Tiedoksi vain hihhuleille, että turha koittaa, puuhailunne on havaittu ja huipputurvallinen avaruusajan Windows kyllä onnettomat yrityksenne torjuu. Mm. tällaisilla sadoilla yritelmillä Linux-hihhulit on siis yrittäneet koko päivän pommittaa konettani.
11/Dec/2004 19:51:22 DOS MSDTC attempt
Hah!
7
955
Vastaukset
- Bits©
_Miksi_ joku vaivautuisi sinun koneellesi murtautumaan???
- totuuden_torvi
minäkin! Kukaan rehellinen ihminenhän ei moiseen puuhaan alennu, mutta Linux-hihhulien tiet on tuntemattomat. Luultavasti hihhulit yrittävät päästä käsiksi puoluettomaan testiini, tavoitteenaan sabotoida tai jopa tuhota puolueeton testi. Kiitos Windowsin huikean tietoturvan, Linux-hihhulien suunnitelma on jo etukäteen tuhoontuomittu.
- laukkaa
>...sussesful-user...
Eikö siinä avaruusajan käyttiksessä ole edes Copy-Pastea kun lainaukset lokistakin pitää käsin kirjoitella ? :) saisimmeko sen ALKUPERÄISEN login?
EI MUUTETTUA!!!
:-D
Tässä pätkä aitoa logia NAT:sta palomuurista
Eli kerroppa mikä käyttis on yrittänyt ja mitä!
(IP:t poistettu)
22:55:11 kernel IN=eth1 OUT= MAC=00:c0:26:8e:2e:b3:00:90:1a:41:45:69:08:00 SRC=* DST=* LEN=48 TOS=0x1C PREC=0x20 TTL=112 ID=64792 DF PROTO=TCP SPT=4360 DPT=445 WINDOW=64240 RES=0x00 SYN URGP=0
22:55:14 kernel IN=eth1 OUT= MAC=00:c0:26:8e:2e:b3:00:90:1a:41:45:69:08:00 SRC=* DST=* LEN=48 TOS=0x1C PREC=0x20 TTL=112 ID=230 DF PROTO=TCP SPT=4360 DPT=445 WINDOW=64240 RES=0x00 SYN URGP=0
22:55:16 kernel IN=eth1 OUT= MAC=00:c0:26:8e:2e:b3:00:90:1a:41:45:69:08:00 SRC=* DST=* LEN=48 TOS=0x1C PREC=0x20 TTL=111 ID=15286 DF PROTO=TCP SPT=3753 DPT=135 WINDOW=64240 RES=0x00 SYN URGP=0
22:55:18 kernel IN=eth1 OUT= MAC=00:c0:26:8e:2e:b3:00:90:1a:41:45:69:08:00 SRC=* DST=* LEN=48 TOS=0x1C PREC=0x20 TTL=111 ID=15475 DF PROTO=TCP SPT=3753 DPT=135 WINDOW=64240 RES=0x00 SYN URGP=0
22:55:42 kernel IN=eth1 OUT= MAC=00:c0:26:8e:2e:b3:00:90:1a:41:45:69:08:00 SRC=* DST=* LEN=48 TOS=0x1C PREC=0x20 TTL=112 ID=9682 DF PROTO=TCP SPT=3269 DPT=445 WINDOW=64240 RES=0x00 SYN URGP=0
22:55:44 kernel IN=eth1 OUT= MAC=00:c0:26:8e:2e:b3:00:90:1a:41:45:69:08:00 SRC=* DST=* LEN=78 TOS=0x00 PREC=0x00 TTL=120 ID=39589 PROTO=UDP SPT=137 DPT=137 LEN=58- ja aiheettomia
linuxisteilla EI OLE MITÄÄN MIELENKIINTOA tunkea toisten koneille, syytä vaan niitä windows-virusten kirjoittajia jotka ovat itse windowsisteja!!! mutta ethän sinä fanaatikkona ja sokeana kaikelle totuudelle, tuotakaan usko. uskot vain sen mitä sun mielikuvitukses sulle syöttää, ja ne äänet sun pääkopan sisällä.
- harmaahurtta
>>
huipputurvalliseen avaruusajan Windowsiin murtautuminen on yksinkertaisesti mahdotonta. - kaikki
Zombiewindowspurkki yrittää hyökätä toiseen Windowspurkkiin tehdäkseen siitä uuden zombien.
Eli jotenkin kummallisesti avaruusajan Windowsiin on jossain päin maapalloa päässyt livahtamaan mato tai virus. Miten tämä on selitettävissä?
Ja mitäs xxx sivuja sitä surffaillaan?
Ja miksi olet asentanut avaruusajan Windowsiisi kolmannen osapuolen palomuuri/virustorjuntaohjelmiston?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673