Tällä hetkellä sheivaan sääreni, käteni, kainalot ja välillä maha Bic Soleil Lady höylällä ja sitten alapäähän käytän rainbow höylää (melkein parempi, kuin Bicin höylä).
Olen vaan nyt niin kyllästynyt joka päiväiseen höyläykseen, kun sääriin jaa aina kauhee sänki vaik kokeilet mitä höyliä tahansa. Ja alapäähän seuraavana aamuna kanssa kasvanu sänki takaisin. Millä keinoilla voisin pitkittää tätä karvojen poisto väliä. Olen miettinyt muitakin tapoja, esim. epilaattoria, sokerointii kotona ja vauhausta. Eli nyt siis kaipailisin teiltä vähän vinkkejä mitä mun kannattais tehä näille nopeesti kasvaville karvoille.
Millä karvat pois useammaksi päiväksi?
5
104
Vastaukset
- minullehyvämerkki
Omalla kokemuksella epilaattorista tulee punaisia näppyjä niin kuin tavallisten markettien vahaus-liuskoistakin.. Sokerointi on ollut itselleni paras keino.
http://ellit.fi/liikunta-ja-terveys/ekoelli/sokerointi-kotona-ellien-testissa-easy-sweet-vartalosokeri- Loppui
Minulla taisi aivan alussa tulla epilaattorilla ajelusta vähän punaisia pilkkuja, mutta ne hävisivät kun jatkoin säännöllistä epilointia. Karvankasvu heikkenee ja ne irtoaa helpommin jolloin ei tule enää karvatupen ärsytystä.
- Keira
Alussa minullakin tuli punaisia pilkkuja epilaattorin jälkeen, ei tosin sääriin eikä kainaloihin, mutta bikinirajaan. Pilkut kyllä hävisivät nopeasti, kun muistin desinfioida ja laittaa peruvoidetta jälkeenpäin.
Muutaman kerran jälkeen iho tottui, eikä ole tullut sisäänpäin kasvavia karvojakaan kuin pari kertaa kainaloon.
Suosittelen siis epilaattorin ostoa, tulee halvemmaksikin pidemmän päälle. Kerran viikossa kun muistaa ajaa, niin karvat kasvavat harvempina ja hentoina, eikä epiloiminen enää satu yhtään. - jio.niöhhu
Kiitos kaikille vastauksista. Täytyy varmaa sitten kokeilla sitä epilaattoria, osaisitteko lähteä suosittelemaa jotain hyvää laitetta, mikä ei olisi hirveen kallis opiskelija kukkarolle?
- Monta_vuotta_käyttänyt
Braunilta löytyy parhaimmillaan parilla kympillä halvimpia malleja ja ne ovat yhtä hyviä kuin päälle satasen laitteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18111307
- 575392
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382311
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261179