Blogikirjoitus niille, jotka aidosti haluavat tietää, miltä maailma näyttää 30 lapsettoman naisen silmin.
http://mailife.fi/2015/05/10/ai-ni-mahan-oon-lapseton-sinkku-talla-ialla/
"Kadulla leikkiessäni voisikoseollatuo-leikkiä en suin surminkaan uskaltaisi sanoa kenellekään mielenkiintoiselle mitään. Kun joku kiinnostava mies tulee vastaan, haluan pistää pääni puskaan. Kasvojen menetys olisi aivan liian suuri, jos ihan vaan muina naisina huikkaisi, että hei sä oot komea. Kun sillä on kuitenkin vaimo, rakkaus ja miten se nyt menee. Minun on oltava maailman ainoa yksin elävä ihminen! Niinhän minä ajattelen."
Ai ni. Mähän olen lapseton sinkku. Tällä iällä.
24
<50
Vastaukset
- wjuwg
tule mun vaimoksi
Älä minulle vastaa, en minä ole tuon blogin kirjoittaja. Käy kommentoimassa suoraan sinne, jos kiinnostuit.
- xoxoxoxo
Mä oon yli 30v sinkkunainen ja tein just sterilisaation. Helvetin hot ja oon just niiden varattujen ja vapaiden miesten kans kenen kans haluun olla.
Säälittäviä ne naiset kotona lasten kanssa siivoomassa ja kokkaamassa kun miehillään ja minulla on Vapaus. Se on kiva tunne se, varsinkin kun tietää mitä parisuhteille ajan myötä tapahtuu. - PerusSinkku
Älä yleistä yhden naisen kokemuksia koskemaan kaikkia naisia!
En yleistä, mutta täällä niin usein ollaan tietävinään miltä naisista tuntuu ja miten helppoa heille kaikki on. Tässä yksi kirjoitus naisen omasta näkökulmasta.
Yhden naisen ja yhden persoonan kirjoitus, eli yhden yksilön, ei kerro muutakuin yhdestä ihmisestä, enkä jaksanut tutustua blogiin/ihmiseen enempää kuin tuon yhden kertomuksen verran.........eipä siitä oikein mitään saanut irti, kun en persoonasta/luonteesta/arvoista/ajatusmaailmasta/elämänkokemuksesta yhtään mitään tiedä.
Voisihan tänne linkata kaikkien blogien kirjoitukset, mutta en kuitenkaan ymmärrä, mikä olisi jutun idea???No, minusta yksikin oikean naisen kirjoittama kuvaus ajatusmaailmasta ja elämästä on tarpeellinen vastapaino kaikille niille kirjoituksille täällä, joissa "tiedetään" kaikki naisista ja heidän elämästään.
Känkkäränkkäpäivä? ;Dhelka kirjoitti:
No, minusta yksikin oikean naisen kirjoittama kuvaus ajatusmaailmasta ja elämästä on tarpeellinen vastapaino kaikille niille kirjoituksille täällä, joissa "tiedetään" kaikki naisista ja heidän elämästään.
Känkkäränkkäpäivä? ;DHieman alkaa olla, kun jostain syystä joutuu nyt järmäilemään tällä kertaa naispuolisten manipulaattoreiden kanssa kokoajan, kun yleensä on enemmänkin saanut puuttua veljien touhuihin........ =DDD
Ja itse tuohon kommenttiisi, niin kyllä täällä on ollut ihan vastaavia kertomuksia "fiksuilta" naisilta, äläkäs helka sinäkään niputa teitä naisia yhteen nippuun, jokaiselle on jotain teissä naisissa, mutta kaikille ei kaikki sovi, sama koskee miehiä, eli ei ole sukupuolikysymys.
Sitten hieman "känkkis" musaa... =D
https://www.youtube.com/watch?v=7F3ec0RjJ0gMGTOW kirjoitti:
Hieman alkaa olla, kun jostain syystä joutuu nyt järmäilemään tällä kertaa naispuolisten manipulaattoreiden kanssa kokoajan, kun yleensä on enemmänkin saanut puuttua veljien touhuihin........ =DDD
Ja itse tuohon kommenttiisi, niin kyllä täällä on ollut ihan vastaavia kertomuksia "fiksuilta" naisilta, äläkäs helka sinäkään niputa teitä naisia yhteen nippuun, jokaiselle on jotain teissä naisissa, mutta kaikille ei kaikki sovi, sama koskee miehiä, eli ei ole sukupuolikysymys.
Sitten hieman "känkkis" musaa... =D
https://www.youtube.com/watch?v=7F3ec0RjJ0gTämä omistettu "MenkkaRänkkäisille".....oli pakko laittaa kun alkoi heti tuon Biisin jälkeen. =P
"omistettu Helka:lle"
https://www.youtube.com/watch?v=OQS2eUqH0_IMGTOW kirjoitti:
Tämä omistettu "MenkkaRänkkäisille".....oli pakko laittaa kun alkoi heti tuon Biisin jälkeen. =P
https://www.youtube.com/watch?v=OQS2eUqH0_IEn voi täällä töissä kuunnella mutta yritän muistaa illalla kotona :D
- PerusSinkku
Tässä se taas nähdään. Aina ovat naiset niputtamassa kaikkia naisia yhteen. Eivät kaikki ole samanlaisia! Tuollaisia ne naiset juuri ovat!
MGTOW kirjoitti:
Tämä omistettu "MenkkaRänkkäisille".....oli pakko laittaa kun alkoi heti tuon Biisin jälkeen. =P
https://www.youtube.com/watch?v=OQS2eUqH0_INo nyt kävin kuuntelemassa, kun tuli luvattua. Ei oikein iskenyt.. kokeillaan uudestaan sitten kun on se ajankohta (tai sitten ei ;))
Ja kun nyt menee nukkumaan niin ei ole huomenna mitään ränkkää, suosittelen samaa muillekin.
Huomiota kiinnitt, että bloggaaja ikään kuin kaipasi parisuhdetta, mutta oli kuitenkin hyvin negatiivinen sen suhteen.
"Suurin energia on mennyt päivästä toiseen selviytymiseen eikä millekään ylimääräiselle asialle ole ollut aikaa. Miehet. Parisuhde. Mitänäitänyton. Ne ovat olleet ylimääräisiä asioita. "
"Täysi keskittyminen työhön ja uutena orastavaan uraan, josta ei liikene voimia eikä aikaa ajatella puolison löytämistä saati perheen perustamista."
"Vaihe elämässä, jossa en oikein tiedä mitä edes ajattelen uuden parisuhteen mahdollisuudesta tai perheen perustamisesta. Ne tuntuvat isolta urakalta. Yksin oleminen tuntuu paljon helpommalta"
Yleensä parisuhteet nähdään voimaannuttavina, taistellaan yhdessä "pahaa maailmaa". Voidaan jakaa ne ilot ja surut.Hyvä huomio. Mutta onko tuore parisuhde alkuvaiheessa voimaannuttava? Siihen liittyy yleensä valtavan paljon epävarmuutta ja sen takia se vie energiaa. Sitoutuneen parisuhteen pitäisi ilman muuta olla voimaannuttava.
- AloneNotLonely
helka kirjoitti:
Hyvä huomio. Mutta onko tuore parisuhde alkuvaiheessa voimaannuttava? Siihen liittyy yleensä valtavan paljon epävarmuutta ja sen takia se vie energiaa. Sitoutuneen parisuhteen pitäisi ilman muuta olla voimaannuttava.
Niin "sitoutuneen parisuhteen pitäisi ilman muuta olla voimaannuttava.", niinhän sen "pitäisi" olla, mutta joskus se on vaan niin voimia vievää, vaikka alku näytti lupaavalta. Toinen voi ajan kanssa muuttua pahimmaksi viholliseksi, vaikka toista rakastaakin. Semmoisen kivireki-suhteen jälkeen, kun on selvinnyt, niin ei kovin helpolla "heittäydy" uuteen. Kaikista pahin tilanne on niillä, joilla ei ole kokemusta "voimaannuttavista" suhteista, vaan vain näistä kivireki-suhteista.
"Parempi yksin, kuin huonossa suhteessa", vaikka (hyvää) parisuhdetta kaipaisikin.
Ihan oma valinta naiselle että on sinkku. Aikansa kuluksi pitää blogia ja kertoo "ongelmastaan".
- hc-ätmi
Ihan hyvän näkönen nainen. Ei uskoisi että on sinkku.
- kjöböjkbökjb
Uskoisin että hän on sinkku vain ja ainoastaan sen vuoksi että hänellä ei ole aikaa, miehillä ei ole aikaa hänen tiukoille aikatauluilleen ja että naisella on niin helevetin korkeat vaatimukset miehestä ja kun ne eivät täyty, niin nainen ei kirjaimellisesti edes havaitse niitä "miehiä" jotka ovat häntä yrittäneet lähestyä.
*"miehet" kirjoitin lainausmerkeissä siksi että kyseiset miehet ovat olleet naisen tasoa alempana, jolloin nainen ei heitä havaitse lainkaan miehiksi, vaan eräänlaisiksi kaksilahkeisiksi ihmisiksi.
- Pääpensaaseen
Samoja aatoksia, sama elämäntilanne.Tolta se voi näyttää ja tuntua.
Paitsi toi orastava ura, ja ettei muka ehtisi. Urahakuinen en ole koskaan ollut, vaikka teenkin työni päivittäin kunnianhimoisesti. Mutta jäähän päivään vielä tunteja aikaa.
Se ettei ehkä uskalla, pätee hyvinkin. - oh.my.fucking.god
Mitä ihmettä tuo valittaa, nainen saa aina miehen kun haluaa..
- Kukaanmuumuka
Minkä ikäinen tämä nainen on?
Tuntuutko teistä tuo nainen "vanhalta"?
Itse päälle 30-vuotiaana mietin että tämä nainen tuntuu minua "vanhemmalta" ja täysin erilaiselta ihmiseltä......... - mythbuster
Ihan hyvä kirjoitus, ainakin vaikutti rehelliseltä. Naiset ovat usein aika samankaltaisia ja juuri noin ajattelevia ja eläviä naisia on tullut matkan varrella vastaan aika monia. Pari huomiota: halutaan saada kaikki ja sitten voivotellaan kun ei saadakaan niitä asioita joille ei edes jätetä tilaa ja joiden haluamistakaan ei olla ihan varmoja. Sitten kun todetaan että vähän pieleen on saattanut mennä, niin sanojen kautta muokataan maailma paremmaksi. Asetellaan oikeat sanat oikeaan järjestykseen ja taas päästään eteenpäin, ainakin seuraavaan äitienpäivään saakka.
- ReipasMies1
Luin kirjoituksen ja päättelin että kirjoittaja on ainakin nelikymppinen. Alkaa jakkupuku kiristää ja kantapäitä hiertää liikaa italialaista nahkaa olevat korkkarit. Paljon pienistä asioista isoja pohdintoja. Ping-pong-kirjoitustyyli voisi sopia tokaluokkalaisen esseeseen. Minä pelasin. Pallo. Tero teki maalin.
Naiset kollektiivisesti pitävät jakaa "mä vaihdoin hyvin rullaavan mutta tylsän suhteen upeaan tuosta vain"- glamorisointejaan ja siinä sivussa ehdollistavat kolkytveesinkku-siskot entistä tiukempaan rakoon: hyviä miehiä ei taida olla tarjolla, olenhan upea sinkkunainen, olen uranainen, mulle juristivegebodari mies ja upeet häät tänä vuonna.
Tämä nykyajan tavoite on monella lineaarinen polku jossa on tietyssä iässä se lapset, lautakasa kaupungin reunalla, autolaina, kulutusluotto, merkkituulipuvut ja jooga harrastus ja mihinkään ei ole aikaa eikä voimia kuin suoritetaan arkea.
Niin mikä se rakkaus on? Suorituksia yhteen nitova kokonaisuus Suomi-unelma osasia jossa häärää mies ja nainen? Siksikö mieheltä vaaditaan työtä, rahaa ja omistusasuntoa jotta on parisuhde kelvollinen edes naiselle joka ei omista juuri mitään huoneistonsa ulkopuolelta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792