Eilen TV2 satuhäät 50v nai 30v

Taisi olla vaan käsikirjoitettua näytelmää, kun eihän ne naiset ole "papoista" kiinnostuneet.

25

<50

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulikikki

On poikkeuksia ja mikään mieltymys ei ole koskaan absoluuttista. Onneksi!

• paskakiertämään

Eiköhön sullekin riitä että joku kiinnostuisi sinusta. Turha jauhaa paskaa 50-kymppisistä pervoista jotka pokaavat isäkompleksista kärsiviä naisia.

Sulle neuvoksi: älä pilaa tyttäresi elämää. Ole mies ja isä.

• Onko joku väittänyt, etteivät ole? Itse olen koko ajan kirjoittanut, että eronneilla 40 miehillä, joilla on elämänhallinta kunnossa (ammatti, töitä, ei mt-ongelmia) ja jotka asuvat isoissa kaupungeissa, riittää vientiä. Kyllä niiden kelpuuttajien joukossa on nuorempiakin naisia.

Ja jokainenhan saa hakea niin kauan, että löytää hakemansa kaltaisen ja ikäisen naisen/miehen.

• No kunhan kerrankin provoilin :-D

• EiVanhempaaUkkoaIkinä

Mielestäni pelottava ikäero. Kun naiset keskimääräisesti elävätkin sen 7-8v vanhemmaksi niin riski jäädä "nuorena" leskeksi on suuri! Ja kun vanhaa naista ei kukaan huoli niin siinä sitten on sen ikäeron verran ainaki yksin plus pahimmillaan ne ikätasotukset päälle eli lähes 30v yksinäisyys!!!

Mielestäni olisikin reilumpaa että nainen eläisi vähemmän aikaa niin ei kaikki mummot joutus olla leskenä, jos ottaneet vanhemman ukon. Leskipappoja on selkeesti vähemmän ku mummoja ku kuolee aikaisemmin ja jollei kuole ne hypergamisesti saa vielä nuoremman uuden puoluson.

Mutta vanhalla naisella ei tee mitään!

• piruparka

No eipä ollut tätini kovin "vanha" nainen kun vielä 70 vuotiaana löysi uuden miehen ja on kelvannut monta vuotta hälle!

Saattaa sinullakin ääni kellossa muuttua kunhan tulee ikää ja kokemusta lisää.

• MiettimistäTeille

Miksi naisen pitäs ottaa vanha ukko ja sitten elää ukon kuoltua loppuelämä kokonaan yksin kun kukaan ei huoli vanhaa naista!!!???

Ihan idiootti ajatuskin!! Se ei ole kivaa olla yksin!! :( miksi ei omanikäistä voisi vaan katsella niitä puolisoehdokkaita siis omasta ikäsarjasta??

• Eiköhän jokainen osaa ihan itse päättää, minkä ikäisen haluaa ja huolii. Jos kyse olisi aikuisesta miehestä ja alaikäisestä tytöstä (tai aikuisesta naisesta ja alaikäisestä pojasta) niin sitten ymmärtäisin suojelunhalun, mutta kolmekymppiset osaavat kyllä ihan itse tehdä valintansa.

• Niin kysehän ei ole siitä, että pitäisi ottaa, vaan että voi ottaa.

Monet (vanhemmat)naiset lähtökohtaisesti tuomitsevat yli muutaman vuoden ikäeron. Heidän mukaansa kyse on jonkinlaisesta luonnottomuudesta ja epäterveestä käytöksestä. Sitten kun ottaa esimerkiksi esim Niinistön ja Lipposen annetaankin ymmärtää, ettei tavalliset ihmiset....

Eli toisin sanoen,että nuoret naiset ajattelisivat reilusti vanhempien miesten olevan inhottavia pervoja jos ne yrittävät nuorempaa naista. Tai että nuoremmilla naisilla on joku isäkompleksi, jos ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä. En näe tällaisen propagandan esittämiseen muuta syytä kuin kateuden.

Itsekin hetken uskoin tuohon propagandaan, kunnes eräs todella viehättävä nuorehko nainen muutti ajatusmaailmaani. No meidän kohdalla elämän realiteetit taas astuivat peliin, koska hän halusi lapsia ja minä en. Tulipahan kuitenkin vietettyä mahtava kesä 2014 :-)

• erkki-täti
        BEM kirjoitti:

Niin kysehän ei ole siitä, että pitäisi ottaa, vaan että voi ottaa.

Monet (vanhemmat)naiset lähtökohtaisesti tuomitsevat yli muutaman vuoden ikäeron. Heidän mukaansa kyse on jonkinlaisesta luonnottomuudesta ja epäterveestä käytöksestä. Sitten kun ottaa esimerkiksi esim Niinistön ja Lipposen annetaankin ymmärtää, ettei tavalliset ihmiset....

Eli toisin sanoen,että nuoret naiset ajattelisivat reilusti vanhempien miesten olevan inhottavia pervoja jos ne yrittävät nuorempaa naista. Tai että nuoremmilla naisilla on joku isäkompleksi, jos ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä. En näe tällaisen propagandan esittämiseen muuta syytä kuin kateuden.

Itsekin hetken uskoin tuohon propagandaan, kunnes eräs todella viehättävä nuorehko nainen muutti ajatusmaailmaani. No meidän kohdalla elämän realiteetit taas astuivat peliin, koska hän halusi lapsia ja minä en. Tulipahan kuitenkin vietettyä mahtava kesä 2014 :-)

Toiset naiset ovat syntyneet vanhoina.

Kuten esimerkiksi Lipposen puoliso. Oli jo alle kolmekymppisenä keski-ikäinen tantta.

Ja kyllä löytyy vanhana syntyneitä miehiäkin, hyvänä esimerkkinä se eräskin tangotähti-oopperalaulaja, jonka olemus 19-vuotiaana oli yli nelikymppisen sedän.

Kukin tykkää mistä tykkää, ja kukin löytää sen oman rakkaansa jos löytää. En kuitenkaan jaksa uskoa, että tasapainoista parisuhdetta hakevalle se deal breaker tai ensimmäinen kriteeri olisi ihmisen ikä(kun puhutaan aikuisista). Ei edes miehillä.

Vaikka itselleni en halua vinttikomeron tuoksuista pappaa, ei se ole kiveen kirjoitettua, ettenkö voisi vanhempaankin mieheen ihastua. Onhan papoissakin monenlaisia yksilöitä.

• Ex--PUA
        BEM kirjoitti:

Niin kysehän ei ole siitä, että pitäisi ottaa, vaan että voi ottaa.

"Itsekin hetken uskoin tuohon propagandaan, kunnes eräs todella viehättävä nuorehko nainen muutti ajatusmaailmaani. No meidän kohdalla elämän realiteetit taas astuivat peliin, koska hän halusi lapsia ja minä en. Tulipahan kuitenkin vietettyä mahtava kesä 2014 :-)"

Jep, näin se minullekin kävi.

Ja sen jälkeen tuntui kuin patoportit olisivat auenneet, ja olisin saanut oikein todenteolla tilaisuuden "uuteen kierrokseen". Siksi ei miehen kannata heittää kirvestään kaivoon, vaan muistaa YTM-Darkkiksen ohje parhaista nuoruusvuosistaan. ;D

Muistan kun baarissa juttelin joskus erään parikymppisen nuoren miehen kanssa, ja se sitä manasi, että miten kaikki hänen ikäiset naiset kyttäävät vain vanhempia miehiä. Ja koska itse olin silloin nuorempi, mutta häntä vanhempi, ja aivopesty, niin en oikein tiennyt olisinko uskonut. Myöhemmin selvisi, että kyllä se kutinsa piti.

Se oli kanssa silloin eräs juuri 20v. täyttänyt typy, joka ensitöikseen leipoi minulle, sitten mentin treffeille ja seuraavalla kerralla minä leivoin jo häntä. :D Hieman eri asia, kuin sellainen parhaat päivänsä toisaalle jakanut, juoksunsa juossut.

• Ex--PUA

:D Jep, vaikka oikea elämä ja maailma sanoisi mitä, niin kurppien ja femakkojen propaganda ja defenssit tietävät paremmin. Tällöin tosin ilmenee, että he ovat vielä pahempia naisvihaajia kuin palstan miehet, sillä heidän mukaansa naiset eivät voi naida muusta kuin rahasta. Mikä on aika outoa, sillä palstatotuuksien ei heidän mukaansa pitänyt pitää kutiaan.

Vaan tuossahan mies on vasta MA:nsa huippukohdilla ja viettää niitä parhaimpia miehuusvuosiaan, kun ne parhaimmat nuoruusvuodet olivat kestäneet ainakin siihen 40 vuotiaaksi.

Minun käskyni on, että kukin olkoon sen ikäisen kanssa kun haluaa. Mutta tällöin kannattaa kuunnella itseään, eikä heitä jotka yrittävät siirtää ikäkriisiään sinuun. Se kurppa joka niin sanoo, yleensä itse on epäonnistunut YTM:in saamisessa, ja nyt koittaa vielä saada ansaan miehen, jolla saattaisi hyvinkin olla mahkut naiseen jota on aina halunnut.

• erkki-täti

"Minun käskyni on, että kukin olkoon sen ikäisen kanssa kun haluaa. Mutta tällöin kannattaa kuunnella itseään, eikä heitä jotka yrittävät siirtää ikäkriisiään sinuun."

Päteekö sama myös toisin päin?
        Eli se mies, joka jaksaa kurpitella ja väheksyä yli 25-vuotiaita naisia, onkin itse asiassa naisasioissa epäonistunut ätmi joka yrittää siirtää ikäkriisiään itsensä ikäisiin/vanhempiin naisiin?

• Ex--PUA
        erkki-täti kirjoitti:

"Minun käskyni on, että kukin olkoon sen ikäisen kanssa kun haluaa. Mutta tällöin kannattaa kuunnella itseään, eikä heitä jotka yrittävät siirtää ikäkriisiään sinuun."

Päteekö sama myös toisin päin?
        Eli se mies, joka jaksaa kurpitella ja väheksyä yli 25-vuotiaita naisia, onkin itse asiassa naisasioissa epäonistunut ätmi joka yrittää siirtää ikäkriisiään itsensä ikäisiin/vanhempiin naisiin?

Ei tietenkään. Ikäkriisi ei koske miestä, vaan parasta mitä esim. 20v. ATM voi saada, on alle 20 v. tyttöystävän lisäksi, ikää 10 vuotta lisää.

Ja muutenhan tuo olisi "itte oot"-defenssi, joka on naisen logiikan alalaji. Ja me tiedämmme kyllä sellaisen pätevyyden?

Muutenkin mies ja nainen ovat täysin erilaisia, vaikka yhtäläisyyksiä onkin, ja tästä syystä on suuri virhe puhua heistä mitenkään samanlaisina entiteetteinä.

• erkki-täti
        Ex--PUA kirjoitti:

Ei tietenkään. Ikäkriisi ei koske miestä, vaan parasta mitä esim. 20v. ATM voi saada, on alle 20 v. tyttöystävän lisäksi, ikää 10 vuotta lisää.

Ja muutenhan tuo olisi "itte oot"-defenssi, joka on naisen logiikan alalaji. Ja me tiedämmme kyllä sellaisen pätevyyden?

Muutenkin mies ja nainen ovat täysin erilaisia, vaikka yhtäläisyyksiä onkin, ja tästä syystä on suuri virhe puhua heistä mitenkään samanlaisina entiteetteinä.

No jos ikäkriisi ei kosketa miehiä, niin miksi ihmeessä sinun täytyy joka käänteessä dissata niitä naisia, joista et ole kiinnostunut? Kyllä on melkoisen outoa käytöstä. Vai haetko itsellesi vain huomiota?

Lisäksi kehtaat yleistää oman totuutesi jokaisen miehen totuudeksi, ja täysin mutu-pohjalta.

Säännöllisesti jaksat myös jankuttaa jostain shaming languagesta, "itte oot"-defenssistä jne.
        Erityisesti jos joku joskus sanoo sinulle hieman rumasti takaisin (vaikka itse olisit esim. jo nimitellyt ja dissannut), niin aloitat vanhan virtesi. Unohdat omat sanasi, ja tarkoitan tässä nyt kirjoituksiasi yleensäkin, en tätä ketjua.

• huono.idea

On eri asia 30-vuotiaan ottaa 50-vuotias kuin 20-vuotiaan ottaa 40-vuotias. En kuitenkaan pitäisi siitä, jos tyttäreni marssittaisi kotiin minua vanhemman sulhon. Eikä kateudella olisi asian kanssa mitään tekemistä.

• Olen samaa mieltä.

• näinontää

Tosiaankin jos mies on yli 2 kertaa naisen ikäinen niin on siinä sitten jo liikaa ikäeroa. 20 nainen ja 40 mies vastaa 30 nainen ja 60 mies tai vaikka 40 nainen ja 80 mies.

• Toisaalta ei pidä sekoittaa. harmitonta tapailua hauskanpidon merkeissä ja sitten vakavaa seurustelua. Ne ovat kaksi eri asiaa. Siitä ei ole mitään haittaa, jos kaksikymppinen nainen viettää jonkun kiihkeän yön nelikymppisen kanssa.

• haallloojjjaaa

Naisiako ei ole muut naiset kuin nuoret naiset? Satavuotiaat mummatkin on naisia.

• Poikamies45

Aika vanhaan naiseen oli tyytynyt. Ei se tietysti haittaa, jos mies on aikaisemmin elämässään jo päässyt nussimaan nuorempia naisia, mutta jos on vielä poikuus koskematon, niin niin silloin kannattaa sitä ensimmäistä tyttöystävää etsiskellä itsensä kanssa seksuaalisessa mielessä samalla viivalla olevien neitseellisten teininaisten keskuudesta.

• toivotonta

Eikös muslimeille luvata joukko neitseitä jos kuolevat pyhässä sodassa. Taitaisi olla kääntymisen paikka tälle poikamiehelle45. Muuta keinoa ei hänellä ole päästä käsiksi neitseisiin.

• Sopivan ikäinen nainen miehelle on miehen ikä jaettuna kahdella plus 7 vuotta.

• Poikamies45

Kyllä sen jakajan on syytä olla 4, muuten menee vähän turhan ylämummoon.

• Poikamies45 kirjoitti:

Kyllä sen jakajan on syytä olla 4, muuten menee vähän turhan ylämummoon.

Tuolla kaavalla 18 vuotiaalle miehelle 11,5 vuotias tyttö? Jos nyt ei kuitenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      159
      1061
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      717
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      128
      666
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      23
      648
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      639
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      615
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      571
    8. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      560
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      34
      554
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      528
    Aihe