...niin naiset tulevat oma-aloitteisesti luoksesi juttelemaan.
Älä ole kiinnostunut naisista baarissa...
24
57
Vastaukset
- paskaneuvosulla
Eipä ole toiminut. Toimii ehkä joillekin komeille statusta ja karismaa tihkuville alfasonneille.
- ÄtmistäYtmi
Ei tarvitse olla komea statusta ja karismaa tihkuva alfasonni.
Riittää, että olet sinut itsesi kanssa ja viihdyt tai edes näytät siltä, että viihdyt. - vihaanpervoja
Millainen ryhti sinulla on? Ethän pälyile epävarmana ympärillesi naisia etsien?
- mythbuster
Harvoin tulevat siltikään, mutta jos haluaa naiselta aloitteen niin silloin on parasta vältellä katsekontaktia. Jos katsekontakti syntyy, niin vastuu siirtyy samassa sekunnin sadasosassa miehelle. Ihan turha sen jälkeen odotella että nainen tulee juttelemaan.
- e4r4
Hyvä pointti. Näinhän se tapahtuu nyt kun asiaa ajattelee.
- isofdosd
Riippuu täysin, minkälaiseen naiseen se katsekontakti syntyy. Jos se johonkin "miehen pitää tehä aloite koska se nyt vaan on aina ollu niin ja mä oon nainen ja mut kuuluu pokata" -tapaukseen, niin mitä sellaisella naisella edes tekee?
Itsellä lukuisia kokemuksia niin, että katsekontaktista huolimatta nainen on tehnyt aloitteen. Pitää vain pelata korttinsa muuten oikein tilanteessa. - e4r4
isofdosd kirjoitti:
Riippuu täysin, minkälaiseen naiseen se katsekontakti syntyy. Jos se johonkin "miehen pitää tehä aloite koska se nyt vaan on aina ollu niin ja mä oon nainen ja mut kuuluu pokata" -tapaukseen, niin mitä sellaisella naisella edes tekee?
Itsellä lukuisia kokemuksia niin, että katsekontaktista huolimatta nainen on tehnyt aloitteen. Pitää vain pelata korttinsa muuten oikein tilanteessa.Suurin osa naisista tuntuu olevan noita "miehen pitää tehä aloite koska se nyt vaan on aina ollu niin ja mä oon nainen ja mut kuuluu pokata" -naisia.
- isofdosd
e4r4 kirjoitti:
Suurin osa naisista tuntuu olevan noita "miehen pitää tehä aloite koska se nyt vaan on aina ollu niin ja mä oon nainen ja mut kuuluu pokata" -naisia.
Mutta eivät kaikki. Ja se riittää.
- ätmel
isofdosd kirjoitti:
Mutta eivät kaikki. Ja se riittää.
Homma menee aika vaikeaksi, jos rajaa 95 % naisista pois.
- isofdosd
ätmel kirjoitti:
Homma menee aika vaikeaksi, jos rajaa 95 % naisista pois.
95 % naisista on joka tapauksessa sellaisia, että niiden kanssa ei parisuhde onnistuisi. Kemia kun toimii lopulta äärimmäisen harvan ihmisen kanssa, parhaassa tapauksessakin. Joten miksi ei se 95 % saisi karsiutuakin jo heti suosiolla pois?
Ja mulle ainakin ihan vain yksi nainen riittää.
- doire
Kyllä sun täytyy ittelles tehdä jotain niin kyllä saat naisia. Älä ny ole ihan munaton mammanpoika nii kyllä onnistuu.
- munatmies
Naiset on munattomia.
- Ex--PUA
Saa vain ehkä odottaa kotvasen.
Sanotaanko näin: status, raha ja ulkonäkö vaikuttavat naisten aloitteellisuuteen aikalailla.
Joskus voi käydä tuuri, että nainen kokee rohkeuden puuskan ja rekisteröi sut saman tein.- Eiymmmmärrä
Mistä nainen sen tietää, että onko miehellä statusta ja rahaa? Ulkonäkö ei ratkaise, ellet itse tee siitä ongelmaa.
- statusnäkyy
Eiymmmmärrä kirjoitti:
Mistä nainen sen tietää, että onko miehellä statusta ja rahaa? Ulkonäkö ei ratkaise, ellet itse tee siitä ongelmaa.
Kyllä status ja raha näkyy mm. pukeutumisessa, käyttäytymisessä, siinä keiden kanssa liikut jne.
- Eiymmmmärrä
statusnäkyy kirjoitti:
Kyllä status ja raha näkyy mm. pukeutumisessa, käyttäytymisessä, siinä keiden kanssa liikut jne.
Minulla ei ole koskaan ollut statusta ja rahaa eikä oikein ulkonäköäkään, silti olen saanut naisilta aloitteita aloittajan strategiaa noudattaen.
Mutta jos päässäsi pyörii edes jossakin alitajunnan syvimmissä lokeroissakaan tuo ajatus, että "ei naiset musta kiinnostu kun ei ole statusta ynnä muuta", niin ei ne silloin kiinnostukaan. - Ex--PUA
Eiymmmmärrä kirjoitti:
Vain toinen voi tehdä ulkonäöstäsi sinulle ongelman, vai väitätkö että muutaman numeroa liian pieniin vaatteisiin pukeutunut tonnikeiju näyttää siltä myös muista, mille hän itsensä kuvittelee näyttävän?
Tuo toinen vastaus paljasti rahan ja statuksen; baarin pomo joka tarjoaa sihijuomaa vip-porukalle, jossa mukana malleja ja julkimoita kummasti herättää positiivista huomiota. - Eiymmmmärrä
Ex--PUA kirjoitti:
Vain toinen voi tehdä ulkonäöstäsi sinulle ongelman, vai väitätkö että muutaman numeroa liian pieniin vaatteisiin pukeutunut tonnikeiju näyttää siltä myös muista, mille hän itsensä kuvittelee näyttävän?
Tuo toinen vastaus paljasti rahan ja statuksen; baarin pomo joka tarjoaa sihijuomaa vip-porukalle, jossa mukana malleja ja julkimoita kummasti herättää positiivista huomiota."vai väitätkö että muutaman numeroa liian pieniin vaatteisiin pukeutunut tonnikeiju näyttää siltä myös muista, mille hän itsensä kuvittelee näyttävän?"
Juuri tuossa se ongelma onkin: pukeudut muita miellyttääksesi etkä siten, että sinun on hyvä olla niissä vaatteissasi. Jos ajattelet pukeutumisellasi muita, menet metsään jo heti alkuunsa.
Ei pidä kuvitella yhtään mitään, ainoastaan olla sinut itsensä kanssa.
- Ehhhehee
No kyllä te ootte munattomia surkimuksia. Naiset ei anna.. naiset kiusaa..... ei uhme ett naiset lähtee katkuun. kasvakaa pellet aikuisiksi.
- r2324r
Joku voisi tuosta loukkaantuakin, mutta koska olet niin ilmeisen yksinkertainen tapaus (tai kännissä kirjoitusvirheistä päätellen), niin ei jaksa.
- assssssssssdd
Toimii silloin, jos on komea tai joskus myös, jos olet tavis. Tämä siis pätee suuriin kaupunkeihin. Mutta pikkupaikkakunnilla naiset ovat ihan sairaan passiivisia yleisesti ottaen suunnilleen kaikkia kohtaan, koska baarissa miehiä ylivoimainen enemmistö. Paras taktiikka on loppujen lopuksi se, että on itse aktiivinen.
- Ketjun_Aloittaja
Täällähän oikein keksitään selityksiä, ettei vain tarvitsisi ottaa koppia neuvosta ja muuttua mahdollisesti kiinnostavammaksi naisten silmissä. Mieluummin valitetaan kieriskellään itsesäälissä.
Ketjun aloittajalla ihan hyviäkin ajatuksia, varsinkin jos huomasin oikein, eli kommentoit myös vastauksia välissä.
Katsotaan jos jaksan/ehdin palata tähän aiheeseen myöhemmin, koska aihe on ihan hyvä ja kiinnostava, mutta jos kyse on pinmpin metsästyksestä pääosin, niin sellaiseen keskusteluun minulla ei ole syytä osallistua, eikä minkäänlaista haluakaan.
Palaillaan ehkä illemmalla, jos asian ympärillä vielä keskustelua käynnissä....Onnistuu jos olet komea ytm. Harvoin onnistuu jos olet tavallisen näköinen ktm. Ei onnistu koskaan jos olet ruma atm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302945
- 951616
- 1271454
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371274- 801196
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261089- 551017
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270961MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil228953Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall121920