heiii! tää saattaa olla vähän nyt outoa joittenkin mielestä, mutta onko normaalia että pelottaa eka kerta? koska oon jutellu kaikista tämmössiistä jutuista mun 15 vuotiaan siskon kanssa, ja oon kyselly kaikkee peruskysymyksiä esim ny et sattuuko eka kerta ja silleen, mut aattelin kysyy täältä muitten mielipidettä. siis mun sisko menetti neitsyytensä 13 vuotiaana, ja mähän oon nyt kans 13, et pitääkö mun oottaa sitä oikeeta hetkeä, kun en mä haluis menettää mun neitsyyttä liian nuorena tai oottaa kauheen vanhakskaan...
onko aihetta pelätä?
2
<50
Vastaukset
- Vilmaa
Heippa!
On tosi normaalia että eka kerta pelottaa, ihan yhtälailla se pelottaa tosi monia muitakin. Se on ihan totta että monilla eka kerta sattuu, mutta sitäkään ei kannata liikaa jännittää.
Missään nimessä ei kannata kiirehtiä neitsyyden menettämisen kanssa, kolmetoista on siihen hommaan vielä todella nuori. Odota kaikessa rauhassa sitä oikeaa tyyppiä, ei mitään kiirettä! Ei ole mikään häpeä menettää neitsyyttään vasta aikuisena.
Ja jos se pelottaa ei sitä pidä väkisin mennä tekemään. Seksin on tarkoitus olla kiva ja nautinnollinen asia. Kun se oikea vastakappale löytyy, ei se enää varmaan pelota, koska huuma vie mennessään. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717