Onko kukaan tavannut "sitä oikeaa" S24 ??

Miksutinus

Pari lyhyttä seurustelusuhdetta nyt takana S24 ihmisistä, ja molemmat naiset ovat loppujen lopuksi osoittautuneet olevansa epätasapainossa menneisyytensä kanssa. Mietin vain onko täällä kaikilla joitakin luurankoja kaapissa, minkä vuoksi ovat profiilinsa tehneet. Itselläni ei mielestä ole ja alan vahvasti uskoa, että törmään siihen oikeaan live-elämässä enkä täällä. Ei huvittaisi jokaisessa suhteessa ryhtyä terapeutiksi setvimään menneisyyden haamuja. Itse lähinnä olen linjoilla, koska täällä on helppoa tutustua uusiin ihmisiin joista voi jo kuvauksen perusteella tietää sopivuuden itselle. Ei viitsi alkaa aivan jokaista vastaantulijaa alkaa tenttaamaan live-elämässä vaikka sitäkin tulee harrastettua :)

34

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvm_1967x

      Minä olen löytänyt "sen oikean" täältä :) On täältä löytynyt harjoituskappaleitakin mutta tällä kertaa kaikki osui kohdilleen ;) Ollaan jo ehditty naimisiinkin, suunnitelmia tulevaisuuteen on vaikka millä mitalla. Yhdessä sovitaan mitkä reitit valitaan.

    • 19mimmi80

      Minäkin olen löytänyt sen mulle oikean ihmisen juurikin täältä. :) Ensi kertaa olin nettitreffeillä ja muutamien erilaisten treffien jälkeen tapasin tämän herrasmiehen. Innolla tulevaisuutta suunnitellaan yhdessä. Täällä on kaikki mahdollista! :)

      • miten.nyt.katsoo

        "Täällä on kaikki mahdollista! :)"

        Naisille nettideitti on paratiisi kun voi valitsemalla valita sadoista viesteistä mutta miehille tilanne on painajaismainen kun hädintuskin saa vierailuja profiiliin ja viestejä ei tule juuri yhtään..


      • ssasasa

        Aina kun nainen löytää miehen niin samalla myös yksi mies pääsee ns.valitsemaan?
        Tasapuolista, ei täällä pari miestä kaikkia naisia löydä. :P

        1 mies ja 1 nainen vain vähemmän nettideitissä kun löytävät toisensa.


    • UskoKohtaloon

      Ihan samanlaista arpapeliä se on, se oikea voi löytyä netin kautta tai sitten live-elämässä.
      Liiku avoimin mielin molemmissa ympyröissä ja saatat törmätä siihen oikeaan juuri silloin kun vähiten osaat odottakaan.

    • KohtiUusiaPettymyksiäN

      Kyllä, tapasin ihanan miehen suomi24 treffipalstan kautta. Valitettavasti hänellä oli tuo juttu..eli menneisyys painoi liikaa. Olen surullinen- kaikki vaikutti niin lupaavalta. Uskalsin luottaa ja rakastuin, tunsin voimakkaasti, että se oli molemminpuolista. Elettyä elämää kummallakin takana. Mutta toisin meni.

      Tulin jätetyksi kuin nalli kalliolle, ja minuun kohdistui menneisyyden kaunat ja vihat ja pettymykset näemmä. On minuakin koeteltu, ikäviä juttuja takana. Niitä piti vatvoa (hänen ja minun menneisyyttä) suhteemme alussa kovasti, itse olen jättänyt ne taakse ja uskalsin uskoa "meihin". Hän jäi ikävä kyllä jumiin menneeseen...pahalta tuntuu. Meitä rikkonaisia löytyy muualtakin kuin netistä, mitään ei saa, jos ei uskalla. Silti :( Ei suomi24 ole ainoa foorumi elämään eksyneille. Kyllä se riippuu ihmisestä, miten menneet pulpahtavat esiin uudessa suhteessa. Ja miten ne käsitellään, kaikestahan jää jälki. Haluan uskoa, että vielä rakkautta olisi mullekin. Minulla sitä on annettavana, mutta ei kenelle vain. Toivottavasti sinullakin!

    • Ruusuista09

      Olen tavannut. Monta aikaa sen oikean löytäminen kesti. Ensimmäinen varsinainen poikaystävä ilmestyi eteeni chätissä. Tavattiin kolmen kuukauden juttelun jälkeen ja omalta osaltani se oli ainakin sitä ensirakkautta. Sitä ei kuitenkaan kestänyt kovinkaan kauaa. Hän ikäänkuin hävisi. Toinen oli Keski-Suomesta ja toinen lännempää.

      Seuraavan kerran uskaltauduin chättiin vasta monen kuukauden päästä. Siellä kuitenkin tapasin erään nimimerkin ja keskusteltiin pitkään ja iloisesti kaikesta. Vaihdettiin mesejä ja jatkettiin tutustumista siellä. Hän oli Pohjois-Suomesta. Tavattiin myöskin muutaman kuukauden mesettelyn jälkeen ja loppu on historiaa. Yhteistä taivalta on jatkettu vajaa 5 vuotta ja suunnitelmissa on häät parin vuoden sisällä. Yhteinen lapsikin löytyy. Toinen välillä ärsyttää suunnattoman paljon ja joskus se toinen on hillittömän rakas ja ihana. Juuri sellainen kuin mun puolison täytyy olla.

    • tulinpaninlähdin

      menin kapakkiin iskin naisen, imin vaikkua korvasta viimeisillä hitailla, mentii meille taksilla, aloin paneen, laskin sisään ja aamulla kysyin nimeä.
      aikaa seurustelun aloittamisesta seksiin oli n 5 h sitten aloimme seurustella.
      ei siihen mitään vitun viikkokausien kirjoittelua tarvita

      • kysynpä

        Ehkä lopetuskin (lähtö) on yhtä nopea ja sujuva. Ei tarte paljoa kirjoitella...


    • aamalia63

      Toivon että olen tavannut, tosin vasta yhdet treffit takana ja toisia odotellessa. :)

    • reilu 9v kesti suhde täältä löytämäni naisen kanssa

    • naominainen

      Olen tavannut aivan upean miehen täällä jo yli 11v sit. Oli mun eka rakkaus. Aika vaan ei ollu meidän puolella. Emme olleet kauan yhdessä, mutta ystävyyttä ei kuopattu. Edelleen ollaan toisillemme tärkeät, vaik ollaa kumpikin jatkettu matkaa erillään. Joten oon todella kiitollinen että hänet löysin. Helmi <3

    • happyliini

      Olen löytänyt eräänä sunnuntai-aamuna klo 7.30. Heräsin ja käväisin unipäissäni suomi24-treffi-sivulla ja siellä odotti harvinaisen kiva viesti. Luulin näkeväni unta ja meninkin takaisin nukkumaan. Herättyäni menin koneelle takaisin ja taas oli samalta henkilöltä uusi viesti... Nyt ollaan oltu yhdessä kaksi vuotta.

    • mvaan

      Juu minäkin löysin oikean ihmisen rinnalleni kulkemaan täältä

    • juuatuu

      niin ero oli nopeaa myös sen naisen kanssa edellisenä yönä painoin vielä pari kertaa ja aamulla kerroin että en jaksa enää ja lähtiessään tiskasi vielä ja en nähnyt sen jälkeen. en jaksa tarkoittaa nyt tässä tapauksessa että en jaksanut kun oli kolme muuta mitä piti työnnellä samaan aikaan ja arvaat varmaan että se porukan pieni tissisin sai lähteä. eikä se sitäpaitsi ottanut lerssiä suuhunkaan

      • lerssitön

        Sitten se en ainakaan minä ollut, jos oli pienet tissit. Huh, ehdin jo säikähtää! Eikä se sinun veitikkasi kummonenkaan ollut, jos nyt suoraan sanotaan. Nukahtaa meinasin välillä siihen madon luikerteluun...


    • mieseitiedävielä

      Olen, mutta se mies ei taida itse tajuta sitä. Tai ainakaan myöntää. En tiedä saanko häntä koskaan parisuhteeseen..

    • Minäkin olen tavannut sen "oikean" täältä s24:stä monen harjoituskappaleen jälkeen. :) Ollaan oltu kohta kymmen vuotta yhdessä ja kolme vuotta naimisissa.

    • hatutonmies

      No tokihan tapasin n. 10 vuotta sitten. Oikein mukava nainen, jonka kanssa synkkasi todella hyvin. Muutimme yhteen, menimme naimisiin, teimme pari lasta ja viime vuonna rakensimme talonkin. Syksyllä kävi ilmi, että hänellä on ollut 11 vuotta toinen suhde rinnalla ja minun oli aika väistyä.

      Olihan siinä 10 hyvää vuotta... tai niin minä luulin. Hänelle ne ilmeisesti olivat hyviä vuosia, suorastaan 200% onnea. Minulle ne olivat 10 valheen vuotta.

      Onnea vaan matkaan. Siellä on tosiaan oikeita helmiä ja mistään et etukäteen tiedä mihin kätesi lykäät. Väitän, että kaikki oikeasti kelvolliset on viety ja varattu viimeistään parikymppisenä. Loput ovat paskapäitä tai niihin langenneita idiootteja kuten minä.

      • RankkaRinkka

        Kyllä minäkin allekirjoittaisin tuon mutta nostan hiukan ikärajaa...Väittöisin että kyllä naisista timantit on menneet jo kolmeenkymmeneen vuoteen mennessä ja jämää taitaa olla ainakin netissä vaan jäljellä. Siksipä itsekään en enää ota koko touhua pätkääkään vakavasti, kunhan pidän vaan hauskaa sillä kerranhan täällä vaan eletään.


    • huihui

      Joo. 2 kertaa olen treffannut naisen näiden sivujen kautta. Mulle kyllä ois luottanu molemmat vaan naiset kun osaa olla vaativia. :D
      Naisethan saa varmaan helevetisti viestejä meiltä miehiltä ja määki aina jollekki mukaville lähettelen mutta eipä ne vaan taho kirjottaa takasi.

    • huihui

      Lisäys edelliseen.
      Mun mielestä se on hyvin outoa käyttäytymistä naiselta että kun mies kiinnostuu oikeen kunnolla niin sitte poistetaan profiili. Vähän liian monta samanlaista tapausta.

      • savunailmaan

        Joskus on parempi poistaa tai piilottaa profiili, kun alkaa ahdistamaan liiallinen kiinnostus. Itse ainakin haluan tutustua ihmiseen enkä mihinkään seksitaitoihin...
        Aikuisena naisena luulen jo kokeneeni kaiken minkä haluankin kokea.

        Miehet, jos kiinnostusta on vain ja ainoastaan päästä naisen kanssa rakastelemaan (tai naimaan, panemaan, nusasemaan)... niin kuin te, arvon miehet usein sen ilmaisette, niin on turha toivoa mitään kovinkaan ihmeellistä seurustelua syntyvän.


      • näillämennäännyt

        Minä en ole haku päällä. Satavarmaa on, että kevät ja kesä menee yksin ollessa. Syksyllä sitten katsotaan onko mitään tarvetta muuttaa tätä käsitystä.


    • Onnstnt

      Juu olen tavannut. Menihän siinä aikaa harjoitellessa, tavatessamme oltiin molemmat jo 45 . Mutta ilman sitä aikaa kumpikaan ei ehkä olisi alkanut tähän. Nyt on yhteinen asunto ja yhteistä taivalta takana yli seitsemän vuotta.

    • Kokemuksenitäältä

      Pelkkiä sekopäitä, hyväksikäyttäjiä ja pellejä. Olen tavannut monta ja kaikki toinen toistaan häiriintyneempiä tyyppejä. Kierrätyskeskus tämä on, eikä yksikään miehistä ole tosissaan. Ihan pimeitä tyyppejä. Mulle ainakin riitti.

    • RankkaRinkka

      Asia on juurikin niinkuin aloittaja kelailee. Ainakin naisilla tuntuu suurimmällä osalla olevan luurankoja kaapit täynnä ja suhde menneisyyteensä ja menneisiin suhteisiinsa täysin hukassa. Eli suosittelen live-elämää ja siellä ihmisiin tutustumista ennemmin kuin nettitreffejä, ainakin Suomi24 on täysin kierrätyskeskus mitä naisiin ikäluokassa 30 v ja ylöspäin tulee.

    • NainenVaillaLuottamusta

      "Pari lyhyttä seurustelusuhdetta nyt takana S24 ihmisistä, ja molemmat naiset ovat loppujen lopuksi osoittautuneet olevansa epätasapainossa menneisyytensä kanssa."

      Myös minä olen epätasapainossa menneisyyteni kanssa, joten toivottavasti ei tavata S24-treffeillä :)

      Sitä vain ihmettelen, että miksi ihmiset aina etsivät sitä täydellistä. Vartalon, itseluottamuksen, menneisyyden tai minkä vaan suhteen. Joku vaikka sanoo että hänelle esim. koko ei ole este, niin sitten este on lopulta jotain muuta, esim itseluottamuksen puute. Ei se ole oikeaa suvaitsevaisuutta, että suodattaa vain itse ennalta valitsemansa kaltaisia "vikoja" toisissa ihmisissä. Kaikki eivät siedä edes niitä vikoja toisissa ihmisissä, joita sanovat sietävänsä. Pelkkää pisteiden keräilyä siltä ihmiseltä joka väittää olevansa kaikelle avoin. Ärsyttävää koska se on molemmille ajanhukkaa.

      Itse ajattelen niin päin, että elämä olisi aika tyhjää jos kaikki oltaisiin täydellisiä tai edes lähelle sitä. Olen myös sitä mieltä, että ihmissuhteet ovat molemminpuolista tukemista varten. Vaikka itse olisitkin se "täydellinen", jolle kaikki on mahdollista ja vain paras kelpaa, eikö ole vähän kuluttavaa olla suhteessa, jossa koko ajan pelkää näyttää heikkoutta? Eikö sellainen suhde ole väistämättä pinnallinen?

      Tai ehkä olen vain itse täysin pihalla maailman menosta :>

    • Ehkäjonainpäivänä

      Totta, mutta ihan yhtä paljon pitää paikkansa se, että kyllä ensin pitää olla jonkinlaisessa balanssissa itsensä kanssa, jotta suhde voi onnistua ja itsekin voisi olla jotain antamassa. Moni on hukassa itsensä kanssa ja täyttää tyhjyyttä ja yksinäisyyttä toisen kautta. Täysin inhimillistä, on inhimillinen perustarve kokea hyväksyntää. Kukaan ei ole täydellinen, mutta kummankin on hoidettava oma puoli tontistaan. Apua saa, jos sitä haluaa. Olen itse saanut karvaasti kokea, että olen liian keskeneräinen tasapainoiseen suhteeseen. Ehkä jonain päivänä, mutta pitkä tie on kuljettava. Jokaisella on omat puutteensa, mutta parisuhde voi pahimmillaan aiheuttaa enemmän tuskaa kuin iloa. Ihmeitä kuitenkin tapahtuu ja jonain päivänä saattaa kohdata sen, jonka kanssa kaikki vaan loksahtaa paikoilleen.

    • eero92

      Minä löysin tyttöystäväni suomi24:stä. Olin tutustunut pariin naiseen aiemmin, mutta mitään niistä ei tullut. Tämä viimeinen sen sijaan osui ja upposi :)

      Muutamien treffien jälkeen aloimme seurustella ja kohta on jo ensimmäinen vuosi takana :)

    • Miljanäiti

      Minä löysin aviomieheni täältä. juttelimme tulimme tutuiksi ja aloimme jakaa kaiken keskenään sitten tavattiin ja rakastuttiin, nyt on 1-v Miljatytönen ja naimisissa parisen vuotta.

    • Onnellisestinaimisissa

      Minä löysin mieheni täältä 3 vuotta sitten ja vähän aikaa sitten menimme naimisiin. Suomi24 olen löytänyt parhaimmat treffit ja aidoimmat ihmiset sinkku aikoinani.

    • lollipoppi55

      4 lapsen yh äiti, paino 110kg, etsii pitkää, tummaa, rikasta ja hyvin varusteltua herrasmiestä.

    • Orm_punainen

      Olen löytänyt ihanan naisen täältä jo kolme vuotta sitten, muutin muutama sata kilometriä etelään, ja aloitettiin yhteiselämä. Nyt matkustellaan ja harrastetaan kaikenlaista, ennen kaikkea seksiä. Kyllä elämä on ihanaa, mennyttä on entinen surkeus ja yksinäisyys, tusinapimut ja entisiin juuttuneet, moniongelmaiset naiset, alkkikset jne. Maltti muka ettei ensimmäiseen haksahda, kyllä se silmä siitä oppii erottamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe