Ex PUAn Raportti -auttaako sosiaalisuus?

Ex--PUA

Tänä iltana tuli taas tehtyä testejä, PUA-urani jälkeisiä sellaisia.

Testasin hieman väitteitä.

Eli tämän kertainen pääväittämä oli: olkaa sosiaalisia.

Toisena se PUA-väite ja ehkä se oletus mikä on monella, että pitäisi keksiä jotain sanottavaa naisille, jos heille meinaa jutella (ns. avari, avausrepliikki, tai iskurepliikki).

Tätähän PUA-tyypit opettavat ja tätä miehille sanotaan, jotka nojuvat kodeissaan: olkaa sosiaalisia, "opetelkaa peliä".

Illan testien perusteella, minulla on hyviä ja huonoja uutisia.

Hyvät uutiset:

Teidän ei tarvitse miettiä mitään avausrepliikkiä, tai "openeria" mitä PUa:t opettavat.

Jokainen "setti" (yksi tai useampi henkilö) aukesi täysin luomusti.

Tein sen siis ns luontaisella lähestymisellä. Eli käytännössä aloin vain puhumaan naisille. Ei avareita, ei PUA-openereita, ei iskureploja.

Jokainen porukka/nainen alkoi jutella. Mukana oli ns. nihkeilijöitä, mutta ne eivät muutenkaan olleet järin kiinnostavia ja ne olivat pääsääntöisesti osana porukkaa.

(Samoin, eräs niistä, nihkeilijöistä, kohdalla kävi niin, että hänen kaverinsa "kaappasi minut". Mieti: menet juttelemaan kahdelle naiselle, ja toinen rupeaa iskemään sinua. :D )

Testasin tämän about täydessä baarissa.

Ja tulokset olivat loistavia siihen nähden.

Sitten huonot uutiset.

Vaikka naiset ryhtyvät helpolla juttuun, niin siitä on matka vielä siihen, että juttu menee johonkin.

Minulle naiset tarjosivat tupakkaa, syleilivät minua jne. mutta oikeastaan sen kummempaa ei sellaisenaan pääse käymään.

Selitys:

Erona oli se, että normaalisti tarkkailen miten naiset antavat "signaaleja" nyt lähestyin PUA-tyylisesti, eli kuin assburger, naisia joita vain sattui tulemaan vastaan.

Joten sosiaalisuus toimii sikäli, että tapaat useampia naisia.

Joten, neuvot sosiaalisuudesta ovat ok sinänsä, mutta eivät takaa mitään. Jutut olivat silti sellaisia pinnallisia.

Samoin, et tarvitse mitään pua-temppuja sikäli jotta voit jutella naisille.

Etkä kenenkään lupaa, naiset kyllä juttelevat pääsääntöisesti kun heille puhuu. Yleensä vain he joilla on henkilökohtaisia ongelmia (kuten hypergamia-syndrooma), ovat sinua kohtaan nuivia (tai jos he ovat varattuja, ja haluavat olla ehdottomia sen suhteen)

Sen sijaan, jos nainen ei ole antanut osoitusta kiinnostuksesta, se kaikki voi olla vain sosialisointia. Nainen valitsee. Sen tämä testi osoitti.

Joten Ätmien tai muiden naisten kanssa apua tarvitsevien ei sikäli tarvitse ryhtyä miksikään sosiaalisiksi perhosiksi, eikä heidän tarvitse miettiä mitä sanoa aluksi (lähinnä se, että mitä sanotaan seuraavaksi merkitsee).

Mutta kunhan osaatte vain valita kohteenne oikein, niin siitä on moni juttu kiinni. Lähes jokainen nainen "aukeaa", mutta vain he jotka ovat alustavasti kiinnostuneita on heitä joiden kanssa kannattaa alkaa jutella.

Sen saavuttamiseksi ei tarvitse olla mikään ekstrovertti bilehile, mutta paikalla pitää olla.

Muita huomioita:
- Tapasin erään kahvipaikan työntekijättären joka aina on innoissaan kun tulen sinne. Olin suorastaan äimistynyt kun näin hänet "siviilit" päällä (SE TYYLI! Se yllätti minut täysin). Syleilimme, ja hän tarjosi minulle tupakkaa ja oli kaikin puolin uskomaton (kuvitelkaa sellainen pieni blondi, jolla on mehiläisvartalo ja sellaiset terhata isot nuoren naisen tissit, hiukset laineilee pitkin poikin ja hän heittää rohkeampaa läppää kuin yleensä; se on sellainen kiltin oloinen tyttö muuten). Hänen kohdalla olin ns. luontainen ja suora, ja kerroin suoraan että miten pidän hänen ulkonäöstään ja luonteestaan, ja ai että miten se tykkäsi. Sovimme että tapaamme taas kerran.
- Suututin siskokset. Niistä toinen teki aloitteen minulle, ja mutta hänen siskonsa ui liiveihin, ja tämän seurauksena toinen lähti vihaisena pois. Mutta taustalla oli huono kokemukseni tästä suuttuneesta, joten naisten pitiäisi oppia että heidän tulee pitää alusta loppuun hyvät välit minuun. (He ottivat yhteen, kun toinen heistä oli kanssani, tuli toinen avautumaan - paha karma sanoisin)
- Minulta jäi koittamatta erästä super-kaunotarta, se jäi. Pitää myöntää, että siinä hieman mietin että voisiko keksiä jotain mikä uppoaa heti.
- Negasin KERRAN. Se oli ihan ensimmäinen setti. Se oli hieman palstalta ideaa saanut. Se oli hauska, joten molemmat naiset naurahti, ensiin kohteeni kaveri ja sitten kohde, joka oli erittäin ylpeä ja ylimielinen sekä sellainen "joka vaan tietää kaiken". Se ei johtanut erityisesti mihinkään suuntaan, vaikka oli hieman tilannekoominen heitto mikä oli minustakin hauska.
- Ja vielä se ikäjuttu. Mestassa oli eräs HARMAAPÄINEN mies, joka jututti tehokkaasti itseään MONTA kertaa nuorempia naisia. Se oli uskomatonta. Se hengaili yhdessä vaiheessa narikan vieressä, ja naiset vaan näytti siltä kuin että ne olisivat lähdössä sen kkanssa kotiin. :D Joten, ehkä se nuori nainen ei ole niin kaukana, vaikka olisitte jo ikääntyneitä. Ne näemmä saa haaviin, vaikka olet ulkoisesti selvästi vanhempi mies.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23524523

MIkä oli saldo?

Ja tarviihan sitä nyt hei olla aika hemmetin sosiaalinen, että saa aikaiseksi tuon mitä sinä..

• Ex--PUA

Mikä saldo? Pitikö tässä olla sellanen? Kenen määräämä ja mitä varten?

Viestin pointtina oli että mitä hyötyä on olla sosiaalinen, ja kuinka loppujen lopuksi itse avaaminen ei ole ongelma. Jos sinulla on yli kaksi aivosolua, ymmärrät sen.

Koska sinä olet viimeksi tehnyt vastaavaa? Vai onko niin että puskista huutelu on kuitenkin se suurempi kunnia, kuin itse asiassa jonkun asian tekeminen? ;)

• 54354354

Eli sun suuri pointtisi oli että on hyötyä olla sosiaalinen niin ei ole ongelmaa tehdä aloitteitakaan?
      No shit?

Mihin kunniaan viittaat? Scorettamiseen vai asburgeroimiseen?

• Ex--PUA

*face palm*

En tiedä millä rautalangalla tämä sinulle pitäisi vääntää, vai oletko tarkoituksella keharimoodissa?

Sosiaalisuus ei itsessään takaa vielä mitään, vastoin väitettä: "olkaa sosiaalisia ja onni seuraa automaattisesti". Se tosin parantaa tätä kuuluisaa numeropeliä. Mutta itsessään se ei ole mikään ratkaisu kaikkeen; eli jos olet introvertti-ATM, älä ota siitä liikaa paineita siitä.

Aloitteet taas voidaan hoitaa ilman PUA-burgerointiakin, ja suhteellisen hyvällä menestyksellä. Joten niiden tolkuton pänttääminen, tai sen pähkäily mitä sanoa, ei myöskään ole tarpeen.

Mitä tulee kunniaan, viittaan siihen että toinen miestä tekee kentällä tutkimustyötä, joskus onnistuu, joskus oppii ja joskus myös opettaa jotain. Toinen taas scorettaa netissä puskista.

Mitä taas tulee scorettamiseen, niin sinun täytyy sen ymmärtämiseksi ottaa punainen pilleri, sinisen pillerin kanssa olet hyödyllinen muille kuin itsellesi.

It's your choice son.

• 3453245
        Ex--PUA kirjoitti:

*face palm*

En tiedä millä rautalangalla tämä sinulle pitäisi vääntää, vai oletko tarkoituksella keharimoodissa?

Sosiaalisuus ei itsessään takaa vielä mitään, vastoin väitettä: "olkaa sosiaalisia ja onni seuraa automaattisesti". Se tosin parantaa tätä kuuluisaa numeropeliä. Mutta itsessään se ei ole mikään ratkaisu kaikkeen; eli jos olet introvertti-ATM, älä ota siitä liikaa paineita siitä.

Aloitteet taas voidaan hoitaa ilman PUA-burgerointiakin, ja suhteellisen hyvällä menestyksellä. Joten niiden tolkuton pänttääminen, tai sen pähkäily mitä sanoa, ei myöskään ole tarpeen.

Mitä tulee kunniaan, viittaan siihen että toinen miestä tekee kentällä tutkimustyötä, joskus onnistuu, joskus oppii ja joskus myös opettaa jotain. Toinen taas scorettaa netissä puskista.

Mitä taas tulee scorettamiseen, niin sinun täytyy sen ymmärtämiseksi ottaa punainen pilleri, sinisen pillerin kanssa olet hyödyllinen muille kuin itsellesi.

It's your choice son.

Pua on burgerointia burgereiden käsissä, niin kuin mikä tahansa muukin. Burgerillahan näissä on joka tapauksessa paljon pitempi ja analyyttisempi tie kulkea ja hahmottaa..

Ei siinä mitään, jatka tutkimuksia ja raportoimistasi - jos se on sitä mitä sä teet - ja kerro sille introvertille atmillekin mikä auttaa.

• ätmi30

Olen sosiaalinen. Eilen vietin koko päivän yhden naisen kanssa ja sen naisen kanssa monesti tehdään jotain. Eilen oltiin yhdessä tapahtumassa. Olen sitä vonkannut joskus mutta se haluaa olla vain kaveri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      46
      2150
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      58
      1868
    3. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      46
      1841
    4. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      36
      1554
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      78
      1258
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      63
      1172
    7. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      242
      1149
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      63
      982
    9. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      943
    10. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      924
    Aihe