Mihin miestä tarvitsee?

neitimäki

Asentamaan lampun kattoon eli pienien sähkötöiden tekeminen.
Esim. sängyn kantoavussa, omat tyttökaverini ovat sen verran heiveröisiä.
En keksi enempää.
Sitten on erikseen maksettavat palvelut ammattilaisilla tietty.

41

1750

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloitus.provoko

      Rakkauteen? En ymmärrä miksi naisten ajatusmaailma on noin kova, pelkästään ulkoisia hyötyjä arvostetaan eikä miestä itseään..

      • mazy

        Samaa mieltä rakkauteen. Rakkaus pitää sisällään paljon asioita.


    • suhteilija

      Jos valitsee parisuhteen, valinta pitäisi tehdä siksi, että haluaa toisen elämäänsä, ei siksi, että tarvitsee toisen elämäänsä.

      • ei-riittänyt

        No just, seurustelin yhden miehen kanssa ja hän alkoi penäämään mihin häntä oikein tarvitsen, ei riittänyt vastaus elämääni. Ossan itse laittaa ne lamputkin. Hän koki itsensä hyödyttömäksi?


    • vihatipunen

      Mä tarttisin miestä kantamaan mut sänkyyn, jos nukahdan esim. tietokoneen ääreen.

      • kannaittesvaan

        Mies antaa myös pusun poskelle. Niin noh nainenhan tuon tekee paremmin.


      • lihavihatipunen
        kannaittesvaan kirjoitti:

        Mies antaa myös pusun poskelle. Niin noh nainenhan tuon tekee paremmin.

        Nykyään käytön tablettia sängyssä, koska en ole löytänyt kantajaa...Vai oonko muka oikeesti minä itte tommosta toivonut...ehkä.


      • kannaittesvaan
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Nykyään käytön tablettia sängyssä, koska en ole löytänyt kantajaa...Vai oonko muka oikeesti minä itte tommosta toivonut...ehkä.

        Ei sängyssä mitään tabletteja käytetä. Siellä luetaan joko kirjallisuutta tai sitten pussaillaan ja klääpitään.


      • kantajamies
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Nykyään käytön tablettia sängyssä, koska en ole löytänyt kantajaa...Vai oonko muka oikeesti minä itte tommosta toivonut...ehkä.

        Voin tulla kantamaan, jos sinulle kelpaa 171cm/61kg mies.


    • ykkös.nainen

      Haluaisin miehen jonka kanssa voitaisiin yhdessä asentaa se lamppu.
      Jonka kanssa olisi intohimoa ja rakkautta.

    • halia_vailla

      On hommia mitkä opettelen itse, maksan jollekin työstä, teen vastapalveluksen tai annan olla koko asian.
      Eikös googlesta löydä lampun asennus ohjeet? Sieltähän miehetkin kivoja ruokaohjeita selaavat.
      Juu, mies on toivelistalla ilman odottavia töitä.

    • naimnenn

      Valaisimien suhteen olen käyttänyt Akin sähkö oy:tä. Laittavat kattolamput kattoon ja ostavat tarvittaessa lampun ja asentavat sen. No problem. Voisin itsekin hoitaa noi mutta kun muuttomiehetkin kieltäyty asentamasta lamppuja mun kämppään kun tulee niin kamalasti sähköiskuja niin siks asennutan uudet lamput muilla. Palaneet lamputhan vaihdan tietysti itse.
      Huonekalut siirrän ja asennan itse, jopa 80 kilosen pesukoneen.
      Opiskeluaikana joskus kerran pyysin miestä kokoamaan kulmakirjoituspöydän. Ei onnistunut vaan jouduin sen kokoamaan itse. Tämän jälleen en ole huonekalujen kokoamiseen miehiltä apua pyytänyt.

      Olen sen ennenkin sanonut että miestä/toista ihmistä tarvii vain siihen että saa roskapussin päälle toisen muovikassin. Se on hankalaa yksin.

      Mutta oikeasti hävettää naisten puolesta jos törmää sellasiin naisiin jotka ei osaa käyttää puhelinta tai tulostinta. Tulee väkisinkin mieleen että monta aivosolua niillä mahtaa olla.En ole eläissäni lukenut yhtäkään käyttöohjetta mutta silti osaan käyttää tietokonetta, tulostinta, skanneria, älypuhelinta, älykahvinkeitintä, telvisioo ja pesukoneita.
      Sinkkuudessa on pahinta se ettei oo ketään ketä hemmotella, eli hemmottelen miestä kaikin mahdollisin tavoin :)

      • neitimäki

        Pitääkin googlettaa akin sähkö :)


      • naimnenn
        neitimäki kirjoitti:

        Pitääkin googlettaa akin sähkö :)

        Mul on puhelimes tallennettuna niitten numero, se on kännykkänumero ja hävettää ihan s**tanasti ku joskus vahingos lähettäny tekstareita tai kuvaviestei sinne!!!! :D


      • juupa_juupa

        Mä olen hyvinkin näppärä käsistäni joten mun takia älä koe häpeää. En vain ole kiinnostunut kännyistä, skannereista ym härpäkkeistä. Hyvin olen pärjännyt ilman ongelmaa "puutteineni".
        Älykahvinkeitin? Voi kiesus.
        Ja mites menikään se älykännyn kehuttu käyttötaito??


      • Professional
        neitimäki kirjoitti:

        Pitääkin googlettaa akin sähkö :)

        Akin sähkö tekee sutta ja sekundaa. Sähköt ihan sekaisin niiden jäljiltä.


      • yksin_iltaisin

        Jäin yllättäin leskeksi, oli pakko opetella kaikki ns. miesten työt. Nykyisin löytyy hyviä ohjeita netistä. Opin paljon uusia asioita ihan harjoittelemalla.
        Pihatyöt, kodin pikkujutut, kuten loisteputken vaihto, patterin ilmaus, viemäritukoksen avaus, auton/ fillarin renkaanvaihdot yms. (mitä harvoin tarvitaan) osasin jo valmiiksi, koska meillä tehtiin yleensä kaikki kotihommat yhdessä. Isompiin remppa/ roudaushommiin tilaan ammattilaisen.

        Miestä kaipaisin lähinnä seuraksi; keskustelemaan, halimaan, silittelemään, nukkumaan mun vieressä ja vähän muutakin.....sitä on ikävä!


    • öllöööö

      Kyllä mieskin haluu läheisyyttä eikä vain seksiä

    • kierremies

      Ei kattoon mitään lamppua asenneta, vaan valaisin.

      • Makuuhuoneen kattoon asennetaan peili, eikä mitään valaisimia.


      • kierremies

        Ei sinne kattoon mitään peilejä asenneta. Täytyyhän Ihmisen uskaltaa mennä yön saapuessa nauttimaan hyvinansaittuja nukkumatin siunaamia unosia.

        Nyt jos katossa on peili asennettuna niin sitähän alkaa pelkäämään koska tuo hytäkkä putoaa päälle.


      • kierremies kirjoitti:

        Ei sinne kattoon mitään peilejä asenneta. Täytyyhän Ihmisen uskaltaa mennä yön saapuessa nauttimaan hyvinansaittuja nukkumatin siunaamia unosia.

        Nyt jos katossa on peili asennettuna niin sitähän alkaa pelkäämään koska tuo hytäkkä putoaa päälle.

        Taivas sun päälle putoaa!


      • kierremies
        modelli kirjoitti:

        Taivas sun päälle putoaa!

        Kyläpäällikkö Aladobixin päälle putoaa taivas ihan jutsillaan. Meikäläisen päälle ei putoa mitään kattopeilejä.


      • Sairastapeliä
        kierremies kirjoitti:

        Kyläpäällikkö Aladobixin päälle putoaa taivas ihan jutsillaan. Meikäläisen päälle ei putoa mitään kattopeilejä.

        Uhkailuako?


    • john.d.high

      Jahas joo! Ainakin aiemmassa maailmankuvassani olen ajatellut miehellä olevan naiselle hyvinkin käyttöä..Käsitykseni mukaan vaikkapa lapsien teko on yksinkertaisinta ja helpointa han vaan perushommalla. Tietenkin jos ei minkäänlaista kiinnostusta vaikkapa edellä'mainittuun asiaan ole,on kukaties sama oleskella yksin ja opetella tekemään kaikki itse. Joiltakin puuttuu jotakin,vaikkapa se ikiaikainen suvunjatkamisen vietti.

    • Minä tarvitsen miestä oikeastaan joka asiaan.

      Ilman miestä on mahdotonta olla.

      Niin pitkä lista etten jaksa sitä edes kirjoittaa.

      • Miten sitten olet tähän saakka pärjännyt sinkkuna? Nuo termit "joka" ja "mahdoton" pistävät silmään, herättävät kysymyksiä sekä luovat ristiriitoja.


      • MJTMH kirjoitti:

        Miten sitten olet tähän saakka pärjännyt sinkkuna? Nuo termit "joka" ja "mahdoton" pistävät silmään, herättävät kysymyksiä sekä luovat ristiriitoja.

        Lainaamalla.

        Oletko koskaan käynyt kirjastossa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Lainaamalla.

        Oletko koskaan käynyt kirjastossa.

        No tietenkin mutta... en nyt ymmärrä mistä puhut.


    • trolli

      Mä en taidakkaan vastata tähän, kun muutaman vastauksen jo luin. Ihan toisella aaltopituudella kun taas huitelen... kumppaniksi, omaksi ilokseni.

      Niin välillä tietenkin mielialojeni kohottajaksi, kun maailma murjoo mua... ja päinvastoin myös.
      Metsään ja merelle ... siksi toiseksi ihmiseksi, koska niin on turvallisempaa kun matkassa on kaksi, yhden sijasta. Eli mä kaipaan turvallista syliä mihin käpertyä... niin ja oikeastaan vähän muuhunkin.

    • kaikenseottaa

      Ei se kuule niin yksinkertaista ole, pitää tietää kumpaan suuntaan sitä lamppua pitää kiertää. Jos netti on pimeenä niin eihän siitä tule mitään.
      Älä ole niin vaativa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe