Siipien rikkojat,-rikkoneet,elämäm koululaiset yms

AnnanKulliaSulleNainen

He olivat nahkatakkisia tyttöjä ja nähneet helvetin = alkoholismin ja nyt 45 vuotiaana naama on kulahtanut ja pussit roikkuu silmien alla, koulutus = työkkärin perehdytys siistijä siivooja laitos huolto RÖYH!!

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnnanKulliaSulleNainen

      Nyt sitten "jakavat" Facebook sivuilla aforismeja esim. "Rakkautta on rakastaa ei vihata - JOCE" "Olet arvokas vatsa nahkoi nesi -JOCE" jne jne

    • anniinainen

      Yksi tuttu mies taisi ruveta suhteeseen tuollaisen nuoremman version kanssa. Varsinainen ongelmakimppu koko akka vaikka on ainakin vielä hyvännäköinen. Mutta ehkä se on sen näköiselle miehelle hyvä suoritus ylipäätään saada joku nainen.

      • homokammonen

        Nykyisin oon avioliitossa hänen kanssaan. Kiitos vaan onnitteluista.


    • hunajakukka

      Sitä taas oikein etsimällä etsitään ihmisiä, joita voi halveksia ja joihin verrattuna voi tuntea ylemmyyttä. Jotain vikaa itsetunnossa kenties.

    • KaruTotuus

      Eli näitä pentuna päähän potkittuja ja nuorena luovuttaneita kuuluu nyt sitte arvostella kun ei omasta helposta elämästä saa kehuja?

      • YTMn_neuvot

        En usko tuohon selitykseen että heikompia tai muuten huonompiosaisia kritisoivat olisivat aina itse helpon elämän tuottamia ihmisiä.

        Mitä se haittaa arvostella tuolla sävyllä? Eikö se elämässään luovuttamattomuus ja eteenpäin painaminen ole melkein jokaisen tavoitteena? Niitä jotka eivät näin tee tullaan kritisoimaan nyt ja aina. Tältähän olisi voinut välttyä siten ettei olisi alkanut elämänkoululaiseksi.

        Ei varmaan tasapainoinen ihminen erityisesti kehuja omasta elämästään tarvitse. Mutta eiväthän nämä päätökset missä katsotaan onko ihminen menestyjä vai luuseri ole mitään arvottamattomia asioita. Jos joku luovuttaa, looginen seuraus on että siitä huudellaan ja haukutaan silloin tällöin. Muutenhan "voittamisessa" ei olisi mitään mieltä.


      • 5t6y

        Jokainen voi joutua elämässään heikoille. Ei paljon kannata huudella, kalahtaa vielä omaan nilkkaan. Sitä paitsi heikoilla oleva ihminen tarvitsee ja ansaitsee inhimillistä kohtelua kuten me kaikki. Inhimilliseen kohteluun ei kuulu mikään huutelu ja haukkuminen.


      • YTMn_neuvot
        5t6y kirjoitti:

        Jokainen voi joutua elämässään heikoille. Ei paljon kannata huudella, kalahtaa vielä omaan nilkkaan. Sitä paitsi heikoilla oleva ihminen tarvitsee ja ansaitsee inhimillistä kohtelua kuten me kaikki. Inhimilliseen kohteluun ei kuulu mikään huutelu ja haukkuminen.

        Uskon aloittajan kritiikin johtuvan siitä seikasta, että nämä nimenomaisen samat nahkatakkitytöt taisivat hänelle jäädä mieleen nuoruudesta juuri sellaisina liian lujaa eläjinä, jotka nyt vanhemmalla iällä maksavat aikaisemmasta ylimielisyydestään.

        Eiväthän kaikenlaiset luuserit kerää negatiivista huomiota itseensä. Elämässään voi joutua heikoille, mutta kyllä jokaiselle peruskoulussa kerrottiin elämän suuntaviivoista sen verran että mikä kannattaa ja mikä ei. En pidä ajatuksesta, että jokainen on samalla viivalla arvostuksessa teoistaan ja päätöksistään riippumatta. Voisi tehdä mitä tahansa ja sen jälkeen itkeä suvereenien oikeuksiensa perään. Mutta eihän niin tapahdu, läskejä haukutaan edelleen läskeiksi ja ihan aiheestakin. Ihminen on jossain määrin valintojensa summa.


      • 5t6y
        YTMn_neuvot kirjoitti:

        Uskon aloittajan kritiikin johtuvan siitä seikasta, että nämä nimenomaisen samat nahkatakkitytöt taisivat hänelle jäädä mieleen nuoruudesta juuri sellaisina liian lujaa eläjinä, jotka nyt vanhemmalla iällä maksavat aikaisemmasta ylimielisyydestään.

        Eiväthän kaikenlaiset luuserit kerää negatiivista huomiota itseensä. Elämässään voi joutua heikoille, mutta kyllä jokaiselle peruskoulussa kerrottiin elämän suuntaviivoista sen verran että mikä kannattaa ja mikä ei. En pidä ajatuksesta, että jokainen on samalla viivalla arvostuksessa teoistaan ja päätöksistään riippumatta. Voisi tehdä mitä tahansa ja sen jälkeen itkeä suvereenien oikeuksiensa perään. Mutta eihän niin tapahdu, läskejä haukutaan edelleen läskeiksi ja ihan aiheestakin. Ihminen on jossain määrin valintojensa summa.

        Nuoruus ja tyhmyys, vanhuus ja viisaus, sanotaan. Pitää osittain paikkansa. Nuorena tulee tehtyä tyhmyyksiä. Eivät ne määritä koko ihmistä ja oikeuta halveksimaan häntä. Aivan hyvin voi olla sitä mieltä, että ihminen on tehnyt vääriä valintoja ja silti antaa tälle ihmiselle ihmisarvoisen kohtelun. Ihan peruskauraa, jokaisen pitäisi ymmärtää sen verran. Kummallista aikaa elämme kun peruskohteliaisuuskin on menettänyt merkityksensä ja ihmisille saa muka mennä sanomaan mitä tahansa.


      • YTMn_neuvot
        5t6y kirjoitti:

        Nuoruus ja tyhmyys, vanhuus ja viisaus, sanotaan. Pitää osittain paikkansa. Nuorena tulee tehtyä tyhmyyksiä. Eivät ne määritä koko ihmistä ja oikeuta halveksimaan häntä. Aivan hyvin voi olla sitä mieltä, että ihminen on tehnyt vääriä valintoja ja silti antaa tälle ihmiselle ihmisarvoisen kohtelun. Ihan peruskauraa, jokaisen pitäisi ymmärtää sen verran. Kummallista aikaa elämme kun peruskohteliaisuuskin on menettänyt merkityksensä ja ihmisille saa muka mennä sanomaan mitä tahansa.

        Kummallista aikaa tosiaan elämme. Ihmisillä pitäisi olla vapaus syödä mitä tahansa välittämättä mistään. Nussia ketä tahansa, olla huolimaton, tuoda toivomattomia lapsia tähän maailmaan, olla välittämättä heistä, olla hankkimatta ammattia, vaatia arvostusta omana itsenään tekemättä mitään itsensä eteen, rahaa pitäisi tulla seinästä automaattisesti...

        Peruskohteliaisuus on varattu niille ihmisille jotka edes yrittävät. Tyhmä ihminen tekee tyhmiä asioita. Muut ihmiset lyövät sen jälkeen kuin vierasta sikaa jos ovat lyödäkseen. Toiset oppivat täten ettei kannata tyhmäillä. Toiset eivät. Toisten kohdalla kritiikin sykli jatkuu, toisten ei.

        Ihmisarvoista kohtelua pitäisi ensin varmaan harjoittaa itse. Eli ettei ole vitun idiootti luuseri. Sen jälkeen muiden on hieman helpompi antaa arvostusta.


      • 5t6y
        YTMn_neuvot kirjoitti:

        Kummallista aikaa tosiaan elämme. Ihmisillä pitäisi olla vapaus syödä mitä tahansa välittämättä mistään. Nussia ketä tahansa, olla huolimaton, tuoda toivomattomia lapsia tähän maailmaan, olla välittämättä heistä, olla hankkimatta ammattia, vaatia arvostusta omana itsenään tekemättä mitään itsensä eteen, rahaa pitäisi tulla seinästä automaattisesti...

        Peruskohteliaisuus on varattu niille ihmisille jotka edes yrittävät. Tyhmä ihminen tekee tyhmiä asioita. Muut ihmiset lyövät sen jälkeen kuin vierasta sikaa jos ovat lyödäkseen. Toiset oppivat täten ettei kannata tyhmäillä. Toiset eivät. Toisten kohdalla kritiikin sykli jatkuu, toisten ei.

        Ihmisarvoista kohtelua pitäisi ensin varmaan harjoittaa itse. Eli ettei ole vitun idiootti luuseri. Sen jälkeen muiden on hieman helpompi antaa arvostusta.

        Jos ihminen on vitun idiootti luuseri, ei se tarkoita, ettei hän osaa harjoittaa ihmisarvoista kohtelua lähimpiään kohtaan. Oman elämän hallinta vain saattaa olla hukassa. Tällainen ihminen tarvitsee apua ja tukea. Apu ja tuki ei tarkoita sitä, että hyväksytään tämän ihmisen teot. Ihminen kärsii typeryyksistään ihan omassa elämässään, ei siihen tarvita enää taustakuoroa huutamaan kuinka onkaan elämä sössitty. Haukkuminen ei tutkitusti ole tehokas tapa kannustaa ihmistä muutokseen. Se on vain ilkeilyn oikeuttamista kun selitetään, että olet ansainnut haukkumiset.


      • YTMn_neuvot
        5t6y kirjoitti:

        Jos ihminen on vitun idiootti luuseri, ei se tarkoita, ettei hän osaa harjoittaa ihmisarvoista kohtelua lähimpiään kohtaan. Oman elämän hallinta vain saattaa olla hukassa. Tällainen ihminen tarvitsee apua ja tukea. Apu ja tuki ei tarkoita sitä, että hyväksytään tämän ihmisen teot. Ihminen kärsii typeryyksistään ihan omassa elämässään, ei siihen tarvita enää taustakuoroa huutamaan kuinka onkaan elämä sössitty. Haukkuminen ei tutkitusti ole tehokas tapa kannustaa ihmistä muutokseen. Se on vain ilkeilyn oikeuttamista kun selitetään, että olet ansainnut haukkumiset.

        Yksi osa tätä typeryyksistään kärsimistä on se muiden ihmisten huutelu ja kritiikki. Jos väität ettei häpäisy, nolaaminen tai heikoksi tekeminen ole tehokas keino muuttaa ihmisten toimintaa, olet kujalla.

        Edelleen, kukaan joka ei arvosta itseään riittävästi ei ole eikä pitäisikään olla edes vääräleukaisen kritiikin yläpuolella. Jos henkilö on oman elämänsä hallinnassa, hän voi olla välittämättä haukuista.

        Onko sinulla kokemusta alkoholismista? Jos olet läheinen ja "enabler" eli hoidat muut juoksevat asiat että juoppo pääsee juomaan, saat kyllä kiitosta. Jos potkit perseelle ja toivot että juoppo ottaa elämänsä itse haltuun, saat haukut. Juoppo juo itsensä hengiltä tai korjaa toimintatapansa. Vaimentamalla oikeutetun kritiikin siirrät itseäsi lähemmäs enablerin statusta, so. olet mukana hyväksymässä juopon valintaa tehdä itsemurha omilla valinnoillaan.


      • 5t6y
        YTMn_neuvot kirjoitti:

        Yksi osa tätä typeryyksistään kärsimistä on se muiden ihmisten huutelu ja kritiikki. Jos väität ettei häpäisy, nolaaminen tai heikoksi tekeminen ole tehokas keino muuttaa ihmisten toimintaa, olet kujalla.

        Edelleen, kukaan joka ei arvosta itseään riittävästi ei ole eikä pitäisikään olla edes vääräleukaisen kritiikin yläpuolella. Jos henkilö on oman elämänsä hallinnassa, hän voi olla välittämättä haukuista.

        Onko sinulla kokemusta alkoholismista? Jos olet läheinen ja "enabler" eli hoidat muut juoksevat asiat että juoppo pääsee juomaan, saat kyllä kiitosta. Jos potkit perseelle ja toivot että juoppo ottaa elämänsä itse haltuun, saat haukut. Juoppo juo itsensä hengiltä tai korjaa toimintatapansa. Vaimentamalla oikeutetun kritiikin siirrät itseäsi lähemmäs enablerin statusta, so. olet mukana hyväksymässä juopon valintaa tehdä itsemurha omilla valinnoillaan.

        On kokemusta alkoholismista, alkoholistin lapsena. Ei alkoholismin mahdollistaminen ole mitään apua, mutta ei ole haukkuminenkaan. Alkoholistin pitää saada pudota kunnes on valmis nousemaan. Luonaan ja elämässään ei alkoholistia kannata pitää. Silti haukkuminen ei ketään auta, jos muuta luulet, olet itse pahasti kujalla.


      • YTMn_neuvot kirjoitti:

        Yksi osa tätä typeryyksistään kärsimistä on se muiden ihmisten huutelu ja kritiikki. Jos väität ettei häpäisy, nolaaminen tai heikoksi tekeminen ole tehokas keino muuttaa ihmisten toimintaa, olet kujalla.

        Edelleen, kukaan joka ei arvosta itseään riittävästi ei ole eikä pitäisikään olla edes vääräleukaisen kritiikin yläpuolella. Jos henkilö on oman elämänsä hallinnassa, hän voi olla välittämättä haukuista.

        Onko sinulla kokemusta alkoholismista? Jos olet läheinen ja "enabler" eli hoidat muut juoksevat asiat että juoppo pääsee juomaan, saat kyllä kiitosta. Jos potkit perseelle ja toivot että juoppo ottaa elämänsä itse haltuun, saat haukut. Juoppo juo itsensä hengiltä tai korjaa toimintatapansa. Vaimentamalla oikeutetun kritiikin siirrät itseäsi lähemmäs enablerin statusta, so. olet mukana hyväksymässä juopon valintaa tehdä itsemurha omilla valinnoillaan.

        "Muut ihmiset lyövät sen jälkeen kuin vierasta sikaa jos ovat lyödäkseen. Toiset oppivat täten ettei kannata tyhmäillä. Toiset eivät. Toisten kohdalla kritiikin sykli jatkuu, toisten ei."

        Eikö olisi parempi keskittyä ihan omaan elämään ja kaikki tapahtumat eivät ole aina ihan itsestään kiinni, mutta jos joskus erehdyt lyömään väärää ihmistä, kuin vierasta sikaa, niin varaudu siihen, että se vieras sika voi joskus lyödä myös takaisin....

        "Ihmisarvoista kohtelua pitäisi ensin varmaan harjoittaa itse. Eli ettei ole vitun idiootti luuseri. Sen jälkeen muiden on hieman helpompi antaa arvostusta."

        Itse pidän "narsistisia" yksilöitä ja tästä pahempia yksilöitä "huonoina persoonina", vaikka tosin he ovatkin nykypäivän menestyjiä, ei tosin älykkyyden ja kyvykkyyden takia, vaan ihan sen takia, kun "jarrut" puuttuu, eli mennään lujaa eteenpäin, muista välittämättä ja muita hyväksikäyttäen...

        "Jos väität ettei häpäisy, nolaaminen tai heikoksi tekeminen ole tehokas keino muuttaa ihmisten toimintaa, olet kujalla."

        "Narsistisen" yksilön puhetta ei empaattisen.....


      • 5t6y kirjoitti:

        On kokemusta alkoholismista, alkoholistin lapsena. Ei alkoholismin mahdollistaminen ole mitään apua, mutta ei ole haukkuminenkaan. Alkoholistin pitää saada pudota kunnes on valmis nousemaan. Luonaan ja elämässään ei alkoholistia kannata pitää. Silti haukkuminen ei ketään auta, jos muuta luulet, olet itse pahasti kujalla.

        Mitä nyt kirjoituksiasi luin, niin olet selvästi empaattinen ja ymmärtäväinen yksilö, kiitos ajatuksistasi. :)


      • YTMn_neuvot
        MGTOW kirjoitti:

        "Muut ihmiset lyövät sen jälkeen kuin vierasta sikaa jos ovat lyödäkseen. Toiset oppivat täten ettei kannata tyhmäillä. Toiset eivät. Toisten kohdalla kritiikin sykli jatkuu, toisten ei."

        Eikö olisi parempi keskittyä ihan omaan elämään ja kaikki tapahtumat eivät ole aina ihan itsestään kiinni, mutta jos joskus erehdyt lyömään väärää ihmistä, kuin vierasta sikaa, niin varaudu siihen, että se vieras sika voi joskus lyödä myös takaisin....

        "Ihmisarvoista kohtelua pitäisi ensin varmaan harjoittaa itse. Eli ettei ole vitun idiootti luuseri. Sen jälkeen muiden on hieman helpompi antaa arvostusta."

        Itse pidän "narsistisia" yksilöitä ja tästä pahempia yksilöitä "huonoina persoonina", vaikka tosin he ovatkin nykypäivän menestyjiä, ei tosin älykkyyden ja kyvykkyyden takia, vaan ihan sen takia, kun "jarrut" puuttuu, eli mennään lujaa eteenpäin, muista välittämättä ja muita hyväksikäyttäen...

        "Jos väität ettei häpäisy, nolaaminen tai heikoksi tekeminen ole tehokas keino muuttaa ihmisten toimintaa, olet kujalla."

        "Narsistisen" yksilön puhetta ei empaattisen.....

        "Eikö olisi parempi keskittyä ihan omaan elämään ja kaikki tapahtumat eivät ole aina ihan itsestään kiinni, mutta jos joskus erehdyt lyömään väärää ihmistä, kuin vierasta sikaa, niin varaudu siihen, että se vieras sika voi joskus lyödä myös takaisin...."

        Jos kaikki keskittyisivät vain omaan elämäänsä, ei tätäkään keskustelupalstaa olisi. Miksi kukaan kysyisi keneltäkään muulta mitään tai miksi mielipiteitä vaihdettaisiin jos vain oma elämä olisi kiinnostavaa?

        Kritiikistä suuttuminen, aiheellisesta tai aiheettomasta on alhaisemman itsekontrollitason ihmisten tyypillinen primitiivireaktio. Jos kritiikki on aiheetonta, sen voi sivuuttaa roskapuheena. Jos se on aiheellista, ei sen antajaa ole syytä leimata elämäänsä tyytymättömäksi.

        "Itse pidän "narsistisia" yksilöitä ja tästä pahempia yksilöitä "huonoina persoonina", vaikka tosin he ovatkin nykypäivän menestyjiä, ei tosin älykkyyden ja kyvykkyyden takia, vaan ihan sen takia, kun "jarrut" puuttuu, eli mennään lujaa eteenpäin, muista välittämättä ja muita hyväksikäyttäen..."

        Menestys ei ole automaattisesti narsismia. Esim. lihavat haluaisivat uskoa että hyvässä fyysisessä kunnossa olevilla ihmisillä olisi syömishäiriö(-itä) tai että heidän elämänsä olisi puhtaasti pinnallista. Todennäköisemmin se lihava osapuoli on vähemmän tyytyväinen tilanteeseensa kuin hyvässä kunnossa oleva. Kritiikki on narsismia koska kenenkään ei pitäisi olla enemmän tyytyväinen itseensä kuin henkisesti ruman ja tyytymättömän läskin.

        "Silti haukkuminen ei ketään auta, jos muuta luulet, olet itse pahasti kujalla."

        Ole sitten sitä mieltä. Olen täysin päinvastaista mieltä, ja pidän ajattelutapaasi rehellisesti sanottuna idioottimaisena. Voit tietenkin ummistaa korvasi tältä(kin) vastakkain asettelulta jos se tekee päivästäsi paremman.


    • pikkusenturhautunu

      Kumpi tässä nyt enemmän ärsyttää aloittajaa: se, että nainen on päästänyt ulkonäkönsä repsahtamaan vai se, että aloittaja on tehnyt virheitä elämässään? Aika moni suomalainen on sellainen, jolla on enempi tai vähempi alkoholiongelmaa tai että juhlitaan railakkaasti sitten kun juhlitaan. Tämä ei ole sukupuolikysymys ollenkaan. Tutkimusten mukaan parisuhteessa pitäisi olla kummallakin yhtäläinen alkoholinkäyttö, jotta ei tule riitoja. Tämä tarkoittaa sitä, että jos kumpikin tykkää esim. viettää aikaansa baarissa lauantaisin, niin se ei aiheuta välttämättä ongelmia.

      Naiset perinteisesti tekevät huonosti palkattua työtä. Jos joku elättää itsensä siivoojana, niin sehän on älyttömän hyvä juttu. Meillä Suomessa on ihan liikaa niitä, jotka makaavat kotona päivät pitkät viitsimättä tehdä työtä.

      Minua nyppii tällä palstalla ehkä eniten se, että tunnetaan suunnatonta ylimielisyyttä niitä kohtaan, joilla menee huonommin kuin itsellä. Ollaan täysin armottomia niitä kohtaan, joiden ulkonäöstä vähääkään näkyy, että on vanhennuttu tai ylipainoa on kertynyt. Pukeutumistyyli pitäisi olla tietenkin naisellinen ja pitkä tuuhea tukka pitäisi olla kaikilla naisilla, mutta viis siitä, että paljonko on rahaa laittaa vaatteisiin tai että geenien mukaan tuuhea tukka olisi mahdottomuus. Meikkejäkään ei saisi käyttää, vaan pitäisi olla luontaisesti virheetön hipiä jne.

      Jos taas jollain menee paremmin kuin itsellä, niin sitten vingutaan ja vikistään siitä, että miten epäoikeudenmukaista on se, että joku on komeampi ja menestyneempi ja parempi saamaan naista kuin mitä itse on.

      Sanoisin melkeinpä, että suurin este monenkin ATM:n kohdalla naisten saannissa on empatian puute.

      • voivoivoittajat

        Samaa mieltä, missä lie näillä arvostelijoilla on mennyt vikaan. Esim tuon YTM-neuvojan jutuista tulee kuva, että hän kantaa traumaa jostain nuoruusaikojensa "ylimielisyydestä". Ilmeisesti saanut kylmää vettä niskaan ja nyt herkuttelee ajatuksella, että jollain menee nyt ns huonommin. Sitten oma lukunsa on nuo jotka poraa naisten pinnallisuudesta ja itse arvostelevat ulkonäköä minkä kerkeävät. Pahiten näillä menee mun mielestä vikaan siinä, että puhutaan naisen saamisesta. Se on hassua, minä oon aina ajatellut että toinen ihminen ansaitaan rinnalle vilpittömyydellä ja arvostuksella.


      • YTMn_neuvot
        voivoivoittajat kirjoitti:

        Samaa mieltä, missä lie näillä arvostelijoilla on mennyt vikaan. Esim tuon YTM-neuvojan jutuista tulee kuva, että hän kantaa traumaa jostain nuoruusaikojensa "ylimielisyydestä". Ilmeisesti saanut kylmää vettä niskaan ja nyt herkuttelee ajatuksella, että jollain menee nyt ns huonommin. Sitten oma lukunsa on nuo jotka poraa naisten pinnallisuudesta ja itse arvostelevat ulkonäköä minkä kerkeävät. Pahiten näillä menee mun mielestä vikaan siinä, että puhutaan naisen saamisesta. Se on hassua, minä oon aina ajatellut että toinen ihminen ansaitaan rinnalle vilpittömyydellä ja arvostuksella.

        Ja päin persettä menee ajattelusi tässä.

        Kritiikkiä --> "toi on ilkeä" --> "sillä menee varmaan huonosti" --> Ei kannata ottaa kritiikkiä vastaan, haters gonna hate --> "Jokainen ihminen on arvokas omana itsenään"

        Luuserin sykli on valmis.


      • mikä.lie.surettaa
        YTMn_neuvot kirjoitti:

        Ja päin persettä menee ajattelusi tässä.

        Kritiikkiä --> "toi on ilkeä" --> "sillä menee varmaan huonosti" --> Ei kannata ottaa kritiikkiä vastaan, haters gonna hate --> "Jokainen ihminen on arvokas omana itsenään"

        Luuserin sykli on valmis.

        Onnellisen ja elämäänsä tyytyväisen ihmisen mieleenkään ei tule haukkua muita. Jokin aloittajalla siis kaihertaa, turha sitä on yrittää kiistää.


      • YTMn_neuvot
        mikä.lie.surettaa kirjoitti:

        Onnellisen ja elämäänsä tyytyväisen ihmisen mieleenkään ei tule haukkua muita. Jokin aloittajalla siis kaihertaa, turha sitä on yrittää kiistää.

        Sieltähän se tuli, eli "Kukaan kaunis ei ole koskaan haukkunut ketään toista ihmistä rumaksi."

        VEE ÄM PEE.


      • mikä.lie.surettaa
        YTMn_neuvot kirjoitti:

        Sieltähän se tuli, eli "Kukaan kaunis ei ole koskaan haukkunut ketään toista ihmistä rumaksi."

        VEE ÄM PEE.

        Onnellinen ei ole sama kuin kaunis. Onnellisen elämään ei kuulu toisten mollaaminen. Kovin kuulostat katkeralta ja vihaiselta.


      • nnnnainen
        YTMn_neuvot kirjoitti:

        Ja päin persettä menee ajattelusi tässä.

        Kritiikkiä --> "toi on ilkeä" --> "sillä menee varmaan huonosti" --> Ei kannata ottaa kritiikkiä vastaan, haters gonna hate --> "Jokainen ihminen on arvokas omana itsenään"

        Luuserin sykli on valmis.

        On rakentavaa kritiikkiä jolla yritetään aidosti auttaa... ja sitten on huutelua ja haukkumista, jolla ei ole mitään tekemistä toisten auttamisen kanssa, kun omaa heikkoa itsetuntoa yritetään kohottaa huonommin pärjäävien kustannuksella. Ei kai kukaan vakavalla naamalla voi väittää haukkuvansa muita koska haluaa auttaa?


      • YTMn_neuvot
        mikä.lie.surettaa kirjoitti:

        Onnellinen ei ole sama kuin kaunis. Onnellisen elämään ei kuulu toisten mollaaminen. Kovin kuulostat katkeralta ja vihaiselta.

        Not sure if trolling or just stupid. Jos et tajua lukemaasi tuon paremmin, niin sinulle lienee hyödytöntä vastata rakentavasti.

        "On rakentavaa kritiikkiä jolla yritetään aidosti auttaa... ja sitten on huutelua ja haukkumista, jolla ei ole mitään tekemistä toisten auttamisen kanssa, kun omaa heikkoa itsetuntoa yritetään kohottaa huonommin pärjäävien kustannuksella. Ei kai kukaan vakavalla naamalla voi väittää haukkuvansa muita koska haluaa auttaa?"

        Ihmiset tuppaavat sanomaan kaikenlaista. Otetaanpa tilanne: lihava ja laiha ovat riidoissa. Laiha haukkuu lihavaa ja lihava haukkuu laihaa. Lihavaa sanotaan huonon itsekontrollin omaavaksi ja itselleen valehtelevaksi ahmatiksi, jonka ei pitäisi käydä uimarannalla näyttämässä itseään. Laihaa haukutaan anorektiseksi narsistiksi, jolla on ilkeä mieli ja luonnevika.

        Jostain syystä lihava on tässä tilanteessa oikeassa, koska hänen tunteitaan loukattiin. Laihan pitäisi sietää kritiikki ja ottaa siitä onkeensa. Logiikka on tietenkin että laiha ei voi olla elämäänsä tyytyväinen koska kritisoi toisia. Lihava taas on tietenkin elämäänsä tyytyväinen koska hän on päättänyt olla kuuntelematta muiden puheita ja olla rohkeasti oma itsensä. Laihaa saa tässä tapauksessa kritisoida koska lähtökohtaisesti hän on kaikkien mielestä se paremmassa asemassa oleva. Hänen pitäisi jostain syystä kuunnella muiden puheita, mutta lihavan tulisi jättää muiden puheet omaan arvoonsa.

        Illalla laiha ja lihava menevät baariin. Olettaen saman naamaulkonäön, kumman luulet saavan enemmän positiivista huomiota muilta?


    • hevosenaisa

      Eipäs ruveta haukkumaan petolintuja .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe