Hei eisokeastiuskova

DownToTheWaterline

Voisitko ystävällisesti kirjoittaa meille matemaattiset kaavat laajenevista tiheentymistäsi. Tai pyytää jotakin ihmistä joka tajuaa jotakin matematiikasta tekemään sen.
Miksi jauhat samaa paskaa siitä, että vertaat matematiikkaa raamattuun? Se on säälittävää ja hölmöä. Matematiikka pystyy laskemaan lukumäärät ja tavat tiedettäessä täydellisesti fysikaaliset reaktiot. Ja raamattu taas on muuttamien hölmöjen kirjoittama läjä paskaa ja manipulointia. Se että avaruuden kaareutuma kuulostaa sinusta oudolle ei tarkoita sitä, että maailmankaikkeus olisi kokonaan mekaaninen.
Ja vastus tuohon juttuun mistä sanoit ettei ketään voi sanoa miksi massa juuri kaareuttaa sitä avaruutta. Sille on olemassa monia teorioita, mutta valitettavasti vielä emme voi niitä todistaa koska laitteistomme ei siihen kykene. Yksi perinteisimmistä on se että objektit jotka eivät paina mitään ovat kykenemättömiä sitä kaartamaan. Vähän niinkuin ottaisit laatikollisen siroa hiekkaa ja osoittaisit sitä valolla niin eihän se siitä mihinkään kaarru. Mutta kuun laitatkin painavan kuulan niin pinta romahtaa alaspäin.
Einstein logiikan ja matematiikan ansiosta ennusti asioita jotka ovat todistettu oikeiksi. Esimerkiksi kuten olen monta kertaa sanonut. Mikä sattuma, että einsteinin kenttä yhtälöiden avulla on ennustettu tarkasti jokaisen planeetan kiertorata ja kaava pohjautuu pelkästää avaruuden kaareamiseen massanvaikutuksesta. Pystyttiin kertomaan mistä ellipsirata johtuu ja mistä planeetta saa liikkeensä.

Kvanttimekaniikassa käytetään voimien syynä erilaisia välittäjä hiukkasia joita ei myöskään voida havaita. Mutta niiden vaikutukset voidaan huomata. Uskotko sittemmin näihin välittäjä hiukkasiin? Jos uskot niin miksi, koska niitäkään ei voi havaita.

Kysymys vielä. miten selität pyörimisliikkeen tiheentymien avulla?
Ei sotaa, peace!

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<< Voisitko ystävällisesti kirjoittaa meille matemaattiset kaavat laajenevista tiheentymistäsi. >>>

Ei hän voi, koska sellaista ilmiötä, jota ei ole havaittu ja ei ole olemassakaan, ei voi matemaattisesti mallintaa.

• tonttuhiukkassuodatin

Niinpä. On helppoa huitoa käsillä ja höpöttää omiaan. Yhtä hyvin minä voisin selittää että keskipakoisvoima johtuu siitä että kaikki vain pienenee aivan vimmatusti...

Mutta en selitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1643
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1041
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      962
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      699
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe