On normaalia että naisen ei tarvitse osata mitään esim vaihtaa autoon renkaita, laittaa lamppua kattoon, pistää taulua seinään, tankata autoa tai edes tietää miten päin vasaraa pidetään. Sitävastoin miehen pitää osata kaikki myös ne naisten työt ja on lähinnä noloa jos mies seisoo auton avaimet käsissään tyhmän näköisenä eikä tiedä mikä osa avaimesta työnnetään virtalukkoon kun pitää ensin painaa nappia että avain tulee ylipäätään esiin kuten eräs nainen hämmästeli toopena autoni avainta. Jos mies ei osaa edellämainittuja on hän uusavuton paska ja piloille lellitty josta ei voi käyttää edes termiä mies mutta naiselle taas avuttomuus on sallittua ja se jopa nähdään hellyyttävänä. Miksi?
Miksi avuttomuus hyväksytään naisilla?
29
90
Vastaukset
- wertyuio
Tuhansia vuosia se värkki naisen jalkovälissä on taannut sen, ettei naisen tarvi osata mitään. joku mies kuitenkin tulee palkinnon toivossa ne asiat tekemään.
Perinteisten sukupuoliroolien takia. Moni (luuseri)mieskin haluaa näyttää pätevältä kaverilta naisen silmissä. Jos ei kaverista itsessään ole siihen, niin hommaa helpottaakseen nainen sitten teeskentelee vähän avutonta ja bimboa. Muutenhan kaverin itsetunto romahtaisi ja se alkaisi vaikertaa nykynaisten liian vahvaa ja itsenäistä luonnetta.
super-atm kirjoitti:
Puhut selvästi itsestäsi.
Voipa olla niinkin.
Sinustahan on varsinainen perskärpänen tullut. Mahtaisiko katkeruutesi helpottaa, jos saisit joskus pillua?Ratikkakuski kirjoitti:
Voipa olla niinkin.
Sinustahan on varsinainen perskärpänen tullut. Mahtaisiko katkeruutesi helpottaa, jos saisit joskus pillua?"Sinustahan on varsinainen perskärpänen tullut."
Ja sinä olet kusipää aina ollutkin ;) Varmasti harmittaa kun et pääse täällä yksin meuhkaamaan ja provosoimaan ajankuluksi muita.
"Mahtaisiko katkeruutesi helpottaa, jos saisit joskus pillua?"
Kovin vakuuttunut olet siitä etten muka saa pillua. Jokainen mies saa tahtoessaan pillua, jopa sinä vaikka idiootti oletkin ;) Et itsekään maksamatta pilluasi saa. Japsihoro ottaa kyllä maksun.super-atm kirjoitti:
"Sinustahan on varsinainen perskärpänen tullut."
Ja sinä olet kusipää aina ollutkin ;) Varmasti harmittaa kun et pääse täällä yksin meuhkaamaan ja provosoimaan ajankuluksi muita.
"Mahtaisiko katkeruutesi helpottaa, jos saisit joskus pillua?"
Kovin vakuuttunut olet siitä etten muka saa pillua. Jokainen mies saa tahtoessaan pillua, jopa sinä vaikka idiootti oletkin ;) Et itsekään maksamatta pilluasi saa. Japsihoro ottaa kyllä maksun.Jos sinä saat pillua, niin sitten nimimerkkisi on harhaanjohtava. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Jos sinä saat pillua, niin sitten nimimerkkisi on harhaanjohtava. ;-)
Se on ihan totta. Sinunkin nimimerkkisi on harhaanjohtava. Kusipää kuvaa sinua Ratikkakuskia paremmin ;)
super-atm kirjoitti:
Se on ihan totta. Sinunkin nimimerkkisi on harhaanjohtava. Kusipää kuvaa sinua Ratikkakuskia paremmin ;)
No kylläpä minä nyt tunnun vahvoja aggressioita vähäverisissä lajitovereissani herättävän. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
No kylläpä minä nyt tunnun vahvoja aggressioita vähäverisissä lajitovereissani herättävän. ;-)
Kusipää on kusipää, niin kuin sinä. Ihan sopiva nimi. Ole ihmeessä ylpeä. On syytäkin olla.
- Ujoatm26v
super-atm kirjoitti:
Vai olisko paskakuski.
- pötypuhetta
Aloittaja voisi tulla pois sieltä viktoriaanisesta maailmasta missä naiset pyörtyilevät viehkosti eivätkä jaksa kannatella mitään virkkuukoukkua painavampaa. Kyllä nykyajan tytöt joutuvat opettelemaan renkaiden vaihdot ja taulujen seinään kiinnitykset ihan itse. Olisi aika heikkoa vanhemmuutta päästää lapsi maailmalle ilman perustaitoja kuten sulakkeiden vaihtamiset jne.
- 14x9
Hyväksytkö itse? Jos hyväksyt, olisiko itsetutkiskelun paikka?
Jatkokysymys: miksi se on palstamiesten mielestä naisten syy, että heiltä hyväksytään avuttomuus? Miksi miehet eivät edellytä naisilta osaamista, koulutusta, tuloja, uraa jne?
(Olen kyllä jälleen eri mieltä avauksesta, kyllä naisilta odotetaan vähintään yhtä paljon kuin miehiltäkin, mutta se ei nyt ole pointti.)- ArvonsaTuntevaMies
"Miksi miehet eivät edellytä naisilta osaamista, koulutusta, tuloja, uraa jne?"
Koska miehet eivät ymmärrä arvoaan. - S24.nFemakotRy
Ei taas tullu puun takaa että femakko helka on erimieltä miehen aloituksen kanssa. Jos nainen tekee tänne minkä tahansa avauksen niin sinä olet kyllä sitä myötäilemässä.
ArvonsaTuntevaMies kirjoitti:
"Miksi miehet eivät edellytä naisilta osaamista, koulutusta, tuloja, uraa jne?"
Koska miehet eivät ymmärrä arvoaan.ArvonsaTuntevaMies ei ole huomannut, että suurin osa miehistä arvostaa naisissa eri asioita kuin naiset miehissä.
- ArvonsaTuntevaMies
Ratikkakuski kirjoitti:
ArvonsaTuntevaMies ei ole huomannut, että suurin osa miehistä arvostaa naisissa eri asioita kuin naiset miehissä.
Itse en jaksaisi katsella mitään avutonta bimboa, jota saa olla koko ajan häpeämässä vaan vaadin naiselta noita edellä lueteltuja ominaisuuksia. Olen sen arvoinen.
"miksi se on palstamiesten mielestä naisten syy, että heiltä hyväksytään avuttomuus? Miksi miehet eivät edellytä naisilta osaamista, koulutusta, tuloja, uraa jne?"
Jotkut arvostavat ihmisissä eri asioita kuin toiset, eli ei se väärin ole, jos itse edellyttää kumppaniltaan eri asioita kuin toiset, eikä kenelläkään ole oikeus puuttua tai vaatia kaikilta samoja arvostuksen kohteita muissa ihmisissä.
Itse arvostan ihmisiä ihan eri perustein, eli materialistit ei ole minun juttuni.....mutta kaikki kukkaset ja niin edelleen, jokaiselle omanlaisensa.
- ätmel
Kyllä nuo uusavuttomatkin naiset yleensä osaavat mm. imeskellä viidakkoastujan mustaa makkaraa. Taitaa olla puhdas priorisointikysymys.
- Ujoatm26v
Niin eli tehdään vain sitä mikä huvittaa ja on kivaa ja jätetään kaikki ikävät velvollisuudet aisurimiesten murheeksi.
- ykkös.nainen
Kyllä nykyisin naisetkin osaa tehdä miesten töitä. Osaan esim. hitsata. Osaako sitä kaikki miehetkään?
- ujukhkujjk
Naisilla on määräävä markkina-asema, jota he törkeästi hyödyntävät.
- Ikis__M
Minusta on ihan ok jos nainen ei osaa ns. miesten töitä, hyvä jos on halukas niitäkin oppimaan mutta pääpaino onkin naisten töissä joita niitäkään eivät naiset nykyään aina hallitse niin kuin esim. ruuanlaittoa, leipomista yms. jotka on ihan perustaitoja. Jos vaikka alkaisin seukkaamaan naisen kanssa joka ei osaa keittiössä enemmän kuin minä niin olisihan se vähän turhauttavaa alkaa opettamaan semmoisia juttuja joista itse haluaisin naiselta oppia.
- Jostakin
Tuskinpa naisten avuttomuutta enää nykyään hyväksytäänkään. Tai ehkä tarkemmin, naiset nykyään odottavat käytännöllisyyttä ja oma-aloitteisuutta paitsi mieheltä, myös itseltäänkin.
- Ujoatm26v
En minäkään osaa kunnolla moniakaan asioita ja miksi minunkaan pitäisi osata kun ei kerran naistenkaan tarvitse osata. Haistakaa paska kaikki.
- 1212
Kaikki riippuu naisen ulkonäöstä ja iästä.
Kaunis 22v voi olla täysin avuton ja vaikka luonteeltakin 4- ja silti suosiota riittää. Jos suoriutuu siiderien ostamisesta Lidlistä ja mekon tilaamisesta H&M:n nettikaupasta (vanhemmilta pummituilla rahoilla) niin se riittää. Käytännön taidot ja mukava luonne ovat plussaa, mutta eivät tarpeen.
30 nainen tai 40 nainen on eri asia. Vaikuttavat olevan hyvinkin osaavia, ei ollenkaan avuttomia. Mutta toki ulkonäkö sitten harvemmin säväyttää. - älyhoiäläjätäavutonta
Normaalia ja normaalia, osaan vaihtaa autoon renkaat(kaksikertaavuodessa), valmistaa ruokaa jokapäivä, sahata lautoja, kaataa puita, kiinittää lappuja kattoon, laittaa pistorsioita seinään, synnyttää lapsia yms. siitä huolimatta tunnen avuttomuutta monessakin käytännön asiassa kuten mieskin,en vain pysty olemaan täydellisen normaali, enkä hyväksy avuttomuuttani mut minkäs teet kun välillä vain ei ole ruista ranteessa ja älliä päässä, siitä kärsii koko keho.
- Nerepiireijästä
Niillä on se reikä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471