Naisia saa olemalla suora ja määräävä

The_Kari

On turha alkaa kierrellä ja kaareella, jos tarkoitus on saada seksiä, koska loppukädessä myös naistet tietävät miehen mielenliikkeet hyvin tarkasti. Jos nainen ei ymmärrä miesten tätä ominaisuutta, niin nainen on joko a) jotenkin vajaa-älyinen, tynnyrissä kasvanut, tai b) kiihkofeministi ja kummassakin tapauksessa sinä et halua olla tämän nainen kanssa tekemisissä.

Usein on vielä todettu, että nainen voi yleisesti esittää olevansa b-tyypin ryhmään kuuluva, mutta jos mies on sopiva, niin naisen käytös muuttuu ja hän sallii tältä mieheltä erityyppisen käytöksen, kuin muilta miehiltä. Tällöin on taas aivan turha olla "hienotunteinen" mies, vaan suora ja määräävä.

Valtaosa naisista ei kuitenkaan lopulta tiedä mitä he haluavat, joten miehen on otettava määräävä lähestymistapa ja sanottava naiselle, että Minä. Minä otan sinut, nyt kun sinä tulet kotiini tai että nyt me lähdemme yhdessä minun luokseni iltaa jatkamaan. Nainen pitää tälläisestä miehestä, joka laittaa tapahtumaan ja jolla on selvät sävelet toimien suhteen.

Kaikki muu on vain kuorrutusta, joka voi auttaa naisten saamisessa, mutta perusasiat ovat suoruus ja määräävä asenne. Pitää kuitenkin erottaa tuo määräävä asenne ylimielisyydestä ja törkeydestä. Röyhkeäkin saa olla, mutta ei törkeä. Törkeää on esim. ehdottaa ventovieraalle naiselle yhdyntää ensimmäisessä lauseessa, mutta 5min tuttavuuden jälkeen asia on taas jo aivan toinen. Tosin, paremman tuloksen saa jos vain ehdottaa illan jatkamista asunnolla viinin parissa. Sanat ovat erilaiset, mutta sisältö on sama.

42

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen1111

Sepustuksesi luettuani oli ihan pakko kattoa nimimerkki että oletko todellakin mies, sen verran kiertelyä ja kaartelua teksti mutta joo, lähden viinille kanssasi mutten panemaan. ;)

• ätmel

Teksti taisi olla tarkoitettu miehille. He ymmärtävät monipolvisempaa ilmaisuakin, toisin kuin vain suoria käskyjä ymmärtävät naiset.

• Näitä pleijereitä kyllä näkyy kyllä liikenteessä, jos nainen menee monta kertaa siihen, niin se kertoo myös naisesta jotain.

Säälittävämmät pleijerit tekevät juuri sinun kertomallasi tyylillä ja oikeasti jahtaavat naisia, jopa niin, että naiset "joutuvat" poistumaan baarista.

Näky on monesti todella säälittävä, viimeksi oli yksi tälläinen ja vaikka nainen oli ihan liian humalassa, niin pleijeri ei onnistunut, vaikka jahtasi ympäri yökerhoa tätä ja onnistui hakemaan vielä yhteen tassiin naisen, kun nainen oli hakenut jo hädissään takkinsa, siis naisen ilme kertoi kaiken, eikä ollut ensimmäinen tapaus mitä olen nähnyt.......pleijeri oli yön päätteeksi ihan yksin ulkona, eli homma ei toiminut.

Pistää kyllä aina silmään nämä tyypit, eivät vain ymmärrä kuinka säälittävän näköistä se on, sekä vielä enemmän säälittää ne naiset, ketkä ovat juoneet itsensä liian huonoon kuntoon, jonka jälkeen nämä säälittävämmät tapaukset hyökkäävät heidän kimppuunsa ja mielestäni se on jo ihan suoraan hyväksikäyttöä, jos tälläisiä käyttää hyväkseen, olkoonkin että aikuisen ihmisen pitäisi tajuta olla juomatta itseään sellaiseen kuntoon.

• ätmel

Eräs mies näki kyllä naisen ahdingon, mutta munattomana homona ei kuitenkaan uskaltanut auttaa.

• ätmel kirjoitti:

Eräs mies näki kyllä naisen ahdingon, mutta munattomana homona ei kuitenkaan uskaltanut auttaa.

Itse asiassa olet osittain oikeassa, mutta toisen itsemäärämis oikeuteen ei ole kevyin perustein lupaa puuttua, vaikka välillä haluaisikin.....

Mainitsin tosin yhdessä vaiheessa illan aikana hänelle, että ehkä kunto on hieman huono.... ;)

Olen kyllä toiminut toisinkin, silloin jos nainen ei enää pysy tolpillaan, niin silloin asiaan "pystyy" puuttumaan helpommin, koska voi tarjota vettä/limsaa, kysellä onko ystäviä tai tuttuja, ketkä voisivat auttaa hänet kotiin yms.....

• No empä minä nyt tiedä onko ne nyt niin säälittäviä, jos mies haluaa pillua ja tekee aloitteita naisille.....Aivan sama miten se tehdään kun totuus on, et miehet haluaa pillua ja naiset patukkaa.

• CamelBoots kirjoitti:

No empä minä nyt tiedä onko ne nyt niin säälittäviä, jos mies haluaa pillua ja tekee aloitteita naisille.....Aivan sama miten se tehdään kun totuus on, et miehet haluaa pillua ja naiset patukkaa.

Säälittävää siitä tekee juuri se, ettei tajuta jättää ihmistä rauhaan vaan roikutaan lahkeessa, kuin kapinen piski.....

Lisäksi vielä säälittävämpää on käyttää toisen madaltunutta "tietoisuutta" hyväkseen, vaikka se johtuukin hänen omista toimistaan, tällä tarkoitan näitä naisia, jotka ovat liian huonossa "hapessa"....

Edelleen kaikki kukkaset ja niin edelleen, mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että käytetään toisia hyväkseen tai käyttäydytään, kuin eläin....

• päätä_hyvä_ihminen

Jos sä huomaat naisen olevan kiihkofeministi, et halua hänestä yhtään mitään niin kuinkas nopeasti nainen alkaakin ajatella sua kiinnostavana? Ja etkö sä jo tehnyt oman arviosi naisesta: Ei kelvollinen tapaus.
      Ööööööööö......

• 1ewaaaa

Se on totta että jahkaamisen, eikä ehdota vaikka kämpille menoa "iltamyssylle", nainen olettaa niin ettei miestä kiinnosta.

• toovvve

Entä jos nainen haluaaki määrätä

• ytch665

Mitä väliä naisen halulla on, yleensä "vahvat" naiset vasta oikeaa miestä haluavatkin.

• Ex--PUA

Kyllä, tässä on jonkin verran pointtia.

Useimmiten yksinkertaisin kaava on: nainen valitsee, miehen pitää osata vain tajuta se ja auttaa kanssakäymistä etenemään loppupisteeseensä.

• sivistynytmiiiäääs

En halua lutkaa, joka tuolla tavoin toimivan miehen matkaan lähtisi. Hyi. Ensin pitää tutustua, ja sen pitää tapahtua molempien yhteisestä mielenkiinnosta eikä niin että toinen joutuu tekemään aloitteen.

• nnnnainen

Kyllähän näitä välillä tulee vastaan, miehiä jotka mielellään kertoisivat mitä minä haluan tai tunnen...

Ja nämä ovat ihan viihdyttäviä silloin kun ovat tarpeeksi röyhkeitä. Siinä voi sitten hyvällä mielellä pitää hauskaa ja testata miten hyvin miehellä on sana hallussa. Suurin osa menee aika jumiin kun vastaa jotenkin vähän yllättävämmin niiden syöttöön. Sitten saa olla loppu illan rauhassa, mitä nyt ehkä joutuu vähän pahoja katseita sietämään.

Sen sijaan tulee vaan paha mieli kun ujompi reppana on selvästi mennyt lukemaan jotain pokailuopasta ja koittaa sitten parhaansa mukaan sellaista noudattaa. Sellaisesta tilanteesta on vaikea päästä ulos, kun en haluaisi jo valmiiksi epävarman ihmisen itsetuntoa enää lisää heikentää, mutta tapoihin ei myöskään kuulu baarista mukaan lähteminen... ja muutenkin, harvoista oikeasti kiinnostunut, varsinkaan jos tutustuminen ilman kikkailua ei onnistu.

Ja sitten tietysti ne sankarit, joista pääsee eroon vain portsarin tai naapuripöydän herrasmiesten avustuksella. En kyllä ymmärrä näitä miehiä, jotka eivät vaan millään jätä rauhaan vaikka kuinka yrittäisi nätisti tai rumemmin pyytää. Onko siinä joku "kymmenes kerta toden sanoo" -logiikka? Itse en mielellään vietä aikaa paikoissa joihin en ole tervetullut, mutta toki ihmiset on erilaisia.

• Jbugjpklå

En oo ikinä sanonu ei miehelle jota haluan mut miesten on ihan mahdoton tajuta ettei nainen häädä pois sellaista miestä jota haluaa. Vain ne jota EI halua.

• nnnnainen
        Jbugjpklå kirjoitti:

En oo ikinä sanonu ei miehelle jota haluan mut miesten on ihan mahdoton tajuta ettei nainen häädä pois sellaista miestä jota haluaa. Vain ne jota EI halua.

Kyllä minäkin mielellään tutustun itseäni kiinnostavaan mieheen, enkä silloin tietenkään pyydä jättämään minua rauhaan. Jotkut vaan eivät ymmärrä, että "ei kiinnosta" tarkoittaa ihan tasan sitä, eikä "yritä kovemmin".

• nartutsuukiinni

Menkääs nyt huorat jonnekin muualle lässyttämään.

• hhhokkkerr

Huorat siinä kehuskelivat vain toisilleen miten helppoa se miesten pokaaminen on...

• huoratoksettaa

ja kuinka perkeleesti sitä vientiä on.

• Yks.mies

Itse kokeilin kerrankin olla määräävä ja se johti vain siihen että naisen mielestä puutuin liikaa hänen elämäänsä mistä nainen suuttui aika pahasti. Yleensä olen aika kiltti ja alistuva luonteeltani mutta eipä näytä mitkään keinot tepsivän teki niin tai näin. :(

• mies36

Sain eilen pillua. Siinä ei sanoja tarvittu kun aloin vaan pussailemaan naista. Panetti niin vitusti että laukesin naisen sisään aika pian.

• The_Kari

Vastaan kaikille tässä samassa postissa...

"Säälittävämmät pleijerit tekevät juuri sinun kertomallasi tyylillä ja oikeasti jahtaavat naisia, jopa niin, että naiset "joutuvat" poistumaan baarista."

Nuo miehet haaskaavat resursseja naisiin, joita eivät voi saada. Tämä oppi menee yleensä perille nopeasti ja pian mies yrittää kerran, mutta lukuisia naisia.

"En halua lutkaa, joka tuolla tavoin toimivan miehen matkaan lähtisi."

Kaikki ne on lorttoja. Naisen seksuaalisuuteen kuuluu tämä ikävä piirre, eikä siitä pääse eroon. Miehen on vain otettava oma nautinto siitä huolimatta tästä sukupuolesta.

"Itse kokeilin kerrankin olla määräävä ja se johti vain siihen että naisen mielestä puutuin liikaa hänen elämäänsä mistä nainen suuttui aika pahasti. "

No, nainen voi sanoa näin, mutta loppukädessä naiset arvostavat miestä jolla on vaikutusvaltaa tai mainetta. Harva meistä omaa erityislahjoja joiden johdosta olisi mainetta, mutta miehenä meillä on aina naista enemmän määräysvaltaa. Nainen haluaa kärjistetysti miehen, joka voisi halutessaan tappaa hänet. Sitten naisen mieli on rauhallinen, kun hän saa seksipalvella tälläistä urosta. Valtaosa meistä kuitenkin ymmärtää olla olematta oikeasti väkivaltainen, mutta jo pelkkä äänen korotus ja puhetyyli on riittävä laittamaan naiset ruotuun.

Eräänkin kerran itse menin naisen juttusille baarissa ja kerroin itsestäni ja elämästäni antamatta tälle puheenvuoroa, sitten vain sanoin, että nyt me lähdemme minun luokseni iltaa jatkamaan. Nainen mitään sanomatta laittoi takin päällensä ja seurasi minua ulos taksitolpalle. Näin se onnistuu, kun vain pitää huolen kuka määrää ja kuka seuraa. Sukupuolten välinen luontainen tasapaino.

• Yks.mies

Enpä usko.

• "Nuo miehet haaskaavat resursseja naisiin, joita eivät voi saada. Tämä oppi menee yleensä perille nopeasti ja pian mies yrittää kerran, mutta lukuisia naisia."

Viittasin pleijereiden käytökseen silloin, kun nainen joutuu tilaan, jota ei osaa käsitellä, eikä keksi keinoa päästä tilanteesta pois, kun vastapuolella on mies, joka "ei ymmärrä" antaa naisen olla rauhassa, vaikka hän sitä haluaisi, sekä siihen kun nainen on "hyväksikäytettävässä" tilassa, jolloin tälläiset spedet iskevät kiinni vielä kovemmalla tarmolla.....

• dumdidum

"Kaikki ne on lorttoja. Naisen seksuaalisuuteen kuuluu tämä ikävä piirre, eikä siitä pääse eroon."
        Mikäli lorttoudella tarkoitat taipumusta irtosuhteisiin olet kyllä niin väärässä että itkettää.
        Tiedän että ajatus aidosta ihmissuhteesta naisen kanssa on pelottava, siinähän joutuu näyttämään heikkoutensa ja luottamaankin vielä. Monet miehet tuntuvat käyttävän tätä "kaikki naiset ovat huoria/lutkia" defenssinä nykyään jottei tarvi yrittää edes löytää sitä pelottavaa parisuhdetta.
        Mutta niin, lue joskus jotain tutkittua tietoa ihmisten todellisesta seksikäyttäytymisestä äläkä levitä omia pelkojasi muihin.
        Tässä yhden jaksoin aivan sinua varten kaivaa :) http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2012/08/17/tutkimus-irtosuhteet-eivat-kiinnosta-nuoria

• öaodkiqwufh

Nainen haluaa kärjistetysti miehen, joka voisi halutessaan tappaa hänet. Sitten naisen mieli on rauhallinen, kun hän saa seksipalvella tälläistä urosta.

VITTU TE OLETTE OIKEASTI SAIRAITÄ PÄÄSTÄNNE KAIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Gari-

Nyt sinä HUORA turpa kiinni !!!!!!!!!!!.

• Kari-eeeee

Nyt sinä HUORA turpa kiinni !!!!!!!!!!!

• terveitsetuntoinen

Tässä on nyt ilmeisesti sekoitettu terve itsevarmuus ja määrätietoisuus määräilyyn. Kuka mies / kuka nainen jaksaa toista perässään vetää jatkuvasti? Järki käteen nyt... Ei se että mies ilmaisee mielipiteensä selkeästi ja uskaltaa pitää myös niistä kiinni, ole mitään määräilevyyttä.

• Jsksk

Hyvää tekstiä aloittajalta. Vielä kun jatkat antamalla konkreettisia lauseita tai tekoja niin kokemattomat kiittää!
      Kerronpa hyvän vinkin itsekin:
      Olen ottanut tavaksi näyttää naiselle dominoivaa asennetta kun keskustelu tuntemattoman kanssa lähtee käyntiin siten, että sivuutan täysin naisen kysymyksen.
      Esim baarissa näin:
      N: miks sulla on noi korvatulpat?
      M: Näytäs kätesi..
      (Vaatii ylikiltteyteen tottuneilta miehiltä harjoittelua.)
      Alottajan hyvä pointti on myös se, että sanaton viestintä on ÄÄRIMMÄISEN tärkeää. Sen vuoksi kehotan kokemattomia tutustumaan kehonkieleen ja sanattomaan viestintään kirjoja lukemalla ja harjoittelemalla.

• hunajakukka

Kommunikointitaitoihin kuuluu toisen kysymysten huomioiminen. Jos mies sivuuttaisi sanani täysin, pitäisin häntä epäkohteliaana ja lähtisin etsimään parempaa seuraa.

• Ujoatm26v
        hunajakukka kirjoitti:

Kommunikointitaitoihin kuuluu toisen kysymysten huomioiminen. Jos mies sivuuttaisi sanani täysin, pitäisin häntä epäkohteliaana ja lähtisin etsimään parempaa seuraa.

Älä valehtele.

• Jsksk

Hunajakukka: onko Titanic-elokuvan Jack viehättävä? Jos on niin, katsopa leffa ihan fktapohjalta ja analysoi kuinka miten Jack sivuuttaa välillä Rosen ja välillä Rosen sulhasen jutut.
        Tilanteen ollessa päällä sinulle ei todellakaan tule fiilistä että tyhmä mies keskeytti mun kiinnostavan korvatulppakysymyksen, vaan että vau toi mies on mielenkiintoinen!

• NäinMeillä
        Jsksk kirjoitti:

Hunajakukka: onko Titanic-elokuvan Jack viehättävä? Jos on niin, katsopa leffa ihan fktapohjalta ja analysoi kuinka miten Jack sivuuttaa välillä Rosen ja välillä Rosen sulhasen jutut.
        Tilanteen ollessa päällä sinulle ei todellakaan tule fiilistä että tyhmä mies keskeytti mun kiinnostavan korvatulppakysymyksen, vaan että vau toi mies on mielenkiintoinen!

Onneksi tuota ei ole kuin käsikirjoitettu kymmenien ihmisten toimesta ja näytelty ammattinäyttelijöiden voimin. Jos että ole jo huomannut, elävässä elämässä sanailu ei suju samalla tavalla nokkelasta repliikistä toiseen kuin elokuvissa. 99 kertaa sadasta toisen sivuuttaminen puheessa vaikuttaa epäkohtelijaalta.

• Ex--PUA
        NäinMeillä kirjoitti:

Onneksi tuota ei ole kuin käsikirjoitettu kymmenien ihmisten toimesta ja näytelty ammattinäyttelijöiden voimin. Jos että ole jo huomannut, elävässä elämässä sanailu ei suju samalla tavalla nokkelasta repliikistä toiseen kuin elokuvissa. 99 kertaa sadasta toisen sivuuttaminen puheessa vaikuttaa epäkohtelijaalta.

Oho. Tämän nimimerkin kanssa jostain samaa mieltä.

Tuo on noine assburgermaisine juttuineen PUA-teollisuuden uhri. Ne ovat siis käytännössä vaihtaneet ne vanhat "mikä sun merkkis on/kauniit silmät sulla/käytkö täällä usein"-iskereplat rutiineihin jotka koostuu iskureploista ja maneereista kuten tuo.

Ne eivät ole hyviä sosiaalisia taitoja, koska niissä on sellainen "näytelty" ja huonosti kontekstiin sopiva pohjavire.

Minä itse olen saanut sen huomata aktiiviaikoina,että naiset lähinnä ihmettelivät että miksi tuo on niin outo. Eräs jolle heitin aina kaiken täydellisesti sanoi että "ootko sä opetellut noita ulkoa?" :D

Tuo että joku kysyy sinulta korvatulpista ja haluat nähdä hänen kätensä on juuri tätä sarjaa.

Eikä tuo ole edes ensimmäinen puppe joka etsii todisteita pelimiespelleilyn toimivuudelle fiktiivisistä elokuvista. :D

• Jsksk

Minun kokemukseni mukaan näin on. Miehet käyttävät saa taktiikkaa muiden kilpailevien miesten alaspainamiseen seuraavasti:
        Mies sanoo jotain ja toiset kuuntelevat pöydässä. Kilpaileva mies sanoo jotain, mutta edellinen mies jättää sen täysin huomiotta ja jatkaa omaa juttuaan.

• Ex--PUA

Mutta tämä aloituksen vinkki itsessään ei kyllä ole minusta mitään peliä. Pikemminkin sen antiteesi: olet suora ja annat naiselle tilaisuuden sanoa ei, ilman että eksyt näiden naisten pelien osaksi.

Itse tässä juuri eräälle säädölle heitin samanlaisen jutun kun se kanssa meinasi olla niin vaikeasti tavoitettavaa että. Ja nyt se otti minuun yhteyttä, ja antoi itse ajankohdan koska voimme tavata.

Ei taktiikoita, ei hevonpaskaa miehelle eikä naiselle.

Monesti jutuissa kaikki riippuu siitä, kiinnostaako naista, jos ei niin silloin pelit ovat palceboa, ja jos kiinnostaa, ovat ne sittenkin placeboa.

• Ex--PUA
        Jsksk kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan näin on. Miehet käyttävät saa taktiikkaa muiden kilpailevien miesten alaspainamiseen seuraavasti:
        Mies sanoo jotain ja toiset kuuntelevat pöydässä. Kilpaileva mies sanoo jotain, mutta edellinen mies jättää sen täysin huomiotta ja jatkaa omaa juttuaan.

Mutta tuossa puhuttiin naisesta.

Ja tuossa kohtaa missä puhuit muiden miesten kanssa kilpailemisesta, on vain se voittaja joka saa naisen huomion. Eli tuossa tapauksessa kenellä on kiintoisimmat jutut joihin saa naisenkin mukaan. Jos siis vain jatkat omiesi hörisemistä, annat assburgerin kuvan koska et ymmärrä sosiaalisia sääntöjä, ja sen lisäksi annat myös vielä melko pitkästyttävän keskustelukumppanin vaikutelmankin "eikö tuo puhu muusta kuin nettiroolipeleistä?". Jos tietysti aihe on kiintoisa, välikommentoija jää kylmästi jalkoihin myös muuten.

Joskus isossa naisporukassa eräs huomiohuora yritti tuota tai tuon tapaista minuun. Mutta koska valtaosaa muista naisista kiinnosti se mistä puhuin, ei he edes kiinnittäneet huomiota häirikköön. Lopulta se turhautui ja lähti menemään. :D Kun kommentoin sitä hieman, niin muut naiset olivat minun puolellani, osa nyökytteli ja osa sanoi ääneen sen.

Miehet joilla on vielä pienempi sosiaalinen arvo ovat vielä selkeämmin tuossa tilassa vaakalaudalla: tilanne jossa monta miestä kilpailee yhden naisen huomiosta, on tilanne jossa olet jo hävinnyt,

• erkki-täti

Jos noita sun ohjeita nyt alkaa joku kilttiätmi soveltaa käytäntöön, niin odotettavissa on kilttiätmille ikuinen häpeä lähibaarissa.

Toimi toki valitsemallasi tavalla, jos koet sen toimivan. Mutta älä nyt himputissa ala jakelemaan yleispäteviä ohjeita. Kaikista ei ole ottamaan ohjia, ei edes miehistä.

Hitsi, hekotin täällä jo ääneen kun kuvittelin erilaisia tilanteita livenä..:D

• Miten kulli-täti itse saa miehiä? Vai oletko tyypillinen nainen joka ei itse uskalla tehdä koskaa aloitteita? Naiset on pelkureita ;)

• erkki-täti
        super-atm kirjoitti:

Miten kulli-täti itse saa miehiä? Vai oletko tyypillinen nainen joka ei itse uskalla tehdä koskaa aloitteita? Naiset on pelkureita ;)

Ei ole uskaltamisesta ollut kiinni. En nyt muista, milloin olisin miehelle aloitteen tehnyt, mutta olen kumminkin joskus tehnyt.

"Kulli-täti" -nimittelystä paljastat vain oman epävarmuutesi/kokemattomuutesi ihmissuhteissa. Ei kannata, en moisesta ärsyynny.

• erkki-täti kirjoitti:

Ei ole uskaltamisesta ollut kiinni. En nyt muista, milloin olisin miehelle aloitteen tehnyt, mutta olen kumminkin joskus tehnyt.

"Kulli-täti" -nimittelystä paljastat vain oman epävarmuutesi/kokemattomuutesi ihmissuhteissa. Ei kannata, en moisesta ärsyynny.

"Ei ole uskaltamisesta ollut kiinni."

Mistä se on sitten kiinni jos ei uskaltamisesta?

""Kulli-täti" -nimittelystä paljastat vain oman epävarmuutesi/kokemattomuutesi ihmissuhteissa."

Et sinä pysty kulli-täti - nimittelystäni päättelemään yhtään mitään, etenkään ihmissuhteistani. Jos kuvittelet pystyväsi, niin olet tyhmä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe