Uskomaton sairaus

Terve,
Haluaisin vain sanoa, että ehkä täältäkin voisi löytää jonkun ihanan naisen, jos jaksaisi päivystää. Tosin vaikuttaa kaikki olevan melko nuoria...

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mormoro

      Anteeks mutta ymmärsinkö nyt oikein että oot tänne tullu elämän naistas ettimään? Voin sanoo et syömishäiriöisen kanssa ei ehkä se helpoin suhde tuu olemaan kun ei hänellä oo hyvä suhde ees ittesä saatika ruuan kanssa, ellet saisi hänet tietysti tervehtymään:D tää ei kuitenkaan mikään deittinsivu oo, sori terveisin 17 vuotias eli nuoria täällä taitaa pääsääntöisesti olla...

      • Ei sitä kuulemma koskaan tiedä, mistä sitä elämänkumppanin löytää, mutta voisi se tosiaan olla melko vaikea suhde. Muutenkin puhuvat, ettei suhteeseen kannata mennä ketään muuttamaan. Eri asia se kuitenkin lienee, jos joku on sairastunut, ja pystyy itse näkemään naisen sen sairauden takana. Omissa kirjoissa voisin verrata siihen, että jos jollain olisi esimerkiksi reisiluu poikki. Paskaa se omakin elämäni on ja siksi ehkä tänne kirjoitin.

        Ei liene kovin vanhojen ihmisten sairaus tuo anoreksia, vai onkohan kyseessä vain se, että vanhemmat eivät siitä puhu?


    • Teitseteittesen

      Ei nää valvojat näemmä salli edes taitoa, potilaista huolimatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      81
      1959
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1236
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      18
      1179
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1104
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      272
      943
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      936
    7. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      49
      894
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      879
    9. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      839
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      213
      829
    Aihe