Olen kokeillut nyt monta kertaa esim. kakkupohjien tekoa, teen normaalisti kakkupohjan,laitan kakkuvuokaan ja uuniin. mutta tulos aina sama kakku ei nouse,sama tapahtuu leiville,jäävät silältä raaoiksi. Nostatan ihan normaalisti taikinan...ym. mikä ongelmana, kierto ilma uuni kääytössä...kuumahan se on... olen kokeillut normaalilla paistolla sekä kiertoilmalla, sama ongelma... help!!!!?Onko uuni rikki... vai mikä on?
kiertoilma uuni...ongelma?
Saaristolaisleipää
2
72
Vastaukset
- jauhopää
Töissä aikanaan oli kiertoilma uuni..
Kotioloissa ei ole ollut. Koti uunia käytän leipien kohdalla niin että laitan leivän kylmään uunniin ja uunin päälle. Uunin lämpeämisaika nostattaa leivän ja paistoaika on muuten sama, mutta sammunta lämmön n. 10 min aikaisemmin ja annan leipien paistua, lämpö pysyy hyvin yli 150 ja leivät kypsyvät. - pisarax
Epäilen että uunisi vastuksissa vikaa. Juuri noin käy jos alavastus on viallinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851