Oletko vain parisuhdetta/seksiä vailla, vai muutenkin elämästä syrjäytynyt eli onko muita ihmissuhteita, töitä, harrastuksia jne? Mikä sua pitää elämässä kiinni?
Oletko syrjäytynyt?
17
<50
Vastaukset
Sinä <3
- Tähti-Silmä
Olen syrjäytynyt! Sinut kun kohtasin , niin en enää koe olevani yksin <3
- fckwdnvcoewjvo
En ole, mutta uskon että aika moni "ätmi" on. Ei muuten uskota sellaista skeidaa.
- pyllyreikäsyrjällään
Uskon, että suuri osa palstavakkarimiehistä on katkeroituneita ja syrjäytyneitä. Tutkimusten mukaan tässä porukassa kehittyy murhaaja ja epäsosiaalinen aines. Ei siitä syystä, että eivät saa naista, vaan siitä syystä että ovat syjäytyneet. Näkevät kaiken vihamielisessä valossa. Se ei myöskään houkuttele naisia. Voisi sanoa, että nämä miehet eivät osaa edes näytellä kilttiä, kuten jännämiehet, jotka saavat siten edes naisia.
- yksinäinen_nainen
Voisin sanoa että olen syrjäytynyt. Parisuhdetta tai seksielämää ei ole ollut aikoihin, osittain tosin omasta syystä. Uraa en ole päässyt vielä luomaan, vaikka olen kovasti opiskellut ja nyt jopa yliopistossa. Ystäviä ei ole - tietenkään - eihän kukaan hyväksy ystäväkseen kaikin tavoin syrjäytynyttä. Edes muut syrjäytyneet eivät hyväksy, heillähän on useimmilla ainakin jonkinlainen seksielämä, villeine baari- ja ryypiskelyiltoineen.
Mutta päivä kerrallaan mennään. On minulla vielä unelmia, ja tavoitteita. Olen kuitenkin oppinut ihmisestä jotakin äärimmäisen ikävää syrjäytyneisyyteni aikana, sekä myös nuoruusvuosinani, jolloin olin täydellinen sosiaalinen hylkiö, niin etteivät ikätoverit edes puhuneet minulle. Ihminen on todellinen peto, mitä tulee sosiaaliseen käyttäytymiseen: luuserit jätetään armotta yksin, ja vielä syyllistetään päälle. En varmasti tule ihmiskuntaa ikävöimään, kun sen jonakin päivänä joudun jättämään.- voimiasulle
Et oo syrjäytyny ja kyllä varmasti sulle löytyy yksi tietty jolle kelpaa omana itsenään :)
- ätmel
Kuinka vanha olet nyt?
- yksinäinen_nainen
voimiasulle kirjoitti:
Et oo syrjäytyny ja kyllä varmasti sulle löytyy yksi tietty jolle kelpaa omana itsenään :)
Kiitos kannustuksesta. Katson silti olevani ainakin tällä hetkellä syrjäytynyt, vaikka minulla on koulutusta ja jonkinlaisia tulevaisuuden mahdollisuuksia, koska minulta puuttuu niin paljon siitä, mitä muut ovat ikääni mennessä saavuttaneet.
- yksinäinen_nainen
ätmel kirjoitti:
Kuinka vanha olet nyt?
Olen keski-ikäinen. Tarkemmin en tohdi kertoa.
yksinäinen_nainen kirjoitti:
Olen keski-ikäinen. Tarkemmin en tohdi kertoa.
"koska minulta puuttuu niin paljon siitä, mitä muut ovat ikääni mennessä saavuttaneet."
Älä vertaa itseäsi muihin tai muuten pääsi päällä oleva "synkkä pilvi" ei pääse väistymään auringon tieltä......
Uskon, että kaltaisesi löydät, koska tunnut fiksulta, eli jos löydät itsellesi omaan persoonaan sopiva vastinparin, niin luulisin että se on jo yksi suuri onni, mitä kaikilla ei ole, sitä ei voi rahalla ostaa, ainakaan kaikki, jotkut tarvitsevat enemmän suhteelta, kuin toiset........yksin on monelle parempi, kuin väärän kumppanin kanssa.- yksinäinen_nainen
MGTOW kirjoitti:
"koska minulta puuttuu niin paljon siitä, mitä muut ovat ikääni mennessä saavuttaneet."
Älä vertaa itseäsi muihin tai muuten pääsi päällä oleva "synkkä pilvi" ei pääse väistymään auringon tieltä......
Uskon, että kaltaisesi löydät, koska tunnut fiksulta, eli jos löydät itsellesi omaan persoonaan sopiva vastinparin, niin luulisin että se on jo yksi suuri onni, mitä kaikilla ei ole, sitä ei voi rahalla ostaa, ainakaan kaikki, jotkut tarvitsevat enemmän suhteelta, kuin toiset........yksin on monelle parempi, kuin väärän kumppanin kanssa.Kiitos kannustuksesta myös sinulle. Ei tuolle oikein mahda mitään, että ihminen vertaa itseään muihin. Varsinkin silloin, kun huomaa, että häntä kohdellaan jotenkin eri tavalla kuin muita.
En ole menettänyt toivoa kumppanin löytämisestä, mutta voi olla, että sellainen jää löytymättä, jos en ole itse riittävän aktiivinen. En oikein tiedä mistä tämä aktiivisuuden puute johtuu, ehkä olen niin tottunut olemaan yksin, että en halua poistua "mukavuusalueeltani" ja ryhtyä toimeen. Kumppanin haku kun ei ole täysin ongelmatonta ja siihen liittyy paljon stressiä. Aika monella yksinäisellä on varmasti tämä sama syy yksinäisyyteen.
- hc-ätmi
Työ ja yksinäisisä harratuskia on, ihmissuhteita ei.
- Tähti-Silmä
En koe olevani syrjäytynyt vaikka olenkin yksinäinen , enemmänkin koen olevani vapaa kuin taivaan tähti joka loistaa valoansa maan päälle <3
Kaikki on vähän suhteellista. En voi kutsua itseäni syrjäytyneeksi, koska väheksyisin silloin muiden syrjäytymistä - niiden, joilla ei ole minkäänlaista paikkaa yhteiskunnassa korkeintaan kuin itsemurhayksiö, ei yhtään kavereita, ei töitä, ei mahdollisuuksia tehdä mitään eikä mitään sukupuolielämääkään.
Toisaalta varmasti on niitä, joiden näkökulmasta minäkin olen syrjäytynyt. Tarkoittaa kai niitä, jotka eivät ole koskaan olleet yksin -- muuttaneet kotoaan jonkun kanssa yhteen, ja joiden sinkkukaudet kestää keskimäärin joitakin päiviä. Niinpä se psykologikin kirjoitti, kun olin viimeksi työpaikkaa vaihtaessa testeissä: "henkilön sosiaaliset tarpeet ovat niukat".Jos ei kelpaa parisuhteeseen ja kaveripiirit ovat vähäiset, niin kannattaa tehdä sosiaalisista tarpeista niukat. Ei se tietysti helppoa ole, mutta vähitellen kannattaa opetella viihtymään yksin, harrastamaan yksin liikuntaa, lukemaan kirjoja, katsomaa elokuvia yms. Ei kannata verrata omaa elämää muihin ja yrittää saavuttaa samaa jos on saanut syntymäpäivälahjaksi niin huonot kortit elämän peliin, että niillä on mahdotonta pärjätä samalla tavalla muiden kanssa. Nyt puhun asioista joihin ei voi vaikuttaa, kuten ulkonäkö (lukuun ottamatta painoa ja lihaksia) ja sukupuoli, jotka määräävät hyvin pitkälti sen miten helposti saa parisuhteen ja seuraa muutenkin.
Joku tietysti ihmettelee että miksi näin kannattaisi menetellä. Miksi et etsi itsellesi parisuhdetta ja mene muiden luokse viettämään aikaa. Olkaa pari kuukautta rumia miehiä, niin ymmärrätte mistä puhun.
- Hämärän_rajoilta
Muutenkin elämästä syrjäytynyt. Peräkammariin jäänyt yli kolmekymppinen, joka ei ole tehnyt päivääkään verokortillista työtä. Ihmissuhteita on varsin vähän ja tapaan ihmisiä harvoin, mutta aivan kokonaan en ole erakoitunut.
Harrastuksia on, mutta ne eivät ole luonteeltaan sosiaalisia. Elämä on opettanut, että muiden varaan ei voi laskea harrastuksissa tai missään, vaan kaikki langat on pidettävä omissa käsissään, mikäli tahtoo tehdä asiat haluamallaan tavalla.
Elämässä kiinni pitää... lähinnä jokin outo katkera vimma. Halu pysyä yhteiskunnan kulueränä ja ruokkivaa kättä purevana riesana mahdollisimman pitkään, lyödä päätä seinään ja toimia varoittavana esimerkkinä muille. Oman käden kautta lähteminen ei tule kyseeseen, mutta jos pystyn elämään niin, että tuota vaihtoehtoa aletaan minulle suositella, olen saavuttanut tavoitteeni.- ei-päivääkään-työtä
Hullu paljon työtä tekee viisas pääsee vähemmällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679586IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3106777Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741685Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61411Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941267- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751059Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40862MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746