missä voisi 11 vuotias 140cm kooltaan oleva poika/tyttö kokeilla biljardinpelaamista???
juniori
2
289
Vastaukset
- öalskdjf
Siis, missä vain, mistä biljardipöytä löytyy.. Vaikka oikean kokoinen pelipöytä voi tuntua hiukan liian korkealta tuon kokoiselle, löytyy pitkiä lyöntejä varten aina resti (jatkovarsi). Pikkuhiljaa kun pituutta tulee lisää, vähenee sitten se restin käyttökin. Ei ku salille vain, aina siellä niitä junioripelaajiakin on. Itsekin aloitin harrastuksen joskus polvenkorkuisena..
Mitään pikkupöytää en suosittele ostamaan. NIillä pelituntuma on ihan eri luokkaa, eikä ne anna oikeata kuvaa itse pelistä.- Arska
Harmi tosiaan, kun Suomessa ei pääse opettelemaan kapakkakulttuuria kunnolla ennen 18 vuoden ikää. Mites pussi keskikaljaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804