Suomalaisia suurmiehiä

rupla-Urho

Siinä toivossa, että Kekkonenkin haudattaisiin alunperin alkiolaisen Kuusisen tavoin Neuvostoliittoon, kepulaiset vei jo sinne multaakin Seppo Kääriäisen johdolla siltä varalta, ettei sitä siellä tarpeeksi ole.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei-ei-ei

      Ei Kekkosta sinne haudata. Tulisi kapille liian pitkä matka käydä kuseksimassa Kekkosen haudalla.

      • orimattila

        Tuskinpa nyt enää muutenkaan alettaisiin uudelleen hautaamaan, kun Neuvostoliittokin on kaatunut ja ns. ruplavirta kepulle oletettavasti loppunut?
        Jos olisi toisin, kai urhonen kaivettaisiin yya-hengessä tarvittaessa vaikkapa haudasta.
        EU-hengessähän kepu jo symbolisesti kaivoikin Lepikon "torpan" pojan haudastaan teemalla urhoutta Eurooppaan. En ota kantaa kepun vaalihommiin (oikeuslaitos on tainnut ottaa?)), mutta viralliseksi kekkostutkijaksi tituleerattu Juhani Suomi kirjoitti, "IRVOKASTA".
        Kapin pissimisistä ei kannata olla huolissaan, kyllä hänet ohjataan oikeaan hoitopaikkaan, jos hänet tavataan Hietaniemen hautausmaalla kuseksimassa haudoille. Ottakaa muuten kuva, jos näette sellaista tapahtuvan, kapi tykkää itsekin esitellä itseään aatamin puvussa. Mitä lie sanoo se naisystävä, josta kai ei olekaan aikoihin kertonut mitään? Nooh, sepä on hänen asiansa, mitä sanoo.


      • valiteitsenimimerkki

        Saisiko ne mullat sitten takaisin?


      • orimattila kirjoitti:

        Tuskinpa nyt enää muutenkaan alettaisiin uudelleen hautaamaan, kun Neuvostoliittokin on kaatunut ja ns. ruplavirta kepulle oletettavasti loppunut?
        Jos olisi toisin, kai urhonen kaivettaisiin yya-hengessä tarvittaessa vaikkapa haudasta.
        EU-hengessähän kepu jo symbolisesti kaivoikin Lepikon "torpan" pojan haudastaan teemalla urhoutta Eurooppaan. En ota kantaa kepun vaalihommiin (oikeuslaitos on tainnut ottaa?)), mutta viralliseksi kekkostutkijaksi tituleerattu Juhani Suomi kirjoitti, "IRVOKASTA".
        Kapin pissimisistä ei kannata olla huolissaan, kyllä hänet ohjataan oikeaan hoitopaikkaan, jos hänet tavataan Hietaniemen hautausmaalla kuseksimassa haudoille. Ottakaa muuten kuva, jos näette sellaista tapahtuvan, kapi tykkää itsekin esitellä itseään aatamin puvussa. Mitä lie sanoo se naisystävä, josta kai ei olekaan aikoihin kertonut mitään? Nooh, sepä on hänen asiansa, mitä sanoo.

        En toki ole käynyt koskaan pissimässä Kekkosen enkä kenenkään muun haudalle. Tuo legendä syntyi näin:

        Kymmenkunta vuotta sitten Helsingin sinibaretit jokavuotiseen tapaansa olivat YK:n päivänä viemässä kukkansa Hietanimen hautausmaalle haudattujen rauhanturvatehtävissä kuolleiden veljiemme haudoille ja minä olin sillä kertaa operaatiota vetämässä. Tulin kertoneeksi siitä tällä palstallakin. Silloin kepulainen emeritus-Laitinen sanoi, että varmasti kävit kusemassa Kekkosen haudalle.

        Siitä tuli silloin mieleeni savolaisen runoniekan Kalle Väänäsen tämä runo (alkuperäinen kai savonmurteella):

        Isäntä se illan suussa, nurkan taakse astelee,
        itsestänsä kiinni pitää, kukkamaata kastelee

        Minä sitten tein siitä pienen muunnoksen korvaamalla isännän Korhosella, nurkan takaisen Hietaniemellä ja kukkamaan Kekkos-paadella. Ja syntyi legenda, joka on kestänyt tänne asti, kuten monet muut minua koskevat legendat, mm. alastonkuvistani ja kuvasta maissintähkä anuksessani.

        Älä muuten ole huolissani naisystävästäni, en minäkään ole. Tiistaina hän tulee taas luokseni ja viipyy täällä perjantaihin, jolloin lähtee oman ammatillisen piirinsä matkalle Eurooppaa kiertämään. Mutta yhdessä me lähdemme minun synttärimatkalle runsaan kuukauden kuluttua!


      • Yksikköpäällikkö

        Hyvä, että oikaisit asian. Minä jo hetken luulin, että olit naisen puutteessa työntänyt maissintähkän perseeseesi. Mutta mistäpä Sinut tietää kun ei voi pätkääkään luottaa.


      • Yksikköpäällikkö kirjoitti:

        Hyvä, että oikaisit asian. Minä jo hetken luulin, että olit naisen puutteessa työntänyt maissintähkän perseeseesi. Mutta mistäpä Sinut tietää kun ei voi pätkääkään luottaa.

        Olet näköjään koko päivän palstaa päivystänyt minua etsien ja ”nähnyt” minut Osmiumissa ja varmaan monessa muussakin: Eipä se ole mitään uutta, näithän minut luotsissamme aito-arskassakin. Mutta kun avauksellanikin olet lukuisat kerrat yrittänyt huomiotani saada, nyt vihdoin sellaisen ansaitset. Et muuten, mutta tuosta luottamus-asiasta:

        Minun luotettavuuteni on testattu aivan muilla areenoilla kuin täällä, ja minulle luottamuksensa osoittaneet ihmiset ovat olleet perin toisenlaisia kuin sinä. Jos alkaisin kokea tarvitsevani luottamustasi, silloin kyllä hakeutuisin siihen hoitoon, jollaista olen sinulle suositellut, ja jota todella tarvitsisit.

        Tuskinpa se tapauksessasi enää auttaisi, mutta saisithan silloin elämääsi jotain muutakin kuin vain tämän kepupalstan. Siellä voisi olla parempikin mahdollisuus nähdä ja kokea kaikkea mielenkiintoista, myös minuakin mielenkiintoisempia ihmisiä, näkisit varmaan Mannerheimejä, Kekkosia ym. sellaisia, joiden seurassa sinäkään et olisi enää vain yksikköpäällikkö, vaan olisit varmaan vähintään prikaatinkomentaja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe