Mitä oli ennen Flooraa?
Mitä käytetiin ennen kermaviiliä marjojen seassa piirakkaan, kun ei mikään maito käy olen maidonvalkuais allerginen.
Nyt laitetaan kermaviili kananmunaa ja täyte on mehevää eikä valu.
Leivon yhdelle, todella harvoin enkä jaksaisi alkaa kokeiluja.
Siis jo käytää n. 0,5 kg mustikoita piirakkaan mitä niiden sekaan ja kuinka paljon? Joku kaukainen kummitäti muisto on perunajauhoa, suhdetta en tiedä.
Haluaisin tehdä ruis-vehnäjauho muropohjan sokeria 1/10 osa jauhon painosta sekä mustikoihin 1/8 osa tai kokeillen, mutta mikä olisi sidosaine?
Myös tälläistä olen tehnyt:
4 kpl Munia
2 dl sokeria
150 g sulatettua voita
6 dl vehnäjauhoja
1,5 tl leivinjauhetta
1,5 tl vaniljasokeria
1 dl tuorremehua
Joskus kokonan ilman munaa, hankaluus on se että marjat "hukkuvat" piirakkaan...
pinnalle mustikoita noin 3dl
Mainos joskus
neuvoakaipaan
4
139
Vastaukset
- täti
Ruokalusikallinen perunajauhoja puoleen litraan mustikoita. Ei haittaa vaikka on enemmänkin.
- mustikkamaistuu
ruokalusikallinen peruajauhoja lasiin vettä - lopetaa ripulin Mustikka on vatsaoirein lepyttäjä
- raakamaitoa
maito-laktoosiallergikolle vaikka mitä korvikkeita
http://www.hs.fi/tiede/a1431059804087
kilin/kutunmaito ? tai Viron toorpiim, saa ruokakaupoista - mirrinmuisto
ennen pantiin mirrit multiii, nyt ne pannaan Suvikultiin
http://yle.fi/uutiset/mirrista_suvikultaa_-_60-luvun_kuvottava_margariinisota/6504391
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888