tuntuu että maantiepyörään ei voi asentaaa taakka-

5353535

telinettä ja lokareita, pilaa kanssapolkijien maineen. minä en niin satasella ole tuossa ammatissa kiinni että ostasin työmatkacyclorossin tai hybridin jos mulle tarjotaan edullista maantiepyörää. aina ehdotetaan että nyt on väärä pyörä.

4

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pomppukeppi

      Tietysti jos olet riippuvainen siitä mitä jotkut sinusta ajattelevat niin on varminta olla asentamatta maantiepyörään mitään ylimääräistä. Jos taas teet elämässäsi asiat niin kuin itse tahdot ja sinulle on itsellesi parasta niin laitat kiinni mihin tahansa pyörään juuri sitä mitä haluat.

    • Iteki_pööräilijä

      Laitat pyörään mitä tarvitset ja haluat.

      Kaveri kertoi, että oli alan pyöräliikkeessä ihan myyjä dissannut huolella nenänvartta pitkin, kun pyydettiin asentamaan (ympärivuotista työmatka-ajoa varten hankittuun) filoon jalka, rapakaaret ja kori. "Ei näihin ole tapana tollasia önnönnön".

      Että sellasta palvelua.

    • markettipyöräilijä

      Kannattaisi hankkiessa tarkistaa, että kaikki tarpeelliset varusteet kuuluu hintaan. Jos myöhemmin huomaa, että tarpellisia varusteita puuttuu niin eihän sinä auta kuin laittaa ne sitten jälkikäteen.
      Kannattaa pyrkiä siihen, että se pyöräily olisi mahdollisimman miellyttävää ja helppoa ja käytännönläheistä arkikäyttöä ajatellen niin silloin sillä tulee ajettuakin.
      Jos pyörä on varusteiltaan kovin epäkäytännöllinen jää se helposti varaston seinää nojaamaan.

    • Alkup_maantiepyöräi

      Minulla oli pikakiinnitteinen tavarateline maantiepyörässä silloin kun asuin 17 km päässä töistä. Nyt kun asun ihan vieressä, ei työmatkapyöräily onnistu.

      Alun perin ostin maantiepyörän seuraksi "hybridin" ajatuksella, että se kelpaa työmatkoille. Pyörä oli niin /C:stä ajaa verrattuna maantiepyörään, että jonkun kokeilun jälkeen palasin ajamaan työmatkatkin maantiepyörällä.

      Pikakiinnitteisiä telineitä on monelta valmistajalta. Topeak on yksi laadukkaimmista.

      http://www.topeak.com/products/Racks/RXBeamRack_w_side_frameV-Type

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe