Entä Hämärän rajoilla?
Kumpaakaan ei ole palstalle viime aikoina näkynyt. Varmaan viettävät aikaa ihanien tyttöystäviensä kanssa.
Kaikilla muilla on tyttöystävä/vaimo, paitsi minulla.
Onko Lord Boredomilla nykyään tyttöystävä?
18
<50
Vastaukset
- painoindeksi
Jos on, niin tyttöystäväkin on lihava
- lkjelkftjrekl
Vastahan Lordi täällä pyöri eli ei ole naista vieläkään.
- pullea_kamupoika
LordBoredom on elävä todiste naisten pahuudesta.
- lord-nelsson
Molemmat veti kaulavaltimon auki, tai vaihtoivat nimimerkkiä.
- OikeatVastaukset
Lordilla todennäköisesti on, menestyvä ja kunnianhimoinen mies. Hämärän rajoilla ei varmasti, asennevammainen luuseri.
- sama_suomeksi
Lordi on kokoomuslainen, Hämärä vasemmistolainen.
- seonmahdollista
Lordi kerran kirjoitti omistavansa Audin. Audi on automerkeistä se ehkä eniten naisten himoitsema. Sanotaan ettei nainen voi edes lausua tuota sanaa "Audi" ilman, että hänen äänensä madaltuu kuin kuiskaukseksi orgasmin aikana. Muistanetta vielä audimies kohun. Mikään toinen automerkki ei olisi voinut sitä kohua aiheuttaa, niin paljon naiset lataavat tunnetta tähän merkkiin.
Eli kyllä Audi nostaa Lordin markkina-arvoa potenssiin 1000 ja ilman on silloin vaikea jäädä ellei markkina-arvo ole lähes olematon. Silloinkin auto kyllä kelpaa, jos itse suostuu nukkumaan koirankopissa. - mersumies_M
seonmahdollista kirjoitti:
Lordi kerran kirjoitti omistavansa Audin. Audi on automerkeistä se ehkä eniten naisten himoitsema. Sanotaan ettei nainen voi edes lausua tuota sanaa "Audi" ilman, että hänen äänensä madaltuu kuin kuiskaukseksi orgasmin aikana. Muistanetta vielä audimies kohun. Mikään toinen automerkki ei olisi voinut sitä kohua aiheuttaa, niin paljon naiset lataavat tunnetta tähän merkkiin.
Eli kyllä Audi nostaa Lordin markkina-arvoa potenssiin 1000 ja ilman on silloin vaikea jäädä ellei markkina-arvo ole lähes olematon. Silloinkin auto kyllä kelpaa, jos itse suostuu nukkumaan koirankopissa.Eikös Lordi ollut näitä bussi-miehiä eli ei omistanut henkilöautoa. Jonkin sortin homo siis.
- jestassentään
seonmahdollista kirjoitti:
Eli kyllä Audi nostaa Lordin markkina-arvoa potenssiin 1000 ja ilman on silloin vaikea jäädä ellei markkina-arvo ole lähes olematon. Silloinkin auto kyllä kelpaa, jos itse suostuu nukkumaan koirankopissa.Voi jestas kun sun mielikuvitus lentää! LOL
- varmatieto
On sillä joku Laura.
- totuus__
Molemmat tunnusti että ovat ätmejä.
- oikeaätmi
eivät ole. Naiset pitävät kummastakin ( vaikka eivät annakaan pillua) ätmiä nainen ei edes vilkaise.
- HOOCEE
oikeaätmi kirjoitti:
eivät ole. Naiset pitävät kummastakin ( vaikka eivät annakaan pillua) ätmiä nainen ei edes vilkaise.
On ne ätmejä. Sinä olet HOOCEE-ätmi. Aivan kuten DARKFEAR.
- leikitäänajatuksella
HOOCEE kirjoitti:
On ne ätmejä. Sinä olet HOOCEE-ätmi. Aivan kuten DARKFEAR.
Mitä olisivat Lordin ja Hämärän ma-tasot, jos luonteet, harrastukset ym. olisivat samat, mutta Hämärällä olisikin Lordin elintaso ja päinvastoin?
- ätmionätmionätmi
leikitäänajatuksella kirjoitti:
Mitä olisivat Lordin ja Hämärän ma-tasot, jos luonteet, harrastukset ym. olisivat samat, mutta Hämärällä olisikin Lordin elintaso ja päinvastoin?
ätmejä olisivat edelleen
leikitäänajatuksella kirjoitti:
Kysymyksenasettelu on sikäli heikko, että minun "elintaso" tulee siitä, että menin nuorena opiskelemaan tylsää turn-off -alaa, ja että sen jälkeen olen valinnut käyttää 8 tuntia jokaisesta arkipäivästäni vieläkin turn-offiffammassa työpaikassa, joka korvaa turnoffiuden elintasolla.
Hämärä ei joka tapauksessakaan tarvitse niitä asioita ollakseen super-YTM.
"Kaikilla muilla on tyttöystävä/vaimo, paitsi minulla."
Noh, tuo ei pidä paikkaansa, joten ei tarvitse olla niin katkera....... :)- ATMonATMonATM
Hämärän rajoilta kirjoitti toisessa ketjussa tapailleensa jotakin naista vuosia ilman seksiä. ATM on ATM myös naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2649455IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3056638Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681594Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921225- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721023Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311738