Lähteeköhön meän kunnanjotaja taas Kolpeneelle?
Kolpeneen palvelukeskuksen kuntayhtymän johtaja vaihtuu. Virassa viime syksystä asti toiminut Katja Valkama, 44, siirtyy uuteen tehtävään Vaasan ammattikorkeakouluun sosiaalipuolen opetustyöhön.
- Minulle tarjottiin yllättäen työtä, joka houkutteli, Valkama sanoo.
Perhe on Etelä-Pohjanmaalla ja Valkama on kulkenut Rovaniemellä töissä.
- Ei ollut mikään helppo päätös. Se aiheutti kovasti päänvaivaa.
Vaakakupissa painoi erityisen paljon tyttärentytär, joka syntyi kaksi viikkoa sitten. Tuore isoäiti pääsee nyt lähelle lapsenlastaan.
Uusi työ alkaa elokuun alussa. Työ Kolpeneella on ollut Valkaman mukaan mielenkiintoista, kehitettävää on ollut ja hän on viihtynyt. Hallitus ja henkilökunta ovat tukeneet hyvin.
Kuntayhtymän hallitus esittää kesäkuussa kokoontuvalle valtuustolle eron myöntämistä Valkamalle ja johtajan viran auki julistamista.
Valkama tuli Vaasan yliopiston tutkijatohtorin pestistä Kolpeneen palvelukeskuksen johtoon viime elokuussa, kun kuntayhtymän pitkäaikainen johtaja Juha-Matti Kivistö jäi eläkkeelle.
Kolpeneen johtaja vaihtuu.
kunnanjohtaja_fani
4
94
Vastaukset
- Vastahirmu2
tai yrittääkö päästä, luulen että ei kannata vaivautua sen verran on maine karttunut
- järkeänyt
Tuskin, Pello tarvitsee tarmokasta kunnanjohtajaa, joka täällä on.
- 27789
Kyllä paasi on kykenemättömyytensä näyttäny nyt olisi aika jo kääntää suuntaa ja valita uusi osaava johtaja ruoriin.
- rokopee
luovuta jo, kirjoitat aina samaa p..skaa--
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907286- 353851
- 453460
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2192518
- 402393
- 1292309
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292209Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191943- 451902