Te lihaksikkaat naiset, löytyykö sielunsisariani:)

Reisilihastyttö

Hei, te muut lihaksikkaaksi itsensä mieltävät naiset, ja miksei jokainen aiheesta kiinnostunut! :)

Olen itse 23v nainen. Aiemmin olin pelkkää juoksua harrastava kukkakeppi, mutta sittemmin hurahtanut kovaan salitreeniin ja crossfit-tyyppisiin harjoitteisiin. Ja pohdiskelen tässä seuraavaa.

Satun olemaan sitä sorttia että lihasmassa kehittyy helposti. Minulla on todella lihaksikkaat jalat ja myös yläkroppa alkanut saada lihasta huomattavasti ehkä viimeisen vuoden aikana. Hartiat ym. leventyneet aika paljon, ja monet vanhat, ennen niin nätit paidat eivät enää istukaan päälle.. Ja pituutta on 155cm, josta johtuen lihaksikkuus korostuu kun tuota vartta ei ole niin paljon mihin se lihasmassa jakautuisi :D Se ehkä osa tätä "ongelmaani" vaikka tämän pituisena viihdynkin.

Minulla on jonkinlainen viha-rakkaussuhde omiin lihaksiini; toisaalta haluan olla lihaksikas ja haluan että kovan treenaamisen tulokset näkyvät minussa, toisaalta taas ahdistaa se, että kauniisti istuvia vaatteita on paljon hankalampi löytää, kun ennen kaikki mitä kaupassa sovitti, istui päälle nätisti. Urheiluvaatteet näyttävät päällä todella kivalta, kun lihaksikkuus pääsee siinä oikeuksiinsa, mutta muuten on vaikea etsiä kivoja vaatteita...

Onko vaatemallivinkkejä tai merkkejä joita olisi suunniteltu istumaan erityisesti sporttiselle kropalle? Olisi kiva kuulla muiden sporttityttöjen kokemuksia, ajatuksia ja mielipiteitä aiheesta. Ollaan ylpeitä lihaksistamme kuitenkin kaiken tämän paasauksen päätteeksi! ;)

10

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reisilihastyttö

      Ja kun aiheeseen päästiin, mitäs mieltä miehet olette lihaksikkaan kropan omaavista naisista? :) Hot or not?? :D

      • HottiaOn

        Todella hottia, varsinkin lihasdominan roolissa.


      • hottt

        Hot kunhan rasvaprosentti ei ole niin alhaalla että tissit katoaa. Eikä ole käytetty mitään hormooneja.


    • luonnollisuusonHot

      Kyllä lihaksikkaat naiset ovat ihan hotteja, kunhan vaan ette treenaa "tampereen tyylillä", eli kemikaalien voimalla.
      Lihaksikas nainen toimivilla aivoilla on tosi hot yhdistelmä, mutta kemikaalien voimalla treenaus ja siihen päälle vielä botox silikoni on todella lyhytnäköistä touhua.

      • Vaarallistaleikkiä

        Olen kans kuullut huhua tuosta Tampereen tyylistä. Taitaa Tampere olla kovien aineiden ykköspaikka nykyisin.


    • tuhtis

      Lihaksikkaat naiset ovat tiettyjen piirien suosiossa mutta laajemmin katsoen kauneusihanteet kulttuurissamme eivät korosta naisen lihaksia. Pullottavat hauis ja paksut pohkeet eivät perinteisesti ole liitetty naisellisuuten.
      Kauneusihanteet kuitenkin muuttuvat. Vaalea iho, muodokas ja runsas ruumis on joskus ollut ihanteena, koska se on kertonut vauraudesta.
      Oli vähän aikaa sitten juttu lehdissä, jossa väitettiin naisen älyn olevan etusijalla, koska evoluution kehityksen kannalta se korostaa onnistunutta äitiyttä.
      Kulttuuriset ristipaineet naisen ruumiin ympärillä ovat aina olleet suuret. Mahdollisuudet siihen, että lähes jokainen on tyytymätön omaan kehoonsa, ovat suuret.
      Ehkä tämä laajalle levinnyt tyytymättömyys luo taloudellista potentiaalia myydä erilaisia tuotteita ja palveluja.
      Ei ole varmaan helppoa olla nainen, koska nainen kulttuurisesti tuotettuna on ristiriitaisten odotusten kimppu.
      Kun katsoo itäisen Euroonpan naisia, vaikka vain VIrossa, niin naisellisuus on paljon korostetumpaa, näkyvämpää, enemmän esillä. Ne paineet näyttävät suoraviivaisemmilta mutta selkeämmiltä kuin täällä meillä.
      Olen mies, kunhan pohdiskelen, ja toivotan onnea lihasten metsästyksessä ja katumusharjoituksissa ja uudelleen metsästyksessä.

    • fvgbhjnmkl

      Sun tekstis vois suurimmaks osaks olla mun kirjottamaa:) Eikä mulla kyllä oikein oo muuta vinkkiä, kun et sovitat vaan eri kauppojen vaatteita paljon niin aina sieltä joukosta joku sopivakin välillä löytyy :D

      Farkut oon todennu kaikista vaikeimmaks ostaa. Jos ne on sopivan kokoset reisistä ja pepusta, on ne vyötäröltä aivan liian isot. Oonki siirtyny käyttämään melkeen pelkästään farkkulegginssejä/stretchfarkkuja. Myös hyvin istuvan kauluspaidan löytäminen on melkeen mahdottomuus. Käsistä ja hartioilta hyvin istuva paita on keskikropasta yleensä liian iso...

      Ja mitä tuohon miesten mielipiteisiin tulee, niin lihaksikkaiden naisten kohdalla on ihan sama homma kun minkä tahansa muunkinlaisen vartalon kohdalla: osa tykkää ja osa ei. Kaikkia ei voi miellyttää, joten parasta on keskittyä miellyttämään itseään. Ne sitten tykkää ketkä tykkää ja loput ei.

      • mallialadonovi

        Onneksi paitoja voi ottaa saumoista sisään, jolloin niitä saa istuvampia. Jos ei itse osaa, onneksi ompelija auttaa. Eikä edes maksa ihan hirveesti ;)
        Lisäksi farkkuja voi tilata omien mittojen mukaan. Maksaa toki vähän enemmän, mutta saapahan ainakin hyvin istuvat.


    • 122345566778

      Sellaiset yleisurheilijan kropan omaavat naiset, grrr... Liian isot habat tai mitkä vaan lihakset liian isoina, not so hot.

      • mikäniistä

        Yleisurheilijan kroppa on aika laaja käsite. Maratoonari tai korkeushyppääjä näyttää aika eriltä kuin satasen sprintteri tai kuulantyöntäjä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe