Minulla on kansio Kuvat jonka kopioin kansioon Kopiokansio. Näistä kahdesta otin kopiot kansiokopioon ja siitä kopion kuvat kuvatkansioon. Lisäsin kansioon kansiokuvat kansion, jossa on kopiot kansiokuvista joista on siis kopio myös kuvakansiossa. Nyt kuitenkin kansiokuvat ovatkin kopiona kansiossa jossa kuvat ovat jotenkin kopioita kopiokansioiden kuvista, siis joissa on myös kansiokopio joka kuvasta. Kopio on muuten sama mutta eri kansiossa?
Valokuvien kopioiminen
5
<50
Vastaukset
- fdsafdsa
Mitä tästä opimme?
1) Kansiot kannattaa nimetä järkevästi
2) Kannattaa miettiä mitä tekee ennen kuin tekee
3) Että osa käyttäjistä tekee jotain outoja juttuja, joiden tarkoitusta tai tavoitetta on aika vaikea hahmottaa - rottenpotatoes
Kannattaisi ne kuvat VARMUUSkopioida ulkoiselle USB:lle, kuitenkin.
Minua ahdistaa tämä, kävin jopa psykiatrilla siitä
– Kertokaa omin sanoin, mikä ahdistaa, sanoi psykiatri minulle.
– No joo. Kaikki alkoi, kun menin naimisiin. Vaimolla oli aikuinen tytär, josta siten tuli minun tytärpuoleni. Isäni tuli vierailulle, rakastui tytärpuoleeni ja meni tämän kanssa naimisiin. Niinpä tytärpuolestani tuli myös äitipuoleni. Vaimoni sai pojan. Siitä tuli automaattisesti isäni lanko, koska se on isäni kanssa naimisissa olevan tytärpuoleni velipuoli.
Koska poika on äitipuoleni veli, se on siten myös minun enoni. Isäni vaimo sai myös pojan. Se on minun veljeni, vaikka samalla olen myös hänen ukkinsa. Onhan se tytärpuoleni poika. Vaimoni on minulle mummo, äitipuoleni äiti. Siitä seuraa, että olen oman vaimoni lapsenlapsi. Ottaen huomioon, että olen naimisissa isoäitini kanssa, en ole ainoastaan vaimoni puoliso ja lapsenlapsi, vaan myös itseni isoisä.
– Siksi mua ny ahdistaa.- aiaijai
Kerro terveisiä
isän veljen kummin kaiman linkkuveitsen veljenpojalle
kun satut näkemään.
- fdsafdsa
Kopioi se C:asemalle ja tarkista F-securella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353