Ilman alkkareita skeittaaminen? Eli pelkät farkut?

freeballerboy

Onks muita jotka skeittaa pelkissä farkuissa niin ettei mitään farkkujen alla? Mä oon tehny sillei monta vuotta jostain 13v asti ja nyt oon 18v. Jotku pitää sitä vaan outona et jättää alkkarit veke mut mun mielestä siihen tottuu nopeesti ja se tuntuu hyvältä. Ei oo skeittaamisessa ollu mitään ongelmia. Oisko muilla kokemuksia? Ootteko ollu farkuissa tai vaikka chino housuissa ilman alkkareita?

46

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • freeballerboy

      Eiks kellään oo kokemusta? Vissiin kuitenkin niin päin et niin yleistä ja tavallista et kukaan ei viitsi kommentoida tai jakaa kokemuksia? Tai ei kehtaa tunnustaa :D Oon joiltain kuullu et outoa kun oon maininnu etten käytä alkkareita farkkujen alla myöskään skeitatessa ja siks ois kiinnostavaa saada mielipiteitä.

    • hyötynäkökohta

      Mitä hyötyä?

      • housutonskeittaaja

        itse en käytä alushosuja,enkä farkkuja skeitatessa.ne on vain tiellä.nyt kaikki reippaasti skeittaa


    • Pave_from_uleåborg

      Ainaki mulla lähtee hard flippi paremmin jos ei ole kalsareita tai pelkät stringit.

    • Taimelano

      Kommandona on kyl tullu puskettuu jo pari vuotta,törkeen vapaa fiilis

      • freeballerboy

        Skeittaatko farkuissa kommandona? Vai käytätkö jotain muita housuja?


    • skeitordie

      Jokainen skeittaa niinkuin itsestään hyvältä tuntuu!

    • avaruuspoika

      alko seisoon ku luin näitä keskusteluja

    • tyttöystävänpikkuhousut

      itse olen skeittaamassa käynyt ex tyttöystävän pikkuhousuissa..silkinpehmeät kirsikanpunaiset pikkupöksyt...niitä mä sit haistelen sessareittenjälkeen. avioerokin siinäävaiheessa jo pääsee unohtumaan... sk8orDIE runkkaa jos et nai!..

    • hyöty_näkökohta

      Onko se ongelma vai onko siitä hyötyä jotain. Jos joku skeittaa ilman paitaa, niin eikö ilman alkkareita? Ongelma syntyy jos ei housuja ollenkaan.

    • freeballerboy

      Kiitos kommenteista ja kokemuksista!

      Syy miks mä en käytä alkkareita skeitatessa enkä muutenkaan on et alkkarit ahistaa. Tuntuu hyvältä ilman, sillei paljo rennommalta skeittaa farkuissa ku ei oo mitään alla. Mul ainakin skeittaus onnistuu sillo parhaiten.

      Toi ei rajotu pelkästään kesään vaan en talvellakaan käytä alkkareita. Talvella lumilautailen ja tuntuu tosi hyvältä ku on lautailu housut niin ettei mitään alla.

      • venyyjaviruu

        Pallien kannattimet veltostuu jos skeittaa ilman kalsareita.
        Maanvetovoima vetää kivekset polviin ja sitten ei vanhempana ole
        enää mukava olla kun pallukat saattavat luiskahtaa lauteiden rakoon saunassa.


    • lllllllll

      Joo Naiset ilman alkkareita voi skeitata mutta ei suuri munaiset miehet aika irstasta kun Hepin pää ja pallit roikkuu lahkeessa..!

      • Vitunrunkut

        Näitten pikkukullisten runkkareiden munat ei ilman suurennuslasia näy vaikkei olis housuja ensinkään


    • hrthrt

      Helteellä mini slip alushousut parhaimmat joita enään missään myynnissä mutta eukkojen maun mukaan pitäisi pukeutua helkkarin hiostaviin boksereihin.

    • Mankiniboy

      Skeittaan aina mankineissa. Mankinit ovat siis ne, joita Boratkin suosi!
      Mankinit päällä lähtee eittämättä parhaimmat flipit. Liidän ihan käsittämättömällä tavalla mankinien ansiosta. Volttejakin tehdessäni tuntuu, etten putoa maahan lainkaan. Mankinit pistävät miehen leijumaan!

    • mieheniässä

      Farkut hiertää munia, jos sellaiset on kasvaneet. Mielyttävämpää on pitää pikkuhousuja alla. Mutta skeittaile sinä miten vaan tahdot. Ei tästä enempä'ä keksi...

    • oh , näin on
      anna panna

    • skepe3

      kaikkein parasta on skeittailla munasilleen,ei pökät hierrä nivusia

    • konnapuolue-kok

      mä skeidaan alushousut nilkoissa...noloo skeidata alushousut jalassa!!

    • Teuvo_Jousi

      En käytä koskaan alushousuja ne ovat eläkeläisten juttuja.

    • VelkaPerintään

      Poliittiset puolueet ovat ilmoittaneet etteivät enää kustanna niitä kuluja joita tulee terveydenmenettämisestä ja olemattomat pätkittäiset korvaukset kiduttamisesta joita jaetaan siten että ne rajoittavat vapautta, ei voida tulkita mistään näkökannasta sellaisten kulujen kustannukseksi joita ulkopuoliset voisi verottaa taikka hyödyntää muutoin. Ne maksut jotka nyt erääntyvät ovat kuluja vanhoista menoista joita ilman sen enempää asianosaisen hyväksymättä ollaan hyödynnetty. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että hyödyntävät ulkopuoliset tahot ovat sen samaa edelleen velkaa. Samaan velkaan lisätään menetetyt vankeuspäivät, eli käytännössä yli vuosikymmen ja pysyvästi muuttuneesta fyysisestä olemuksesta koituneet kustannukset.

    • Iskimielee

      Onx teist söpöilijöist sairast ja surullist etten toivoisi helteiden jatkuvan?

      • freeballerboy

        Ihan sama mulle ainakin. Mä skeittaan aina farkuissa vaikka ois 30 asteen helle mut ei haittaa jos viilenee, lähinnä vesisade on tylsää. Tykkään kyl toisaalta talvesta sillei et on lunta ja voi snoukkaa mahdollisimman paljon ja tietty käyttää lautailu housuja :p Aina syksyllä oottelen ensi lumia :)


    • Skateboyfani

      En skeittaa tai oo koskaan skeitannu, mutta voin ymmärtää ton ilman alkkareita skeittaamisen fiiliksen, varsinki jotku löysät collegepökät jalassa ilman tiukkoja alkkareita;) Saahan siinä pallit ja pippeli heilua ihan vapaasti tai vaikka stondaa siitä fiiliksestä<3

      • freeballerboy

        Mä taas tykkään skeittaa farkuissa ilman alkkareita. Onnistuu paljo paremmin ku ei oo mitään farkkujen alla ja tuntuu tosi hyvältä. En kyl pystyis collareissa mut tuulihousuissa skeittaan joskus :D

        Talvella tuntuu erityisen hyvältä snoukkaaminen tai snow skate niin ettei yhtään mitään topattujen lautailu housujen alla. Tota suosittelen muillekin!


    • WUTNAU

      Mitä helvettiä tääl tapahtuu?

      • freeballerboy

        Skeittaamiseen liittyvää keskustelua ;)


    • PrivatSkate

      Juu kannattaa jättää ne farkutkin pesemättä muutaman viikon, ilman alkkareiden käyttöä, niin saa kummasti tilaa skeittirampeille mennessä.

      • freeballerboy

        Täytyy ne tietty välillä pestä :D Likaantuuhan farkut vaikka oiskin alkkarit. Kesällä kuitenkin tulee hikeä. Ei alkkareiden pois jättäminen mitään muuta. On vaan mukavampi ilman.


      • freeballerboy

        Vähän löysemmät farkut on paljo käytännöllisemmät ja vähemmän hiostavat.


    • anjustappi

      mullon yleensä alkkarit, pysyy anustapi paremmin paikallaan.

    • Mambo85

      Meitsi kirjanpitää kommandona jou! Bokserit jalas numerot ahistaa!

    • Derppiina

      Ittelläni poikaystävä skeittaa ja sen kaverit myös, eipä oo tullu koskaan tullu kuultua et joku noin tekis :D

      • freeballerboy

        Jotku pitää ehkä outona mut mun lisäks pari kaveria tekee niin.

        Viime viikolla oli hellettä ja jotku ihan random tuntemattomat kysy "eiks jäbäl tuu kuuma skedee farkuissa?" mä sanoin et en käytä mitään alla ja kylhän ne vähän katteli oudosti ja ihmetteli. No sit mä tietty viel sanoin et suosittelen samaa teillekin ja rohkeesti vaan ;)


    • freeballerboy

      Chino housut sopii kans tosi hyvin kommandona skeittaukseen. Just äsken tuli tehtyy niin ja pakko suositella! Tietty farkuissa kuitenki oma juttunsa mut joillekin chinoot vois olla jopa parempi jos vaikka vähän epäröi farkuissa ilman alkkareita skedeemistä. Ite kuitenki enimmäkseen käytän farkkuja.

    • freeballerboy

      Oon huomannu viime aikoina et tosi monet skeittaa Adidas verkkareissa. Ite en kyl pystyis koska niissä on se tietty riski :D

    • freeballerboy

      Nyt kun on ollu varsin lämmin niin ihan uteliaisuutta kysyn onko muita jotka on skeitannu ilman alkkareita eli pelkät farkut tai sit jotku muut housut? Muita joiden mielestä skeittaaminen onnistuu parhaiten farkuissa ilman boksereita?

    • freeballerboy

      Onks muita jotka aikoo talvellakin skeittaa niin ettei alkkareita alla? Mä ainakin teen niin. Ikinä ei oo alkkareita.

      • Taastääjäbä

        Pitäsköhän sun alkaa lopettelemaan tää ilman alkkareita-soopa, joka palstalla väännät tota samaa paskaa, tässäkin ketjussa vastailet vaan itelles koko ajan, mee tonne fetissipuolelle, se on sun paikkas.


      • syysmuoti

        Älä komentele, vapaa saitti vapaassa maassa. Jos sulle asia ei ole tärkeä, älä lue tätä ketjua.


    • viskicalja

      Ei kysymyksessä mitään vikaa mutta ehkä hiukan liian toistuva...

      • alkkaritkorvissa

        Joo nii o, melkein kaikissa nuorten ryhmissä, parkourissa jne.


      • viskicalja

        Ihmisillä fetishhejä? :D


    • Underwearboy

      Jos nyt nuoret skeittarikundit haluu jättää ne boxerit pois jalasta niin ne voi kyllä antaa mulle. Kerään ne mielellään ja pientä korvausta vastaan. Ei mielellään tarvii pestä. Voidaan jossain vaihtaa yhteystietoja.

    • Underwearboy

      Ja se on mun mielestä seksikästä kun nuori skeittaaja vetelee niin että roikottaa housuja ja ihanat boxerit näkyy. Nykyään on niin ihania värikkäitä boxereita

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe