Haluaisin maksaa luonnossa naiselle ;)

karimz27

Jos vaikka tarjois mulle illallisen joku nainen ;)

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvänaineen

Oletko muslim karim? Me suominaiset ei muslimeille anneta että tiedä vaan se!!!

• karimz27

Täysin suomalainen, että tiedä se.

• homokammonen
        karimz27 kirjoitti:

Täysin suomalainen, että tiedä se.

Epäilen

• ysiplus

Yleensä se menee niin päin että mies tarjoaa illallisen ja vieläpanon.

• DarkFear.ei.kirj

Prkl kun kirjautuminen ei taas toimi, mutta jos sulle käy finan pehmittämä mies (eli melkein nainen) niin voisit maksaa mulle luonnossa ;) Mulla on tuota varallisuutta ja hyvä tukka kuten suvaitsevaisella EUROOPPALAISELLA miehellä kuuluukin olla. Voit laittaa mulle sähköpostia!

• karimz27

En yleensä suostu tällaisiin, mutta olen kokeilumielinen. Missä päin asut?

• DarkFear.ei.kirj
        karimz27 kirjoitti:

En yleensä suostu tällaisiin, mutta olen kokeilumielinen. Missä päin asut?

Kiitoksia mielenkiinnostasi! Mulla onkin ennestään kokemusta tällaisesta joten ei kannata hermoilla ollenkaan ;) kaikki ovat kehuneet, että tunnun ja kuulostan ihan naiselta. Asun Turun Varissuolla sellaisessa isossa 27m2 yksiössä kuten tällaisen nuoren pojan kuuluukin.

• super-ktm

Ai ajattelit maksaa siis puolukoilla.

• puolukanpoimija

Puolukoilla oo mitään tekemistä tän jutun kanssa.

• super-ktm
        puolukanpoimija kirjoitti:

Puolukoilla oo mitään tekemistä tän jutun kanssa.

ai niin, "Haluaisin maksaa luonnossa?" tarkoittaa tietenkin, että käykö grillattuna, sipulirenkaiden kanssa?

• super-ktm kirjoitti:

ai niin, "Haluaisin maksaa luonnossa?" tarkoittaa tietenkin, että käykö grillattuna, sipulirenkaiden kanssa?

=D

Kuulostaa hyvälle, vaikka maksaa ei olekaan tullut pitkään aikaa syötyä, mutta tuota tässä taidettiin juuri tarkoittaa.....puolukatkin voisi kyllä sopia tuohon kylkeen, ainakin koristeeksi... :)

• homokammonen

Perse pystyyn ko pyöräteline kyllä se siitä lähtee.

• JosHinnastaSovitaan

Sopimus oli enää viimeistä niittiä vaille. Sellainen kahden herrasmiehen välinen sopimus. Auton hinta vaan hirvitti minua, pidin sitä liiana suurena. Myyjä naureskeli "jos olisit nainen niin voitaisiin sopia maksu luonnossa". Olin ehdottomasti samaa mieltä. Naureskelin vielä kuin paremmallekkin pilalle. Myyjä katsoi hetken hiljaa. Hänelle käy kaikki valuutta se sanoi. Jos haluaisin maksaa luonnossa niin kyllä hän ottaa vastaan.
      Luovarit löytyi auton hanskalokerosta. Käveltiin sisälle. Kysyi olenko tosissani vielä. Kerroin olevani. Jätin vaatteet eteiseen. Kaveri tuumaisi, se on sitten osamaksun ensimmäinen erä.

• KuluttajaSuoja

Montako erää osamaksussa oli?

• kaappiätmi

Missä päin Suomea voi tehdä tuollaisia sopimuksia?

• suppopyllyyn

Voihan se olla, että neidillä ei olisi antaa niin isosta takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      105
      3661
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      47
      2610
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2432
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      40
      1954
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      27
      1668
    6. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1512
    7. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      21
      1498
    8. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1328
    9. Olikohan se

Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi
      Ikävä
      8
      1241
    10. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      70
      1235
    Aihe