Nyt heti lopettakaa se palstailu

nyt-heti-lopettakaa

Olkaa hyvä ja heti lopettakaa ja menkää heti ulos naisia/miehiä iskemään. Nyt mars mars jalat liikkuu kohti baaria ja naisia/miehiä.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö saa mennä vain sosialisoimaan, aika karua jos on pakko yrittää väkisin iskeä summamutikassa ihan ketä sattuu...... :(

      Jos ei ole pakko iskeä ketään, niin sitten voisi käydä vilkaisemassakin menoa ja tuttuja....

    • heteroilla.näin

      Ei naisen kuulu iskeä miestä :(

      Aloitteen tekeminen kuuluu miehille. Nainen antaa itsestään tosi epätoivoisen kuvan, jos yrittää iskeä miehiä.

      Miehet olkoot aktiivisia. Se on luonnollista ja normaalia.

      • ätmel

        Kuuluupas! Nyt heti menet iskemään miehiä.


      • No ei se kyllä järin hyvää kuvaa anna miehestäkään jos alkaa naista jollain iskemään, josku roti sentään, ei nyt sentään enää mitään luolamiehiä olla........ =D

        Aloite on sitten ihan eri asia, mutta silläkin voi tarkoittaa eri asioita.....mutta "pika" tutustumisesta alkavat suhteet, ovat kyllä yleensä sitten niitä "pika" suhteita muutenkin, sopii joillekin, toisille ei...


    • ei.onnistu.ei

      En huolis baarissa kävijää...

      • Tuokaan ei ole ihan yleistettävissä, kun on aika moniuloitteinen, sekä syineen, että tapoineen tuo "baareilija" termi, mutta en itsekään tietynlaisia "baareilijoita" huolisi.....

        En ramppaa itsekään kokoajan ja parisuhteessa en niin baareiluista välitä edes, muutakuin silloin, jos käy hyvässä porukassa kumppanin kanssa joskus, mutta mitää pakollista tarvetta ei siihen ole.

        Jos suurimmaksi osaksi sosialisoi samaa sukupuolta olevien kanssa ja toisen sukupuolen edustajat kenen kanssa tulee nyt sosialisoitua on varattuja tai muuten heitä tapaa tilanteissa, missä tutustuminen ei normaalisti lähde syventymään asialinjaa pidemmälle, koska se ei kuulu niihin tilanteisiin, niin yöelämä on vain yksi tapa vaihtaa heidän kanssaan myös muita ajatuksia rennossa ilmapiirissä.....

        Jos vaihtoehtona on olla aina samaa sukupuolta olevien kanssa tai pariskuntien, tai vaikka olisi tuttuja naisia, vapaita tai varattuja, joiden kanssa ollaan vain tuttuja, niin kyllä sitä sinkkuna haluaa joskus jotain muutakin, ehkä siinä on myös mukana osittain jonkin asteen toive jostakin, vaikka se olisikin turhaa, niin jos ei ole toivoa, niin mitä jää jäljelle?

        Eli jos yleensä vaihtoehtona on luettelemani, sekä yksin puuhailu tai neljän seinän sisällä olo, niin en ihan täysin ymmärrä yöelämän "demonisoimista", koska jollekin se on vain silloin tällöin tapahtuvaa sosialisoimista ja toisille taas toista, monin eri variaatioin......


    • ruma-ätmi

      No jos nyt päätän mennä baariin ja kohti naisia niin mitä niille naisille pitää sanoa että saan pillua? Haittaako jos olen kännissä?

    • ai.minne.ulos

      Menen heti kun joku kertoo, missä on naisia, jotka haluavat tutustua kunnon miehiin parisuhde tavoitteena. Baareihin tms. en mene, koska baarissa on tyhmä meno eikä kunnon naisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe