Aiotteko iskeä miehiä/naisia viikonloppuna?
Viikonloppu
16
<50
Vastaukset
- ykkös.nainen
Ei kerkiä, lähden katselemaan uutta autoa.
- ykkös.nainen
ujo.ktm40 kirjoitti:
Onko kiikarissa jotain mielenkiintoista?
Löysin hyvän auton. :)
ykkös.nainen kirjoitti:
Löysin hyvän auton. :)
Hyvä juttu. Ajaa sitten pitkään.
Kauanko oli edellinen?- ykkös.nainen
ujo.ktm40 kirjoitti:
Hyvä juttu. Ajaa sitten pitkään.
Kauanko oli edellinen?Edellinen oli 8 vuotta. Toivottavasti tämä kestää pitkään.
ykkös.nainen kirjoitti:
Edellinen oli 8 vuotta. Toivottavasti tämä kestää pitkään.
Nykyautot kestää, kun vaan muistaa huoltaa kunnolla.
Onko japanilainen?- ykkös.nainen
ujo.ktm40 kirjoitti:
Nykyautot kestää, kun vaan muistaa huoltaa kunnolla.
Onko japanilainen?On japsi. Joo täytyy huoltaa ja pestä usein. :)
ykkös.nainen kirjoitti:
On japsi. Joo täytyy huoltaa ja pestä usein. :)
Oikein. Alan vielä tässä iltatouhuihin.
Hyviä öitä. :)
- voihanperse
en ole jännämies, en koskaan iske ketään
- ruma-ätmi
Juon kaljaa ja suren yksinäisyyttä
- Kilttiatm
Kävin tallinnassa ja ostin paljon alkoholia. Nyt ei tarvii alkoon tai kaljakauppaan mennä vähään aikaan ko siel on kallista.
- Hyihyiii
Oletko joku juoppo, jos paljon alkoholia tarvitset?
- Kilttiatm
Hyihyiii kirjoitti:
Oletko joku juoppo, jos paljon alkoholia tarvitset?
En minä juo usein mutta onhan sitä hyvä olla varastossa. Viimeks juonut joskus kk sitten. Talvellakin olin 4 kk ilman
- atännä
En, mutta huomenna lähden yöelämään ja pidän silmät auki ;)
Täällähän sinä, vastasit jo kysymykseen, mitä et ollut edes ehtinyt lukemaan. =D
Hyvä, mun on sitten pakko lähteä kanssa, ihan vain että olen hengessä mukana. *hyvä tekosyy* ;D
- Kivimies7477
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384