Mikä tekee sinusta ätmin?

mrsaunalyhty

AlemmanTasonMiehiä kun täällä tuntuu vilisevän niin kysytääs sitten näin: Miksi juuri sinä olet ATM? Mikä ominaisuus / mitkä ominaisuudet tekevät juuri sinusta ätmin?

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nihhhhhhhhhhhh

ATM voi olla ainoastaan ulkoisten puutteiden takia, ei muuten.

• Kilttiatm

Olen ruma ja se riittää nykypäivänä että ei saa naisia.

• Aloittajalle_

Miksi sinä olet ATN (Alemman tason nainen) kerro mistä se johtuu?

• dwcjwocj

Miten määritellään atn?

• kdjgfkdjf29893

En aktiivisesti ajattele olevani atm, mutta voin samaistua fiiliksiin....Taustalla on myöhään kypsyminen, ujous ja siitä aiheutunut sosiaalisten ympyröiden pienuus. Jos tavallisia ystävyyssuhteita ei pysty muodostamaan, miten voi naissuhteen muodostaa?

• hc-ätmi

Se että en ole ikinä seurustellut naisen kanssa vaikka olen jo keski-ikäinen.

• hyvähomma

Miehen kanssa olet.

• hc-ätmi
        hyvähomma kirjoitti:

Miehen kanssa olet.

Miehen kanssa en haluakaan olla. Sori :)

• 8plus11
        hc-ätmi kirjoitti:

Miehen kanssa en haluakaan olla. Sori :)

Ei sun meille tarvii esittää heteroa. Voit olla ihan vapaasti oma itses :)

• hc-ätmi
        8plus11 kirjoitti:

Ei sun meille tarvii esittää heteroa. Voit olla ihan vapaasti oma itses :)

Ootpa fiksu ja kekseliäs ooh :)

• atmta

Onhan niitä puutteita ja yleisesti negatiivisia ominaisuuksia paljonkin, mutta ujo, hiljainen ja tylsä luonne on se päällimäisin syy.

• ätmel

Se että naiset eivät ole antaneet minulle pillua.

• cfgnfdhfhdxsf

Älykkyys ja kyvyttömyys/haluttomuus osallistua sosiaaliseen häsläämiseen.

• Ujo_mutta_sosiaalinen

Älykkyys tuskin vaikuttaa asiaan. Suurimmalla osalla älykkäistäkin on ihan normaalit sosiaaliset taidot ja seuransa valitsemalla ei tarvitse ihan palikoiden kanssa kaveerata.

Epäsosiaalinen luonne on kyllä hyvä tapa pysyä sinkkuna, varsinkin jos siihen yhdistetään ylimielisyys (olen muita älykkäämpi jne).

• m-yli-30v

Ätmiyteen on kolme keskeistä syytä: ulkonäkö, ulkonäkö ja ulkonäkö.

Nuorena olin laiha näppylänaamainen nörtti, joten pariutuminen ei käynyt edes mielessä, pelkkä ajatuskin olisi ollut naurettava. Ulkonäkö usein paranee iän (ja treenin, pukeutumisen yms.) myötä mutta elämäntyyli on jo vakiintunut. En ole koskaan vakavissani edes harkinnut parisuhdetta. Seksiä en tautien ja suorituspaineiden takia haluaisi edes harrastaa, vaikka siihen olisi mahdollisuus (ei ole koskaan ollut). Elämässä on paljon kiinnostavampia asioita kuin naiset, vaikka jotkut naiset ovatkin kieltämättä miellyttäviä niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Pariutumista ei vaan ole tarkoitettu kaikille.

• Vastaan vaikka en mies olekaan.

Mikä tekee minusta ätnin:
      -Huonot sosiaaliset taidot ja jännittäminen
      -Huono itsetunto
      -Epäitsenäisyys, päätöksenteko vaikeaa
      -En osannut kirjoittaa yhtenäistä tekstiä joten tyhmyys. Lisäksi käsitän asiat välillä kirjaimellisesti, en osaa soveltaa tietoa käytännössä ja järjenjuoksu on melko hidas

En usko että ulkonäössäni on sen suurempaa vikaa, tietääkseni haukkuja ei ole tullut.

• ätmel

Jännitetäänkö yhdessä? :3

• eqweqwe

Tuohan kuulostaa ihan hyvältä. Jos nyt laittaisit sähköpostiosoitteesi niin saisit paljon vastauksia, niin helppoa se on naisilla..

• eqweqwe kirjoitti:

Tuohan kuulostaa ihan hyvältä. Jos nyt laittaisit sähköpostiosoitteesi niin saisit paljon vastauksia, niin helppoa se on naisilla..

Juu saisin paljon vastauksia, laadusta ei tosin olisi takuuta. Ja miehet kyllästyvät viimeistään silloin kun tavataan livenä.

• ätmel kirjoitti:

Jännitetäänkö yhdessä? :3

...En osaa sanoa :3

• 3plus18
        tyhmäATN kirjoitti:

Juu saisin paljon vastauksia, laadusta ei tosin olisi takuuta. Ja miehet kyllästyvät viimeistään silloin kun tavataan livenä.

Tyypillinen nainen: "Huomiota kyllä riittää ja tarjokkaita on jokaiselle sormelle mutta yksikään ei vastannut miesihannettani"

• 3plus18 kirjoitti:

Tyypillinen nainen: "Huomiota kyllä riittää ja tarjokkaita on jokaiselle sormelle mutta yksikään ei vastannut miesihannettani"

Mulla ei ole paljon kriteereitä ;)

• Jos olet massasta poikkeava, niin uskoisin sinulle hyvän kumppanin löytyvän, mutta luultavasti tarvitset luottamuksen syntymiseen aikaa ja rauhassa tutustumista, mikä on iha järkevää, jos näin on?

Oletko ujo, ujot on myös omalla tavalla söpöjä, jos vaan eivät ole liian ujoja, eli höpöttövät kyllä, kunhan on ilmapiiri sopiva?

• MGTOW kirjoitti:

Jos olet massasta poikkeava, niin uskoisin sinulle hyvän kumppanin löytyvän, mutta luultavasti tarvitset luottamuksen syntymiseen aikaa ja rauhassa tutustumista, mikä on iha järkevää, jos näin on?

Oletko ujo, ujot on myös omalla tavalla söpöjä, jos vaan eivät ole liian ujoja, eli höpöttövät kyllä, kunhan on ilmapiiri sopiva?

Niin en pystyisi hyppäämään suhteeseen noin vain, tutustuminen on tärkeää.
        Vähän olen ujo, osaan höpötellä, mutta jännittäminen on ongelma.

• tyhmäATN kirjoitti:

Niin en pystyisi hyppäämään suhteeseen noin vain, tutustuminen on tärkeää.
        Vähän olen ujo, osaan höpötellä, mutta jännittäminen on ongelma.

Ei jännittämisessäkään mitään vikaa ole, ihan terve reaktio mielestäni, varsinkin nyky päivänä, suojaa tehokkaasti "vääriltä" valinnoilta, voihan se olla, että olet "vaistoava" ihminen, en ihmettelisi yhtään jos tästä syystä monenkin miehen kohdalla lyö "punaisen" hälytyksen päälle, eli koet sen jännityksenä, vaikka todellisuudessa suojaat itseäsi.....ja ihan oikeista syistä jos olet kovin herkkä, eli se mitä tunnet ei ole hatusta revitty, vaan siihen kannattaa luottaa, koska se pitää yleensä paikkaansa.

Silloinkun kohtaat sellaisen kuka on sinulle aidosti sopiva, niin hänelle on ihan luonnollista tunnistaa sinut, näin ainakin uskon, silloin molemmat tajuavat mitä toinen tarvitsee, eli ensin rakennetaan luottamusta ja katsotaan miten tullaan toimeen keskenään, saa tutustua toisen persoonallisuuteen rauhassa.

Ainoa mikä siinä on, niin ensin kahden toisistaan pitävän tälläisen persoonan pitäisi kohdata, jossain niin, että pääsevät tutustumaan toisiinsa, ilman että se olisi painostavaa.

Varoituksena sinulle, että myös "huonot/alistavat" persoonat osaavat poimia kaltaisiasi varsin tehokkaasti parisuhteeseen, eli tunnistavat kyllä mitä etsivät, jolloin on riski että edetään liian nopeasti, jos et usko itseesi/intuitioosi ja annat toisen viedä suhdetta eteenpäin kuuntelematta itseäsi.

Mutta jos nyt arvaukseni meni edes sinne päin oikein, niin uskoisin että huomaat tälläiset kohtuu tehokkaasti, ihan jo sillä, että mielestäsi toisen käytös on "outoa".

• 15plus17
        tyhmäATN kirjoitti:

Mulla ei ole paljon kriteereitä ;)

ok, tuli vaan äkkiseltään mieleen aikaisemmat naiset jotka ovat tällä palstalla valittaneet että yhteydenottoja miehiltä satelee kyllä minuutin välein mutta kukaan miehistä ei ole kiinnostava.

• MGTOW kirjoitti:

Ei jännittämisessäkään mitään vikaa ole, ihan terve reaktio mielestäni, varsinkin nyky päivänä, suojaa tehokkaasti "vääriltä" valinnoilta, voihan se olla, että olet "vaistoava" ihminen, en ihmettelisi yhtään jos tästä syystä monenkin miehen kohdalla lyö "punaisen" hälytyksen päälle, eli koet sen jännityksenä, vaikka todellisuudessa suojaat itseäsi.....ja ihan oikeista syistä jos olet kovin herkkä, eli se mitä tunnet ei ole hatusta revitty, vaan siihen kannattaa luottaa, koska se pitää yleensä paikkaansa.

Silloinkun kohtaat sellaisen kuka on sinulle aidosti sopiva, niin hänelle on ihan luonnollista tunnistaa sinut, näin ainakin uskon, silloin molemmat tajuavat mitä toinen tarvitsee, eli ensin rakennetaan luottamusta ja katsotaan miten tullaan toimeen keskenään, saa tutustua toisen persoonallisuuteen rauhassa.

Ainoa mikä siinä on, niin ensin kahden toisistaan pitävän tälläisen persoonan pitäisi kohdata, jossain niin, että pääsevät tutustumaan toisiinsa, ilman että se olisi painostavaa.

Varoituksena sinulle, että myös "huonot/alistavat" persoonat osaavat poimia kaltaisiasi varsin tehokkaasti parisuhteeseen, eli tunnistavat kyllä mitä etsivät, jolloin on riski että edetään liian nopeasti, jos et usko itseesi/intuitioosi ja annat toisen viedä suhdetta eteenpäin kuuntelematta itseäsi.

Mutta jos nyt arvaukseni meni edes sinne päin oikein, niin uskoisin että huomaat tälläiset kohtuu tehokkaasti, ihan jo sillä, että mielestäsi toisen käytös on "outoa".

En koe jännityksen olevan suojakeino vääriltä valinnoilta. Mulla tämä menee vähän yli käsitteestä "terve reaktio".Mä jännitän tilanteita etukäteen esim pelkkää ajatusta että mun pitäis lähteä jonkun kanssa syömään :/ (näin ei ole onneksi tapahtunut). Miehet itsessään eivät ole erityisen jännittäviä, omaa olemista mä enemmän stressaan. Mutta joo, tunnistan herkästi jos miehessä on jotain outoa, en lähtisi tapaamaan.

Sellaista voi olla vaikea löytää. Tuntuu ettei kukaan pysty ainakaan alussa ymmärtämään toisen tarpeita. Henkilöillä pitäis olla melko samanlaiset ajatusmaailmat tai yhteensopivat kemiat. Netin kautta on kyllä helppo tutustua.

Näihin alistaviin persooniin olen ehkä törmännytkin. He ovat kyllästyneet kun en ollutkaan niin helppo saalis.

Toivottavasti teksistä saa edes jotain selkoa... :D

• 15plus17 kirjoitti:

ok, tuli vaan äkkiseltään mieleen aikaisemmat naiset jotka ovat tällä palstalla valittaneet että yhteydenottoja miehiltä satelee kyllä minuutin välein mutta kukaan miehistä ei ole kiinnostava.

Juu ne naiset eivät taida tietää mitä haluavat.

• tyhmäATN kirjoitti:

Juu ne naiset eivät taida tietää mitä haluavat.

" Henkilöillä pitäis olla melko samanlaiset ajatusmaailmat tai yhteensopivat kemiat. Netin kautta on kyllä helppo tutustua."

Hyvä ajatus, vähän sama kuin olisi joku samassa kaveriporukassa tai harrastuksessa, jota näkee usein ja saa välillä vaihdettua ajatuksia.....

"Mä jännitän tilanteita etukäteen esim pelkkää ajatusta että mun pitäis lähteä jonkun kanssa syömään :/ (näin ei ole onneksi tapahtunut)."

Jos persoona/luonne on sellainen, että hän on sinulle oikea, uskoisin, ettei tästä ole ongelmaa, tottakai itseäkin voisi jännittää tälläinen tilanne, jos oikeasti olisi sellainen nainen kysymyksessä, josta on kiinnostunut ja ensi kertaa näkisi.....ihan luonnollista tuntevilla ihmisillä.....myös jännityksen tunteissa, kaikki varmaan samalla "taajuudella" olevat ymmärtävät täysin, eli ei huolta.

Voihan se olla, jos oikein "kolahtaa" molemminpuolin niin menee punastellessa ja sanattoman viestinnän parissa koko ruokailu, mutta sehän on vain silloin hyvä asia.......ehtii sitä sitten puhumaan vielä, eikä siinäkään mitään ongelmaa ole, jos toista jännittää enemmän, edelleen uskon, että toinen ymmärtää kyllä, jos ei ymmärrä ja on liian tunkeileva tjmv. niin tuskimpa on sitten oikea, hyvänä mittarina varmasti se että jos toisen käytös ei tunnu "hyvältä", niin mitään ei sitten kyllä menetäkään, eli on varmasti "ei jatkoon" persoona.

"Näihin alistaviin persooniin olen ehkä törmännytkin. He ovat kyllästyneet kun en ollutkaan niin helppo saalis."

Kyllä sinä pärjäät, tuolla tyylillä et satuta itseäsi pahasti, olet ihan oikeilla jäljillä, jos haet oikeaa elämänkumppanuutta.

Hyvin sai selkoa tekstistäsi, omistani en ole aina itsekään varma, kun tulee nopeasti kirjoitettua ja välillä on ihan väsynyt jne....

Laita viestiä vain jos haluat vielä jostain kysyä ja kiitos mietteistäsi. :)

• MGTOW kirjoitti:

" Henkilöillä pitäis olla melko samanlaiset ajatusmaailmat tai yhteensopivat kemiat. Netin kautta on kyllä helppo tutustua."

Hyvä ajatus, vähän sama kuin olisi joku samassa kaveriporukassa tai harrastuksessa, jota näkee usein ja saa välillä vaihdettua ajatuksia.....

"Mä jännitän tilanteita etukäteen esim pelkkää ajatusta että mun pitäis lähteä jonkun kanssa syömään :/ (näin ei ole onneksi tapahtunut)."

Jos persoona/luonne on sellainen, että hän on sinulle oikea, uskoisin, ettei tästä ole ongelmaa, tottakai itseäkin voisi jännittää tälläinen tilanne, jos oikeasti olisi sellainen nainen kysymyksessä, josta on kiinnostunut ja ensi kertaa näkisi.....ihan luonnollista tuntevilla ihmisillä.....myös jännityksen tunteissa, kaikki varmaan samalla "taajuudella" olevat ymmärtävät täysin, eli ei huolta.

Voihan se olla, jos oikein "kolahtaa" molemminpuolin niin menee punastellessa ja sanattoman viestinnän parissa koko ruokailu, mutta sehän on vain silloin hyvä asia.......ehtii sitä sitten puhumaan vielä, eikä siinäkään mitään ongelmaa ole, jos toista jännittää enemmän, edelleen uskon, että toinen ymmärtää kyllä, jos ei ymmärrä ja on liian tunkeileva tjmv. niin tuskimpa on sitten oikea, hyvänä mittarina varmasti se että jos toisen käytös ei tunnu "hyvältä", niin mitään ei sitten kyllä menetäkään, eli on varmasti "ei jatkoon" persoona.

"Näihin alistaviin persooniin olen ehkä törmännytkin. He ovat kyllästyneet kun en ollutkaan niin helppo saalis."

Kyllä sinä pärjäät, tuolla tyylillä et satuta itseäsi pahasti, olet ihan oikeilla jäljillä, jos haet oikeaa elämänkumppanuutta.

Hyvin sai selkoa tekstistäsi, omistani en ole aina itsekään varma, kun tulee nopeasti kirjoitettua ja välillä on ihan väsynyt jne....

Laita viestiä vain jos haluat vielä jostain kysyä ja kiitos mietteistäsi. :)

Niin, on monia keinoja tutustua ihmisiin. Pitää vaan löytää itselleen sopivin tapa.

Jännityksestä kertominen ennen tapaamista kannattaa. Tunnelma voi olla rennompi tavattaessa. Kyllä siinä tilanteessa molempia jännittää jonkin verran, ihan luonnollista, mutta jotkut pitävät sitä ärsyttävänä.

Jos tällainen kiusallinen ruokailu sattuu tapahtumaan, täytyy vain kestää se. Jälkeenpäin voi sitten ajatella sen olleen hyvä juttu, molemmilla on varmasti tunteita toista kohtaan. "ehtii sitä sitten puhumaan vielä" just näin, ei asioilla ole kiire. Kaikessa rauhassa tutustuu toiseen ja pikkuhiljaa suhde etenee. Hyvältä tuntuvassa seurassa tuntee myös itsensä "paremmaksi", mieliala nousee.

Elämänkumppanuutta olen vailla. Tämä tyyli ei ole vielä toiminut, pientä edistymistä on kuitenkin tapahtunut.

Toivottavasti teksti säilyy jatkossakin näinkin ymmärrettävänä. Ja on sunkin kirjoitukset järkeviä, tosi paljon ja nopeasti tulee asiaa.

Pidän mielessä ;) ja kiitos kun jaksoit vastailla. :)

• tyhmäATN kirjoitti:

Niin, on monia keinoja tutustua ihmisiin. Pitää vaan löytää itselleen sopivin tapa.

Jännityksestä kertominen ennen tapaamista kannattaa. Tunnelma voi olla rennompi tavattaessa. Kyllä siinä tilanteessa molempia jännittää jonkin verran, ihan luonnollista, mutta jotkut pitävät sitä ärsyttävänä.

Jos tällainen kiusallinen ruokailu sattuu tapahtumaan, täytyy vain kestää se. Jälkeenpäin voi sitten ajatella sen olleen hyvä juttu, molemmilla on varmasti tunteita toista kohtaan. "ehtii sitä sitten puhumaan vielä" just näin, ei asioilla ole kiire. Kaikessa rauhassa tutustuu toiseen ja pikkuhiljaa suhde etenee. Hyvältä tuntuvassa seurassa tuntee myös itsensä "paremmaksi", mieliala nousee.

Elämänkumppanuutta olen vailla. Tämä tyyli ei ole vielä toiminut, pientä edistymistä on kuitenkin tapahtunut.

Toivottavasti teksti säilyy jatkossakin näinkin ymmärrettävänä. Ja on sunkin kirjoitukset järkeviä, tosi paljon ja nopeasti tulee asiaa.

Pidän mielessä ;) ja kiitos kun jaksoit vastailla. :)

"Ja on sunkin kirjoitukset järkeviä, tosi paljon ja nopeasti tulee asiaa."

Kiitos tästä, ei sitten ihan kauheesti tarvitse pelätä oikoluvun tarvetta, mutta asiaa tulee nopeasti, kun kirjoittaa ajatukset sen enempää miettimättä suoraan tekstiksi, siksi välillä joutuu miettimään sitä, että tuleekohan liian epäselvästi kirjoitettua, varsinkin väsyneenä, kun ei jaksa niin keskittyä.....

Ei kestä kiittää, mukavat keskustelut piristävät aina, kiitokset sinulle. :)

• Anustappi

ATM:ksi ei synnytä vaan leimataan. Nykymaailman itsetarkkailukulttuuri on mennyt jo niin pitkälle, että ATM-leima ei tule ulkopuolelta vaan monet miehet stigmatisoivat itse itsensä ja ottavat näin passiivisen uhrin roolin.

Seuraava askel on perustaa anonyymit ATM:t, jonka jäsenet tunnustautuvat olevansa ATM-miehiä koko loppuelämänsä. Näin ei tarvitse pohtia enää tarkemmin voisiko nykymaailman odotukset miehenä ja naisena olemisesta olla jollakin tavoin epärealistiset ja kohtuuttomat.

• 222222222

Ei tarvita välttämättä edes anonyymejä ATM:jä vaan sillä nämä AlemmanTasonMies-miehet pääsisivät jo pitkälle siinä että järjestäisivät yksinkertaisemman tapahtuman ja ryhtyisivät toistensa kavereiksi, moni kun valittaa jopa kaverittomuutta(!) Voisivat sitten yhdessä mennä ihmisten ilmoille ja muuttuisivat naisten silmissä houkuttelevimmiksi koska naisethan tykkäävät kaveriporukoista enemmän kuin yksin liikkuvista miehistä.

• tasoleikkuri

Ätmiksi tekee se, että leimaa itsensä sellaiseksi

• vastuuntunne

Minusta tekee ätmin se, että minun seurassani nainen kokee olevansa osavastuussa omista tunteistaan minua kohtaan ja niista tunteista joita hän minussa herättää. Se tuntuu useimmista naisista kiusalliselta, kun he ovat tottuneet miehiin jotka saavat naisen tuntemaan että kaikki "vain tapahtuu".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      413
      9112
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3710
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2173
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1367
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1125
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1095
    9. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      108
      1084
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55