Mielenkiintoista...
6
<50
Vastaukset
- kreationistinen_vastaus
Puaahhahhaa, kyllä evokit on tyhmiä. Miksi Jumala olisi sinne luonut elämää ja Raamattukin sanoo blaablaablaablaa. Kylläpäs evokit on tyhmiä, jos siellä on elämää niin se on ihan kreationismin mukaista ja Mooseksen kirjassa kerrotaan blaablaablaablaa.
Kyseinen linkki todistaa evolutionistien virheellisen päättelyn. Heidän teoriansa mukaan elämä syntyy sinne, missä on elämälle suotuisat olosuhteet. He kuvittelevat, että olosuhteet synnyttävät elämää. Totuus on kuitenkin se, että Jumala luo elämän sinne, minne Hän on ensin, elämää varten, luonut suotuisat olosuhteet. Eivät olosuhteet itse luo koskaan elämää.
Näemme esim. kuinka perunan varret kasvavat mullassa. Emme voi kuitenkaan siitä vetää johtopäätöstä, että multa synnyttää perunanvarret. Eli evoluutiologiikan mukaan perunanvarsia syntyy aina sinne missä on multaa. Näin ei tietenkään ole, vaan tarvitaan älyllinen persoona, kuten ihminen, joka kylvää siemenperunat multaan, josta sitten myös perunan varret kasvavat esiin.
Mutta kun evolutionistit eivät, Jumalfobiasta johtuen, halua tunnustaa, että kaiken elämän alkulähde on älyllinen persoona, Jumala, heidän on "pakko" selittää, että elämä syntyy elottomista aineista.Vau! Uskaltaisin veikata, että jos nyt vetäisit käteen, niin kädessäsi uivan siittiön, yhden siittiön älykkyysosamäärä olisi vähintään kolminkertainen verrattuna sinun älykkyysosamäärääsi. Kuinka paljon pitää dokata, jotta on tyhmempi kuin siittiö?
- Krearea
Ja tässä kiteytyy kreationistien haluttomuus ymmärtää lukemaansa. Ensimmäisistä biokemiallisista reaktioista joita voisi kutsua elämäksi on aikalailla pitkä matka perunaan... Kaikkea sitä tietämättömyydestä kumpuaa :D Näkemys siitä että elämää syntyy sinne missä se on mahdollista, perustuu siihen että maapallolla elämää on siellä missä se on mahdollista, ja on havaittu useita elämälle tärkeitä tekiöitä muilta taivaankappaleilta, joten miksi elämä olisi vain maapallolla ilmenevä asia? Ja eihän sitä kukaan tiedä onko elämä tullut marssista maapallolle tai joltain nyttemmin jo tuhoutuneelta planeetalta, joka olisi törmännyt toiseen planeettaan tai jupiter/saturnus olisi repinyt valtavalla gravitaatiovoimallaan planeetan kappaleiksi josta syntyi tällähetkellä marssin ja jupiterin välimaastossa oleva asteroidivyöhyke,.
- Jyrpsistässämoi
"On saattanut ja on saattanut", hehe.
Vitsi että nuo evokit ovat ääliöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308