Lapin tangokarnevaalit

kiire

Mitä mieltä olette kilpailusta, kannattaako jatkaa , kun on tällainen taso laulajilla.

23

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkityksetöntä

      Onhan Seinäjoen tangomarkkinat,ei kait Lapintangokarnevaaleilla mitään merkitystä ole, en minä ainakaan näe sitä tasokkaana.

      • sävel

        Höpö höpö kilpailu, ei merkitystä laulajalle.


    • täy

      Ei tarvi todellakaan,tyhjänpäiväistä höpötystä.Ei ole raposia laulajia ollu näissä kisoissa.

      • näkymä

        En ole osallistunut, kun olen sivusta seurannut minkälaista toimintaa. Humalaista porukkaa niin arvioitsijat kuin esiintyjätkin.


      • Manu60

        Ensinnäkin on ollut hyviä laulajia eikä kaikki esiintyjät ole ollut humalassa..mutta koko kilpailu on mennyt pilalle,ensimmäiset kisat paremmat.tuskin on laulajille kovin merkitystä voittaako vai ei,mutta ilo kuunnella erilaisia tulkintoja.


    • kanattaa

      Kannattaa osallistua kisaan jos omistaa kunnollisen tangoäänen.Palkinnotkin ovat huipputasoa.

      • uitto

        ei kannate osallistua ihan tyhjän päiväset kilpailut, alkoholisti juoppo rikollis tuomaristo.


      • säveltarkkuus

        Kilpailuissa tulisi olla säännöt, ei saisi olla humalassa.Ei kait se haittaa, kun tuomaritkin ovat humalassa, tuskin he kuuntelevatkaan, kun itsekkin pitävät sellaista jorinaa kilpailujen aikana. Sama se on kun kilpailijatkin ovat humalassa.Ompahan silloin sen tasoiset kilpailutkin.


      • noloa

        Toivottavasti loppuu koko toiminta,miten tällaista yleensä voi järjestää.


      • rallattelu

        Ei viitsi edes kuunnella, harjoitella tulisi paljon. Toisaalta ei kaikista tule laulajia, vaikka kuinka opetuksissa kävisivät.


      • jatkoon

        Kannattaa osallistua,hyvät palkinnot ja ammattilaiset tuomarina.


      • kaikkea
        jatkoon kirjoitti:

        Kannattaa osallistua,hyvät palkinnot ja ammattilaiset tuomarina.

        Ammattilaiset tuomarina, höpö höpö.Tuomarit tuskin ymmärtävät musiikista mitään.


    • sasi

      Höpö,höpö ,ei kannata jatkaa

    • o.v

      Mitä siitä voitosta on hyötyä ,saako levytyssopimuksen vai mitä ?Ketkä ovat aikaisemmin voittaneet,ei harmainta aavistusta.Ei taida olla kovin suuri "ponnahduslauta"koska ei kuninkaallisista ole kuulunut mitään voittonsa jälkeen.

      "

      • merkityksetön

        Aivan , ei mitään hyötyä koko kilpailusta.


      • kehitys

        Pitää osata laulaa, jotta voi menestyä.


    • Varmo

      Seinäjoen tangokisat on kyllä menny pilalle sen prkleen Toivasen takia, kun semmosia rynkky- ja liian hitaita versioita tekee tangoista. Tango on tangoa. Poppi sitten erikseen. Että kyllä minä siirtysin enemmän Lapin tangokarnevaalien seuraajiksi, kun siellä on tangoa eikä tusinapoppia.

      Seinäjokikin kelpaisi, jos Toivanen pihalle tai sitten palaa entiseen tyyliinsä. Hän kuitenkin on itse säveltänyt ja sovittanut seuraavat Tangomarkkinoiden sävellyskilpailujen voittajakappaleet: Yön kuningatar ja Mun aika mennä on. Ne jos mitkä on oikeaa tangoa. Enpä tiedä mikä se Toivasen Mika nyt ajattelee, kun tuommoisia huonoja rynkkyjä tai slowareita on alkanu vääntämään.

    • senttu

      Onko tuloksia ketkä voitti kilpailut Torniosa ?

      • lopettaisivat

        Kuule- aivan sama, ei mitään merkitystä.


      • pelhosta

        Huttunen miehistä yrittäny aiemmin pari kertaa ja naisista joku Turpeinen. Tasoltaan ihan hyviä mut ei merkitystä voitolla


      • harjoittelua

        Ei kyllä mitään tangolaulajia, harjoitella tulee paljon.


      • pelhosta
        harjoittelua kirjoitti:

        Ei kyllä mitään tangolaulajia, harjoitella tulee paljon.

        Ihan samaa mieltä,huutamiseen menee. Ei riitä ääni .mutta pokka pitää


      • hangonkeksi

        Ei kannate enää osallistua Seinäjoen tangomarkkinoille, kun yleensä pudotaan jo alkukarsinoissa, niin se oli aikaisempina vuosina.Paljon pitää harjotella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe