Kuulitteko heti paikalla nyt lähdette ulos etsimään miestä. Mars mars jalat liikkuu ripeästi kohti miehiä kuulitteko siellä hopi hopi.
Nyt naiset heti lopettakaa se sinkkuilu
22
<50
Vastaukset
- mikäshoputtaja
Sinäkin olet :P tiesitkö ettei kaikki välttämättä ole kinkkuja :D
- vihatipunen
Emmää jaksa. Sitäpaitsi olin perjantaina 5 tuntia "ulkona" eikä kukaan mies tullut edes juttelemaan mulle. Kukapa nyt tällaiselle vanhalle akalle mitään tuliskaan juttelemaan...
- ätmi-sinkku
Eikö naiset voi jutella miehille ja tehdä alotteita.
- mietitätä
Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Miten voi olla niin vaikeaa ymmärtää, että nainen pärjää erittäin hyvin ilman miestäkin.
- vihatipunen
ätmi-sinkku kirjoitti:
Eikö naiset voi jutella miehille ja tehdä alotteita.
En mä viitti koska eihän se sovi, että vanha lihava ruma nainen tekisi miehille aloitteita. Miehethän loukkaantuisi moisesta.
vihatipunen kirjoitti:
En mä viitti koska eihän se sovi, että vanha lihava ruma nainen tekisi miehille aloitteita. Miehethän loukkaantuisi moisesta.
Mitä jos olisit tehnyt aloitteen vanhalle, lihavalle ja rumalle miehelle? En usko että olisi loukkaantunut.
- meneeylihilseen
vihatipunen kirjoitti:
Nämä naisten selitykset aloitteenteon välttämiseksi alkaa mennä jo ihan absurdeiksi. Siis mies loukkaantuu jos nainen tekee aloitteen? Pitää olla aika eriskummallinen ajatuksenjuoksu jos tuollaiseen päätelmään tulee.
- Kuulitteko
Ottakaa naiset suunnaksi Turun Varissuo. Siellä asuu aikamme legenda, YTM-mies DarkFear!
- sinkkuilija
En halua lopettaa sinkkuilua, joten älä komentele
- ilomastaitsestä
Miksi pitäisi?
- parempiyksin
En uskalla.
- atännä
Olin eilen eikä mitään löytynyt ;D En sitä kyllä uskonutkaan, enkä sen kummemmin edes etsinyt... Katselin parissa paikassa ympärilleni, juttelin parin naimisissa olevan kovasti selittelevän häntäheikin kanssa (yök) ja väistelin känniläisiä. Ei tee taas hetkeen mieli lähteä baareihin.
Eipä ne niitä kaikkein ideaalisempia paikkoja olekaan ja tuntuu, että naisia kohtaan on aika "raadollista" menoa siellä, joka sitten karkottaa ne viimeisetkin "helmet" yöelämästä pois.....
Harmi, että sinullekin kävi noin, vaikka sitähän se monesti siellä on.
- plaaahhh
Just tein iltapalaa niin en mä enää jaksa mihinkään lähteä. Jos sitten vaikka ensi viikonloppuna.
- ei.saa.kiinni
Juuri tulin metsälenkiltä. Kyllä siellä muutama mies oli, menivät vain niin nopsaa ettei perässä pysynyt...
- niinyksinkertaistaonnion
Ymmärrän sen, että jos ei ole koskaan seurustellut tai ollut parisuhteessa niin haluaa löytää jonku rinnalleen. Mutta kun takana on päättynyt pitkä parisuhde, jonka on aloittanut hyvin nuorena niin ajattelee asioista eri tavalla. Onni tulee ihmisen sisältä.
- kuneiniinei
Miehet antaa mulle aina pakit, olenhan ATN. On se kumma kun ei kunnollinen nainen kelpaa.
- RiskeLamaa
Laske rimaa.
- kunneiniinei
Oon jo sen riman yläpuolella.
- 0117
Ei suomalaiset naiset osaa. Kotona meikataan ja puhutaan mitä sylki suhun tuo. Mutta kun päästään ovesta ulos niin naama menee väärinpäin ja äksyillään ja halveksitaan heitä jotka pyrkivät keskustelemaan.
Tulee aina mieleen KUMMELI vitsi kun puhutaan tyttöjen illasta. "Ihan mukava ilta mutta se törppö pilas kaiken", kun yksi mies kysyi toiselta "lähtisitkö tanssimaan".
Suomalaiset ovat turhan valikoivia ja pakitetaan heti kun olisi mahdollisuus toteuttaa haaveet.- Ex--PUA
Hahah. :D
Tuo on niin täydellinen kuvaus kyllä.
Suomalainen nainen vaatii ettei mies ole juro, vaan EUROOPPALAISEN sivistynyt supliikkipelle, ihan vain jotta naisen ei itse tarvitse nähdä vaivaa puhumisesta. - tympääntynyt
vaikka olenkin mies niin ymmärrän eukkojen estoja. samaistu sinä siihen tilanteeseen että joutuisit viettämään aikaas jurrisen juntin kanssa joka pahimmillaan on viellä väkivaltainen. nykyisin kun käytöstavat ja kotikasvatus on ollut hakusessa joka perheessä viimeset 10 vuotta. vapaan kasvatuksen kakarat täällä vinkuu että ei saa pilluu. se on katsos siitä kiinni kuinka toista kohtelee. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471