Oliko teidänkin mielestänne eilinen päivä..28.5.2015..jotenkin riitaisa ?
En tarkoita että te , olisitte aiheuttajina mutta huomasitteko mitään riitaisampaa eilisestä päivästä ?
Minä tein parikin havaintoa. Itse olin tasapainoisessa tilassani , kuten aina.
Eilen oli eräs henkilö ..joka käyttäytyi erittäin riitaisasti.
Lisäksi lähistöllä oli harakan ja variksen pesät likellä toisiaan.
Noin parisen tuntia tämän henkilön jälkeen tapahtui että lähistöllä riitelivät ja tappelivat ?..voimakkaasti harakat ja varikset ?
Yleensä linnut hieman nahistelevat koko ajan mutta eilinen oli poikkeus.
Onkohan maassamme tapahtunut joitain tavallista poikkeavampaa väkivaltakäytöstä tai maailmalla. 28.5.2015 ?
Oli se eilinen päivä erikoinen.
Olen aiemminkin havainnut että on olemassa oikeen riitaisia päiviä jolloin ihmiset käyttäytyvät riitaisasti ja väkivaltaisasti ja sen jälkeen on taas rauhallista ??
Johtuneekohan auringosta vai mistä ?
Alan miehet ja naiset.
riitaraitapäiviä
1
104
Vastaukset
- Kaapo0
Oli kyllä merkillisen vihamielinen päivä eilen. Huomasin selvää kismaa Andromedan ja Linnunradan välillä. Aivan kuin Linnunrata olisi tietoisesti provosoinut andromedaa, että tämä ei uskaltaisi lähteä kehään "tanssimaan". Saa nähdä mitä kaverusten välillä tapahtuu seuraavan kolmen neljän miljardin vuoden aikana. Arvailuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247