ollan tosi onnelinen kun kontulassa tulut itämainen ruka kauppa ja kaupassa löyty vaika mitä minkä maalaisen ruoat ja tosi hineo palvelu, ja jos virtailet ne muut kaupat kontulan itämainen kaupa on todella edulisempa menkä katsoma sit huomate sen hyvin, kontulassa nyt ei puutu mitä kaikki löyty helposti ihana asu sitä aluessa.
itämainene ruoka kaupa
mammondi
4
103
Vastaukset
- simponen
Minä olen ainakin käynyt kyllä siellä löyty paljon erilaisia ja mun mielestä ne luomu ruat oli hyviä :)
- suvi-rantanen
Hei,
missä toi kauppa on kontulassa onks ostarissa vai ? - mammondi
on iha ostoskeskuksessa Kontulankaari 1 A ,00940 HELSINKI
www.bazaar-market.fi - suvi-rantanen
oi kiitos se on hyvää ei tarvi juosta muolle kun on omassa aluessa meen tietenkin käymä kiitos vinkistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135213
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521894- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618