Olen huomannut palstoilta joissa on plus ja miinusnapit, kuten täälläkin oli aiemmin, että naiset ei useinkaan osaa vastata muuten kuin painamalla nappia. Tämä liittyy siihen että naiset vain tuntee asioita käyttämättä järkeään. Naisille on usein vaikeaa perustella miksi ovat jotain mieltä, heistä vain tuntuu milloin miltäkin. Siksi nämä miinus ja plusnapit tai peukut on tehty juuri naisia silmällä pitäen, mutta koska tältä palstalta ne on poistettu, niin naisten ilmaisukyvystä vietiin helposti 50% ellei enemmänkin.
Miinusnappien poisto lamautti naiset
12
<50
Vastaukset
- miesmmmmm
rimanalitus trollaus
- Ex--PUA
Erinomainen analyysi.
Naisten tunteella toimiminen menee juuri noin.
Nyt vastauksiksi tulisi vain ylimalkaisia "miinuskommentteja" ja tuleekin, joten siksi aktiivisuutensa "ikuisena toiseutena" on lamaantunut. - miesmmmmm
Aivan. Miehet sen sijaan toimivat yhtä älyllisesti kuin Toimi Kankaanniemi, eikä ollenkaan tunteella. Muistelen kyllä, että kun tuo muutos tehtiin, niin aika monet miehet valittivat, että harmi kun ei voi miinustaa.
- nainennnnnnn
Miksi käytät tuollaista nimimerkkiä kun selvästi olet nainen?
Minäkin kyllä tykkään niistä miinusta ja plus napeista, kun niistä näkee hyvin milloin trollaus on onnistunut. - miesmmmmm
nainennnnnnn kirjoitti:
Miksi käytät tuollaista nimimerkkiä kun selvästi olet nainen?
Minäkin kyllä tykkään niistä miinusta ja plus napeista, kun niistä näkee hyvin milloin trollaus on onnistunut.et sinä pysty näkemään olenko mies tai nainen vain kommenteistani. Helpotan arvuutteluasi, olen mies. enkä trollaa. Taisi totuus sattua.
- nainennnnnnn
miesmmmmm kirjoitti:
et sinä pysty näkemään olenko mies tai nainen vain kommenteistani. Helpotan arvuutteluasi, olen mies. enkä trollaa. Taisi totuus sattua.
Taisi tämä aloitus sattua sinuun, kun niin ahkerasti kommentoit.
- miesmmmmmm
nainennnnnnn kirjoitti:
Taisi tämä aloitus sattua sinuun, kun niin ahkerasti kommentoit.
"oot ite!"
- blabbblaabla
miesmmmmm kirjoitti:
et sinä pysty näkemään olenko mies tai nainen vain kommenteistani. Helpotan arvuutteluasi, olen mies. enkä trollaa. Taisi totuus sattua.
Saattaahan siellä joku yksinkertainen mies kirjoitella, on se teoriassa mahdollista, mutta sen verran on nämä keskustelupalstat tuttuja, että yleensä kun joku kirjoittaa tuollaisia kömpelösti valkoritaroivia kirjoituksia ja laittaa nimimerkiksi pelkän "mies" tai allekirjoittaa viestinsä "Terveisin: Mies", niin yhdeksässä tapauksessa kymmenestä sen on kirjoittanut joku nainen, jonka mielikuvitus ei riittänyt muuhun.
- nainenolen9876
blabbblaabla kirjoitti:
Saattaahan siellä joku yksinkertainen mies kirjoitella, on se teoriassa mahdollista, mutta sen verran on nämä keskustelupalstat tuttuja, että yleensä kun joku kirjoittaa tuollaisia kömpelösti valkoritaroivia kirjoituksia ja laittaa nimimerkiksi pelkän "mies" tai allekirjoittaa viestinsä "Terveisin: Mies", niin yhdeksässä tapauksessa kymmenestä sen on kirjoittanut joku nainen, jonka mielikuvitus ei riittänyt muuhun.
Noniin, riittää jo.
nainenolen9876 kirjoitti:
Noniin, riittää jo.
=D
Ensimmäistä kertaa näen, kun nainen "säkittää" naisen palstalla!!! 8-0
Toivo ei ole menetetty, kyllä teissä fiksuutta on se oli vain hieman piilossa vielä jonkun aikaa sitten, Arvostan! :)
- 1520
Napit olivat käteviä silloin jos halusi kompata, muttei ole mitään lisättävää. Ja perusteellisia viestejä tällaiselle palstalle kirjoittavilla henkilöillä on totisesti liikaa aikaa eikä mitään hyödyllistä tekemistä.
- Käytettymies
Painoin miinusta tälle aloitukselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930