Moiii.Eli onko joku tulossa tänä kesänä husön 2.kesäleirille?Tai onko kokemuksia?Haluisko joku sanoo et onko se hyv vai huono?Tuntien laatu?Hevosten käytös jne. Tartten vaan husön kesäleirillä käyneiden mieipiteitä!Kiitos
HUSÖN KESÄLEIRI
halook
1
<50
Vastaukset
- juuuuup123
Riippuu ihan kenen opettajan tunnilla oot. Ripsin ja Jennan tunneilla oikeesti kehittyy, kun taas _MINUN_ mielestä Nellin tunnit on enemmän sellasta köpöttelyä, ja esim alkeis-jatko2 tasosille hyviä tunteja. Ponit ja hevoset on tosi kivoja, on tosi paljon erilaisia hevosia ja poneja, joten sullekkin löytyy varmasti mieluinen :-) ite tykkään paljon beastista, prinssistä ja tipistä ( lopetettu ) kun niin lyhyt oon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189