Heti alkuun, että tämä ei ole todellakaan trolli.
Vaimoni on saanut kummastella seuraavaa asiaa jo kymmenen vuoden ajan.
Pidän grillimakkaroista ja pihveistä jotka ovat kunnolla hiiltyneet ja mustuneet. Pihvit saavat olla kuivia ihan mieluusti. Samoin kana on kuivana huomattavsti parempaa, kuin juuri oikein kypsennettynä.
Siksi harvoin syön ravintoloissa joissa ei saa hyvää kuivaa pihviä tai kanaa. En ole edes tainnut syödä liian kuivana niitä missään. Ja myös kebabbiloista saa harvoin kunnon kuivunutta lihaa. Yleensä ärstytävän mehukkaita joista en pidä.
Ehkä tähän jotenkin liittyy se että pidän suursti myös kuivatusta lihasta (poro, hirvi yms).
Perunamuusi taasen pitää olla pirun löysää. Sellaista joka juuri ja juuri jää haarukkaan. Ei haittaa, vaikka hieman valuisi läpikin. Siitä eteenpäin taitaisi olla kuitenkin jo perunavelliä, josta taas en pidä. Muusin teen muuten itse käyttämällä runsaasti voita ja aromat suolaa, sekä mieluiten punaista maitoa. Ei siis mitään valmisjauhemuuseja.
Tiivistemehut pitää olla laihoja ja puoliksi mauttomia.
Olenko vain outo ilmestys??
princeofnakki
2
<50
Vastaukset
- 82028
Olet ihan tyypillinen ruoasta mitään ymmärtämätön ja makuaistiton juntti.
- 810
Mun mielestä taas hampaiden on oltava hyvät, kun pystyy jyystämään kuivia lihoja:)
Kypsä liha on ok, kuiva ei. Makunsa kullakin. Kai vaimo saa haluamaansa kypsyyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818