Niin mikseivät he halua ns. järkevää vaihtoehtoa, sellaista naista joka on jo valmis tyytymään ätmiin eikä odota liikoja. Ei mitään chilipippuria vaan haaleaa kaurapuuroa, niinkuin itse ätminkäinenkin.
Koska ätmit eivät ole biologian kannalla
4
<50
Vastaukset
"Ei mitään chilipippuria vaan haaleaa kaurapuuroa, niinkuin itse ätminkäinenkin."
Jos haalea kaurapuuro tarkoittaa yh-naista, niin en suosittele sitä itseään kunnioittavalle miehelle, vaikka atm olisikin kyseessä.- Ikis__M
Niin ja koska suomihuorat eivät ole normaalin elämän kannalla niin mikseivät he halua ns. itselleen järkevää vaihtoehtoa, sellaista visvakullista linnakundia joka eikä odota liikoja. Ei mitään turvallista oloa vaan turpaan mättöä, pettämistä ja jättämistä niinkuin itse suomihorokin.....ai niin mutta nehän haluaakin.
- 151
Ethän itsekään ole normaalin elämän kannalla.
"Ei mitään chilipippuria"
Jos tämä kuvaa sitä miltä se näyttää, niin suosittelen kiertämään kaukaa.....itselle tulee mieleen tästä, juurikin impulsiivinen draama prinsessa, ei tämä ole järkevän ihmisen vaihtoehto......itse valkkaisin Eloveena "haaleaa kaurapuuro" naisen, mutta toki se tarkoittaa itselleni juuri sitä mitä sillä tarkoitan. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa203247Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.162229Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1271849Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101226Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631117Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501012- 37852
- 54778
- 67721
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30705