllinen. Profiileita pitää lukea satoja satoja, ei jaksa keskittyä liian pitkään tekstiin.
Varmaan noin, mutta toisaalta ei tunnu kivalta jättää oleellisia asioita kertomatta. Ei silloin edes anna totuudenmukaista kuvaa itsestään. Niiden satojen joukosta erottuminenkin on aika hankalaa, jos vain muutaman asian saa kertoa. Jätän usein aloitteen tekemättä, koska naisen profiili on ihan ok mutta liian puutteellinen. En viitsi alkaa kysellä, jos toinen on jo valmiiksi tiedonpihtauslinjalla. Olen sitä mieltä, että jos jokun profiilitekstiä ei jaksa lukea niin vika ei ole tekstin pituudessa vaan siinä että kiinnostus ei riitä eli joko kerrotut asiat eivät miellytä tai asenne koko deittailuun on laiska. Jos haluat parin lauseen perusteella alkaa tutustua johonkuhun, silloinhan haluat tietää lisää hänestä, ja ne lisätiedot voivat hyvin olla heti profiilissa... säästyy kyselyn vaiva ja turhat yhteydenotot ja odottelut.
- deittinainen
eivät-ne-silti-vastaa kirjoitti:
Varmaan noin, mutta toisaalta ei tunnu kivalta jättää oleellisia asioita kertomatta. Ei silloin edes anna totuudenmukaista kuvaa itsestään. Niiden satojen joukosta erottuminenkin on aika hankalaa, jos vain muutaman asian saa kertoa. Jätän usein aloitteen tekemättä, koska naisen profiili on ihan ok mutta liian puutteellinen. En viitsi alkaa kysellä, jos toinen on jo valmiiksi tiedonpihtauslinjalla. Olen sitä mieltä, että jos jokun profiilitekstiä ei jaksa lukea niin vika ei ole tekstin pituudessa vaan siinä että kiinnostus ei riitä eli joko kerrotut asiat eivät miellytä tai asenne koko deittailuun on laiska. Jos haluat parin lauseen perusteella alkaa tutustua johonkuhun, silloinhan haluat tietää lisää hänestä, ja ne lisätiedot voivat hyvin olla heti profiilissa... säästyy kyselyn vaiva ja turhat yhteydenotot ja odottelut.
Pari lausetta tahi näytöllinen? Eikös välimuotoja ole? Asioista kertominen ja asiasta mainitseminen on kaksi eri asiaa. Liian pitkät tarinankerronnat ei jaksa kiinnostaa.
- fgdfgg
deittinainen kirjoitti:
Pari lausetta tahi näytöllinen? Eikös välimuotoja ole? Asioista kertominen ja asiasta mainitseminen on kaksi eri asiaa. Liian pitkät tarinankerronnat ei jaksa kiinnostaa.
Kysyletkö ne samat asiat sitten yksi kerrallaan viestittelyvaiheessa? Ja jos tuleekin vastaan jotain mikä ei miellytä, niin on hukattu molempien aikaa, sen sijaan että olisit vaivautunut lukemaan sen pidemmän profiilin, jossa tekstiä on jopa huikeat näytöllinen? Kauheaa, ei voi jaksaa. et varmaan lue muutenkaan mitään?
- deittinainen
fgdfgg kirjoitti:
Kysyletkö ne samat asiat sitten yksi kerrallaan viestittelyvaiheessa? Ja jos tuleekin vastaan jotain mikä ei miellytä, niin on hukattu molempien aikaa, sen sijaan että olisit vaivautunut lukemaan sen pidemmän profiilin, jossa tekstiä on jopa huikeat näytöllinen? Kauheaa, ei voi jaksaa. et varmaan lue muutenkaan mitään?
No, asiat mitkä eivät minua miellytä olen jo laittanut hakukriteereihini, kauhian paljon minulla ei niitä ole, kenenkään kohdalla ei vielä ole sellaista tilannetta tullut että jokin uusi asia ei miellyttäisi ja lopettaisin. Lopettaminen johtuu yleensä siitä ettei vain yhteistä keskustelua synny, oma lukunsa tietysti on asiattomat viestit.
Jaksan lukea kyllä mutta jaksa kiinnostua sellaisita ylipitkistä profiileista kun niitä lukee sadoittain. - TarpeeksiTietoaKehiin
deittinainen kirjoitti:
No, asiat mitkä eivät minua miellytä olen jo laittanut hakukriteereihini, kauhian paljon minulla ei niitä ole, kenenkään kohdalla ei vielä ole sellaista tilannetta tullut että jokin uusi asia ei miellyttäisi ja lopettaisin. Lopettaminen johtuu yleensä siitä ettei vain yhteistä keskustelua synny, oma lukunsa tietysti on asiattomat viestit.
Jaksan lukea kyllä mutta jaksa kiinnostua sellaisita ylipitkistä profiileista kun niitä lukee sadoittain.En tiedä, millä sivustolla treffailet, mutta ei ainakaan suomi24:ssä voi hakukriteereillä juuri lainkaan rajata, millaista ihmistä etsii. Hakuehdot ovat aika niukat ja useimpia ei voi käytännössä edes käyttää, koska laiskat käyttäjät eivät ole täyttäneet profiileitaan. Sitä paitsi ainakaan minulle melkeinpä mikään yksittäinen kysymys ei ole niin tärkeä, että sen voisi laittaa hakuun pakolliseksi ehdoksi, mutta monen asian kokonaisuudesta voi jo syntyä mielikuva, kiinnostaako toinen vai ei. Sinulla taitaa olla aika pahasti hukassa, mitä etsit, jos lisätiedoilla kumppaniehdokkaasta ei ole tapana vaikuttaa mielenkiintoosi.
Pidät yhteisiä keskustelunaiheita tärkeinä. Oletko tullut ajatelleeksi, että pitkällä profiilitekstillä pystyy esittelemään, mitä harrastaa, mistä on kiinnostunut, mistä haluaa keskustella, onko luonteeltaan analysoija vain pintapuolinen jne.? - deittinainen
TarpeeksiTietoaKehiin kirjoitti:
En tiedä, millä sivustolla treffailet, mutta ei ainakaan suomi24:ssä voi hakukriteereillä juuri lainkaan rajata, millaista ihmistä etsii. Hakuehdot ovat aika niukat ja useimpia ei voi käytännössä edes käyttää, koska laiskat käyttäjät eivät ole täyttäneet profiileitaan. Sitä paitsi ainakaan minulle melkeinpä mikään yksittäinen kysymys ei ole niin tärkeä, että sen voisi laittaa hakuun pakolliseksi ehdoksi, mutta monen asian kokonaisuudesta voi jo syntyä mielikuva, kiinnostaako toinen vai ei. Sinulla taitaa olla aika pahasti hukassa, mitä etsit, jos lisätiedoilla kumppaniehdokkaasta ei ole tapana vaikuttaa mielenkiintoosi.
Pidät yhteisiä keskustelunaiheita tärkeinä. Oletko tullut ajatelleeksi, että pitkällä profiilitekstillä pystyy esittelemään, mitä harrastaa, mistä on kiinnostunut, mistä haluaa keskustella, onko luonteeltaan analysoija vain pintapuolinen jne.?Mitä? Missä olen kirjoittanut ettei lisätiedot vaikuta mielenkiintooni kumppaniehdokkaasta? Tottakai vaikuttavat, kirjoitin ettei sellaista tilannetta ole vielä tullut eteeni että olisi vaikuttanut. Valikoin todella tarkkaan kenen kanssa edes alan kirjoittamaan.
Minulla ei ole kauhiasti väliä mitä toinen harrastaa tai mikä on musiikin maku. Luonne tulee sitten esille viesteissä ja mahdollisesti treffeillä.
Tosiaan, suomi24:ssa en ole. Minulla on tiettyjä ehtoja olemassa mitkä ovat kohdallani pakollisia mm. tupakointiasia, alko, eläimet, ikä, pituus. "Omassa" deittipalvelussani saa haun rajattua monella eri tapaa.
- offe
Naisten profiileissa ihan sama ongelma. Profiiliteksti tyhjä ja muitakaan tietoja ei ole annettu. Hyvä jos asuinpaikka ja ikä mainitaan. Jos ei ole kuvaakaan, niin eipä siinä paljon kiinnosta alkaa iskemään.
- utelisN
Naisilla ymmärrän tyhjän profiilin (paitsi niillä jotka eivät itse tee ollenkaan aloitteita) ja olin itsekkin sellaisella liikkeellä kun viimeksi nettideitillä olin, se pitää viestitulvan hyvin kurissa ja voin käyttää aikani turhien viestien poistelun sijasta mieleiseni miehen etsimiseen.
Mutta miesten motiiveja tyhjälle profiilille olisi kiva kuulla. Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin valtaosa miehistä toivoisi saavansa enemmän viestejä, eikös silloin nimenomaan kannattaisi panostaa siihen profiiliinsa?
- 20plus13
Naisten tyhjät profiilit ovat ihan hyväksyttäviä. He suojelevat itseään viestitulvalta. Olen pari kertaa saanut pitkän ja asiallisen aloitusviestin tyhjän profiilin naiselta jossa mukana on ollut myös linkki kuvaan. On selvää, että jos naisen profiili on tyhjä niin hän on joko katselemassa tai sitten tekee itse aloitteita ja profiili on ensimmäisessä postissa.
- 13plus51
Ei vaan tyhjällä profiililla saa nimenomaan huonoja avauksia (koska jo määritelmällisesti tyhjässä profiilissa ei voi olla riittävästi asioita, joista mies voisi oikeasti olla kiinnostunut ja päätellä yhteensopivuutta).
Viestitulvaan on myös ratkaisu: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13583369 - kukkuluuruu15
Mitäs nuo "kestoprofiilit" on, vuodesta toiseen samat ovat deittipalstalla?. Eivätkö oikeesti ole löytäneet ketään vai saalistavatko kestona?. Vai eikö kukaan kelpaa?. Vai nukkuvatko peräti? Satunnaisesti tiirailen esim. tätä suomi24 treffipalstaa, miehiä siis!
- Onnistui
Juuri näin. Minulla itselläni oli miltei tyhjä profiili. Valitsin itse miehet, joille kirjoitin. Tapasinkin kolme heistä, mutta vielä ei sytyttänyt. Neljäs kerta sanoi sitten toden ja nyt tässä on oltu jo useita vuosia yhdessä.
- aktiivisuutta
"Tapasinkin kolme heistä, mutta vielä ei sytyttänyt. Neljäs kerta sanoi sitten toden ja nyt tässä on oltu jo useita vuosia yhdessä."
Taikasana oli tuossa, että tapasit niitä ihmisiä ja olit aktiivinen. Omien kokemusteni mukaan naisia on melko haastava saada ulos netistä. Monet deittikumppaninikin nettideittiaikoinani sanoivat, etteivät he juuri olleet ketään livenä nähneet ( tai ehkä se on joku naisten vaistomainen defenssi, etteivät vaikuttaisi epätoivoisilta?) Mutta sitten kun itse olivat vihdoin havahtuneet siihen, että netissä viestejä kalastelemalla ei parisuhdetta synny, niin aika nopeasti nuo pariutuivat. Jotkut jopa hetkeksi minun kanssani, mutta vuosisadan rakkaustarinaa ei niistä syntynyt, ennen kuin kohtasin nykyiseni jonka kanssa homma rokkasi toden teolla ja loppua ei näy. - eiymmärrämiehiä
kukkuluuruu15 kirjoitti:
Mitäs nuo "kestoprofiilit" on, vuodesta toiseen samat ovat deittipalstalla?. Eivätkö oikeesti ole löytäneet ketään vai saalistavatko kestona?. Vai eikö kukaan kelpaa?. Vai nukkuvatko peräti? Satunnaisesti tiirailen esim. tätä suomi24 treffipalstaa, miehiä siis!
Juuri tuota samaa olen itsekin ihmetellyt kun olen selaillut miesten profiileja. Toisilla on jopa 10 vuotta ollut sama profiili. Olisi mielenkiintoista kuulla miesten mielipiteitä miksi he pitävät profiilejaan aktiivisena niin pitkään? Eikö muka kymmenessä vuodessa ole löytynyt sopivaa kumppania, vai onko tarkoitus hakea koko ajan vain uutta seksiseuraa?
- uusi.haku
eiymmärrämiehiä kirjoitti:
Juuri tuota samaa olen itsekin ihmetellyt kun olen selaillut miesten profiileja. Toisilla on jopa 10 vuotta ollut sama profiili. Olisi mielenkiintoista kuulla miesten mielipiteitä miksi he pitävät profiilejaan aktiivisena niin pitkään? Eikö muka kymmenessä vuodessa ole löytynyt sopivaa kumppania, vai onko tarkoitus hakea koko ajan vain uutta seksiseuraa?
Eihän toiset löydä koskaan sopivaa kumppania. Mutta kannattaisi kyllä profiili tehdä uudestaan, huolestuttavaa jos mikään ei ole muuttunut tuossa ajassa.
Minä menen kerran vuodessa nettideittiin mutta teen joka vuosi uuden profiilin ja laitan uuden kuvan/kuvat. Saas kattoo mintako vuotta pitää niitä tehdä. - ikideittimies
uusi.haku kirjoitti:
Eihän toiset löydä koskaan sopivaa kumppania. Mutta kannattaisi kyllä profiili tehdä uudestaan, huolestuttavaa jos mikään ei ole muuttunut tuossa ajassa.
Minä menen kerran vuodessa nettideittiin mutta teen joka vuosi uuden profiilin ja laitan uuden kuvan/kuvat. Saas kattoo mintako vuotta pitää niitä tehdä.Mielestäni uuden profiilin teko on epärehellistä ja typerää. Itselläni on ollut sama profiili lähes jatkuvasti jo monta vuotta, koska ei vain löydy ketään, jonka kanssa olisi jotain yhteistä (muutaman kerran on löytynyt sellainen, että on mielestäni täsmännyt oikein mainiosti, mutta he ovat olleet eri mieltä). Muutamia yksityiskohtia olen päivittänyt, harva asia on muuttunut (miksi pitäisikään?).
- uusi.haku
ikideittimies kirjoitti:
Mielestäni uuden profiilin teko on epärehellistä ja typerää. Itselläni on ollut sama profiili lähes jatkuvasti jo monta vuotta, koska ei vain löydy ketään, jonka kanssa olisi jotain yhteistä (muutaman kerran on löytynyt sellainen, että on mielestäni täsmännyt oikein mainiosti, mutta he ovat olleet eri mieltä). Muutamia yksityiskohtia olen päivittänyt, harva asia on muuttunut (miksi pitäisikään?).
Kyllä itselläni ainakin kymmenessä vuodessa jo moni asia muuttunut. Esimerkiksi en enää ajattele lapsien teosta samallalailla. Omat tavoitteet on muuttuneet mitä elämältä ja toiselta haluaa. Kymmenen vuotta takaperin liikunta ei ollut minulle tärkeää, nyt on iso osa elämääni jne.
- professoriprofiili
Aloittaja valehtelee. Naiset eivät selaile miesten profiileja "ihan mielenkiinnosta". Eivät edes pilailumielessä.
- vielänainen
Minä selailen. Ihan tositarkoituksella. Pitää varmaan lopettaa kun ei naiset kerta tee niin.
- Akatprofiili
Minä ainakin selailin. Laitoin hakuun minulle sopivan iän, pituuden, ruumiinrakenteen ja tupakoimattomuuden sekä lisäksi koulutusvaatimuksena yliopisto-opinnot, maisteri- tai tohtoritason koulutus. Koska nämä ovat juuri minulle tärkeitä seikkoja.
Näitä sitten selasin noin puoli vuotta ja kirjoittelin sopiviksi katsomilleni. Miehet vastasivat kyllä kiitettävästi. Tapasin muutamia. Ihan kivoja, mutta minun mielestäni kemia puuttui. Sitten tapasin sen meille molemmille täysosuman ja nyt olemme olleet yhdessä jo monta vuotta. - no.se.tiedettiin
Akatprofiili kirjoitti:
Minä ainakin selailin. Laitoin hakuun minulle sopivan iän, pituuden, ruumiinrakenteen ja tupakoimattomuuden sekä lisäksi koulutusvaatimuksena yliopisto-opinnot, maisteri- tai tohtoritason koulutus. Koska nämä ovat juuri minulle tärkeitä seikkoja.
Näitä sitten selasin noin puoli vuotta ja kirjoittelin sopiviksi katsomilleni. Miehet vastasivat kyllä kiitettävästi. Tapasin muutamia. Ihan kivoja, mutta minun mielestäni kemia puuttui. Sitten tapasin sen meille molemmille täysosuman ja nyt olemme olleet yhdessä jo monta vuotta.Kemia, yllätys yllätys. Nainen ei hae parisuhdetta vaan panoseuraa.
- fguiokijh
no.se.tiedettiin kirjoitti:
Kemia, yllätys yllätys. Nainen ei hae parisuhdetta vaan panoseuraa.
Usean mielestä siinä parisuhteessa pitää olla kemiaa. Ei se seksi toisen kanssa kiinnosta ilman kemiaa.
- Turha-neittideittailija
Minullahan lukee harrastuksena kalastus, koulutus ja vaikka mitä ja millaista naista etsin. En ole ikinä saanut yhtäkään vastausta.
Vastaappa esimerkiksi meille, miten itsäsi kuvailisit profiilissasi. Näytä!
Opeta meitä tumpeloita, minä mukaan lukien. Menen puihin kun pitäisi kuvailla itseä, monetkaan eivät tieoisesti mieti millainen on tai mitä haluaa, ei se ole kaikille niin itsestään selvää. Itsevarmat ihmiset siihen pystyvät, mutta tavallisille ihmisille se voi tuottaa jopa tuskaa, miten asioita ilmaisee toisille. Joten armahda meitä, please!!!- Älytönkö
Niinpä, en osannut kirjoittaa mitään järkevää profiilitekstiä joten teksti oli lyhyt. Poistin profiilin kun ei siitä ollut mitään hyötyä.
- siinäpä-pulma
Miksi panostaa profiili tekstiin kun naiset ei vastaa mitään. On aivan sama mitä siellä lukee kun naiset katsoo kuvaa ja sitten tulee pakit, naiset ei edes lue niitä profiileja. Minulla on ihan hyvä profiili.
- mythbuster
Juuri näin. Jos kuva on esillä, niin se ratkaisee lähes kaiken. Jos kuvaa ei ole niin vastauksia ei tule, olipa teksti millainen tahansa.
- ihastumaan
kukaan ei puhu mitään ! ...Lavatanssit...tanssit.. MENKÄÄ sinne
- Yksi.turha.elämä.taas
Mitä varten sinne? Kun ei nuorena saanut oppia tanssaamaan niin se jäi oppimatta. Turha sinne on ängetä mukaan tällaisten. Ei sieltä tanssaamattomat ketään löydä. Tulee vain itselle paha mieli, kun näkee niin paljon sellaisia jotka osaavat. Ja osaavat elääkin. Minä vain enää loppusijoitusta odottelen. Se toisen ihmisen onni ei ollutkaan tarkoitettu minulle vaan muille.
- mkjhgfdzdvcdzd
Lavatanssit on kunnon miehelle ihan turha paikka. On kokeiltu. Naiset eivät halua tutustua, tanssin jälkeen aina kiire takaisin hakuriviin, jos löytyisi joku jännämies seuraavaksi.
- rtyuiopoij
mkjhgfdzdvcdzd kirjoitti:
Lavatanssit on kunnon miehelle ihan turha paikka. On kokeiltu. Naiset eivät halua tutustua, tanssin jälkeen aina kiire takaisin hakuriviin, jos löytyisi joku jännämies seuraavaksi.
Ei ne lavatanssinaiset välttämättä ole sinkkuja ja hae seuraa. Joskus aikoinaan minä niissäkin kävin eikä tarkoituksenani ollut tutustua kehenkään vaan tanssia.
- liianvanhako
Vastatkaa, onko yli kuusikymppisen naisen enää turha laittaa profiiliaan nettiin? Minulla on se käsitys, että kuusikymppiset miehet hakevat neljäkymppistä hoikkaa naisseuraa.
- Näppänen
Minä olen 70 ja minulle kelpaisi oikein hyvin kuusikymppinen nainen ikänsä puolesta. Nelikymppistä en hae. Niitä muutenkin kelpaavia on olemassa, tänään näin viimeksi, mutta näillä kaikilla on jo kumppanit. On myös yksinäisiä, luultavasti, mutta en löydä heitä ja kun sosiaalinen lukutaitoni on vaillinaisesti kehittynyt, en osaa lähestyäkään oikein vaikka sattumalta sellaisen löytäisinkin.
Luonteeltaan sopivia saattaisi joku löytyä, mutta on liikaa sairauksia ja suoraan sanottuna liian rumia. Sairauksien kärsimykset näkyy naamasta???
Yläkerran isännältä tietenkin voisi pyytää, mutta jos se on vastoin minulle varattua tietä ja sen silti saisin, tapahtumasta tulisi katastrofi. Tämän olen kantapään kautta kokenut enkä enää uskalla yrittää sitä kautta. - Savonmuan_Hilima
Olen 60 v nainen, yhteydenottoja tulee mielenkiintoisilta miehiltä omalta lähialueeltani ja kauempaakin, ikähaarukka 54-71, enimmäkseen alle kuuskymppisiltä. Olen ollut vasta pari kk Treffeillä - kivoja keskusteluja on käyty ja vaikka ei sen pidemmälle ikinä edettäisikään - mitä en usko - niin mukavaa on ollut!
- savsdb
Eipä se kuulkaas tunnu auttavan sen kummemmin vaikka sinne profiiliin ummet lammet sepustelisikin. Kamoon. Ainii, mut mä en taida täyttää niitä ulkonäkövaatimuksia.
- EttäSellanenTapaus
Eipä ne miehetkään vastaile tavallisen näköiselle naiselle. Pitää olla hirveän liikunnallinen, kaunis jne.
EttäSellanenTapaus kirjoitti:
Eipä ne miehetkään vastaile tavallisen näköiselle naiselle. Pitää olla hirveän liikunnallinen, kaunis jne.
Em... Miulle tuo lähes päivittäinen taikka elämäntapa liikkuja on enemmänkin semmottiis asia joka latistaa tunnelmaa. Nimittäin tuosta tullee mielikuva että kokoajan pitäis olla tekemässä ja menossa jonnee.
Kaunis olis suotava olla. Mutta yläviitteenä tässä kohtaa on " 'Kaunis' miun mielestäni".- 14plus14
EttäSellanenTapaus kirjoitti:
Kyllä ne kuule vastailee. Naisen ei tarvitse olla kuin normaalipainoinen ja perusnätti naama ilman suurempia vikoja niin viestejä tulvii ovista ja ikkunoista. Ihan jo se fakta, että miehiä on joku 3-4 kertaa enemmän sivuilla mahdollistaa tämän. Jos et saa viestejä tai vastauksia niin minulla on sinulle huonoja uutisia...
"täällä kalastusta harrastava alemman korkeakoulututkinnon omaava mies etsii huumorintajuista ja avarakatseista naista"
Nuo kuvauksethan ei kerro oikeastaan mitään vaikka niissä esim. nuo em. asiat lukeekin. Kalastusta harrastava? Alemman korkeakoulututkinnon omaava? Ja etsii huumorintajuista ja avarakatseista naista? Jos mies harrastaa kalastusta, pyöräilyä, punttien nostelua, postimerkkien keräilyä, ym. niin se ei ei kerro mitään siitä miehestä. Tutkinnot ym. kertoo vielä vähemmän. Ja toteaako nainen tuon luettuaan, että "Hei mähän oon just huumorintajuinen ja avarakatseinen eli se etsii just minua!"? Jos nainen ei ole huumorintajuinen ja avarakatseinen niin silloin on kyllä jokin oikeasti vialla. Pointti on, että noi ihmisten kuvaukset kuvaa niin suurta prosenttia koko porukasta että sama olisi kirjoittaa sinne, että "mä oon täsmälleen samanlainen kuin kaikki muutkin".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416