Miksi (seurustelu)kokematon ei kelpaa?

kokenutseurustelija

Täällä puhutaan usein miksei (seurustelu)kokematon mies kelpaa naisille ja miksi se on niin iso turn-off. Tämä näin miehen näkökulmasta pitää myös paikkansa, jos nainen ei ole ollut koskaan pitkässä suhteessa yli 25-vuotiaana. Minulle ainakin välittyy sellainen kuva, että nainen ei osaa sitoutua, hän etsii koko ajan parempaa, hän on tapaillut vain jotain pelimiehiä tai ei pysty elämään ns. normaalia arkea, jos ei ole koskaan ollut pidemmässä suhteessa. On toki poikkeuksia joissa nainen on ollut esim. pahasti masentunut nuorempana tai opinnot / työt ovat vieneet kaikki ajat, mutta tämä on aika harvinaista ja omalla tavallaan nuokin ovat tietynlaisia hälytysmerkkejä.

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adjlfksafjöasfljk

No en alta kolmekymppisiä lähtisi kauhean raakasti arvostelemaan jos kokemusta on vähän, mutta jos nelikymppisenä ei ole ollut pitkässä suhteessa / suhteissa kertoo se mielestäni jo jotain..Joko ihminen ei rakastu koskaan tai ei kykene sitoutumaan tai on kaappihomo

• Hittoako se rakastuminen tai sitoutumiskykyisyys auttaa, jos ei saa edes mahdollisuutta osoittaa niitä.

• pehmytkudosmies

Ennakkoluulojahan ne tuollaiset ovat. Seurustelemattomuus ajatellaan liittyvän jotenkin sosiallisen eirstäytymiseen ja nössöyteen. Välttämättähän siitä ei ole kyse. Toisaalta monet meistä miehistä naureskelee kokemattomille miehille ja naisten kaatajaa pidetään sankarina. Miesten maailma on aika julma ja alkukantainen. Me miehet tunnumme keskenämme palvon sellaisia karskeja maskuliinisia toiminnan miehiä ja paheksuvan pehmomiehiä, jotka ilmaisevat herkkiä tunteitaan. Aivan naurettavaa touhua. Onneksi meitä miehiäkin on monenlaisia.

• asfaölsjfh

Itse olen parikymppinen nainen. En ole koskaan seurustellut, treffeillä olen käynyt pari kertaa mutta ei niistä tullut mitään. Syynä on kai oma sitoutumiskammo, joka juontaa juurensa lapsuudesta. Olen kärsinyt masennuksesta ja itsetunto on vieläkin sen tähden alhaalla. Vasta viimeaikoina olen alkanut olemaan sujut itseni kanssa ja voisin edes kuvitella alkavani seurustelemaan jonkun kanssa.

Toinen syy on se, että en pahemmin harrasta baarikäyntejä ym. mitä muut oman ikäiseni ja olen luonteeltani ujo. En ole ihastunut kehenkään sitten yläasteen ainakaan kunnolla, joskus saattanut ajatelella että joku on ihan mukava mutta siihen se sitten jää.

Voin kuvitella että justiin tuolloin 25 vuotiaana alan olemaan valmis seurustelusuhdetta varten. Yhden yön suhteita tjs. en halua koskaan harrastaakaan. Olenko siis jo täysin toivoton tapaus miesten silmissä? En kyllä haluakaan sellaista miestä, joka ei hyväksy minua sellaisena kuin olen. Mielummin yksin kuin miehen kanssa, jonka kanssa en voi olla oma itseni.

Itseäni siis ei ainakaan häiritsisi se, että myöskin mies on kokematon. Se olisi vain plussaa.

• "Voin kuvitella että justiin tuolloin 25 vuotiaana alan olemaan valmis seurustelusuhdetta varten. Yhden yön suhteita tjs. en halua koskaan harrastaakaan. Olenko siis jo täysin toivoton tapaus miesten silmissä? En kyllä haluakaan sellaista miestä, joka ei hyväksy minua sellaisena kuin olen. Mielummin yksin kuin miehen kanssa, jonka kanssa en voi olla oma itseni."

Sinulla on ihan fiksuja ajatuksia ja luultavasti, jos löydät kaltaisesi, niin mahdollisuudet hyvään elämänkumppanuuteen ovat parhaimmalla mallillaan.

Myös monet muut miehet ovat varmasti hyvinkin kiinnostuneita "käyttämään" sinua, koska olet erillainen, kuin moni muu.

Toivottavasti sinulla käy onni, etkä kolahda ainakaan liian pahasti tälläiseen karikkoon kertaakaan, saati sitten useamman kerran.

• kokemuksenÄäni

Tuntemilleni yli 30-vuotiaille ikinä seurustelemattomille miehille on oma yksityisyys tärkeää, elämää ei haluta jakaa kuin täydellisen napakympin kanssa, missään ei olla valmiita kompromisseihin eikä läheisyys ole tärkeää tai sitä ei osata/haluta ilmaista - ja jos taakkana on vielä ujous, niin sitten ei olla ikinä harrastettu seksiäkään.

Siksi.

• "missään ei olla valmiita kompromisseihin"

Jos kompromissi tarkoittaa yh:n kanssa suhteen aloittamista ja toisen miehen äpärälasten elättämistä, niin siinä tapauksessa kompromissi ei kannata.

• sdgffdggfg

Jos mies alkaa ilmaista läheisyyden tarvettaan ilman naisen suostumusta ja vastavuoroista halua, on kyse ahdistelusta ja seksuaalisesta häirinnästä.

• kilttiätmi

Kokematon ei kelpaa naisille, vaikka olisi miten mukava tahansa!

• salainen_toive

Mulle kelpaa ;)

• 3443344243

No, alatko seurusteleen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1268
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      39
      1013
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      48
      890
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      868
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      860
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      815
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      751
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      192
      725
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      143
      721
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      716
    Aihe