Niin mikseivät he halua ns. järkevää vaihtoehtoa, sellaista naista joka on jo valmis tyytymään ätmiin eikä odota liikoja. Ei mitään chilipippuria vaan haaleaa kaurapuuroa, niinkuin itse ätminkäinenkin.
Koska ätmit eivät ole biologian kannalla
4
<50
Vastaukset
"Ei mitään chilipippuria vaan haaleaa kaurapuuroa, niinkuin itse ätminkäinenkin."
Jos haalea kaurapuuro tarkoittaa yh-naista, niin en suosittele sitä itseään kunnioittavalle miehelle, vaikka atm olisikin kyseessä.- Ikis__M
Niin ja koska suomihuorat eivät ole normaalin elämän kannalla niin mikseivät he halua ns. itselleen järkevää vaihtoehtoa, sellaista visvakullista linnakundia joka eikä odota liikoja. Ei mitään turvallista oloa vaan turpaan mättöä, pettämistä ja jättämistä niinkuin itse suomihorokin.....ai niin mutta nehän haluaakin.
- 151
Ethän itsekään ole normaalin elämän kannalla.
"Ei mitään chilipippuria"
Jos tämä kuvaa sitä miltä se näyttää, niin suosittelen kiertämään kaukaa.....itselle tulee mieleen tästä, juurikin impulsiivinen draama prinsessa, ei tämä ole järkevän ihmisen vaihtoehto......itse valkkaisin Eloveena "haaleaa kaurapuuro" naisen, mutta toki se tarkoittaa itselleni juuri sitä mitä sillä tarkoitan. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139122Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893720- 202193
- 861377
- 271135
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 1121115
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551053